- Katılım
- 7 Ara 2006
- Mesajlar
- 1,842
Geçmiş olsun, kendi hatalarımızdan da ders çıkarmak lazım...
Kesinlikle katılıyorum... 3. kaza ve ölümden dönme durumu var diyosun..
TABİKİ HERŞEYDEN ÖNCE SENDE BİRŞEY YOK.. Durumun iyi anlaşılan.. COK BÜYÜK GEÇMİŞ OLSUN.. bence biraz düşün Motosiklet Kullanmak sanattır.Bu sanatı herkes yapamaz.
Geçmiş olsun çocuk!
Dikkat et biraz, bu yaşta 3 tane kaza yaşamışsın fazla değil mi sence de ?
Kendine bi bak böyle olmaz . Demek ki bi yerlerde bişeyleri yanlış yapıyosun.
Kardeşim geçmiş olsun.Bir abin olarak senden ufak bir ricada bulunucam.Yazarken birazcık imla kurallarına dikkat edersen yazdıklarını okumak çok daha güzel olacak.ya bu motor 2 marka üzerine işte SUZIKI VE MASAI ıste ıkısınıde yazıyım nse ama bn senı seewdım LÜTFÜ abiiişaka şaka LATİF abicim =))
öğrendimm valla ben adını hemencık
birinin bana cocuk demesını pek sewmezdm ama sen sureklı cocuk dıosun senın demen guzel geldı hea ne alakaysa![]()
dgru tabıkı artık daha dıkkatlı olcam we kaskta wizör yktu gözlerm yasarmstı
bugun aldım hemen bı vizör siyah cam almayı beklıodum gelmesı ıcn onun gelmesını beklemedım artık aldım bugun normal wizör... motor cıktı tamırden ewe gelıp gıtledım hemen... =)) bnmıcem bı sure
=))
birinin bana cocuk demesını pek sewmezdm ama sen sureklı cocuk dıosun senın demen guzel geldı hea ne alakaysa![]()
dgru tabıkı artık daha dıkkatlı olcam we kaskta wizör yktu gözlerm yasarmstı
bugun aldım hemen bı vizör siyah cam almayı beklıodum gelmesı ıcn onun gelmesını beklemedım artık aldım bugun normal wizör... motor cıktı tamırden ewe gelıp gıtledım hemen... =)) bnmıcem bı sure
=))
Konu hortlamış, yeni gördüm bunu
Artık daha dikkatli kullanıyosun dimi![]()
yaaa noluyo beaaaaaaaaa=)) arkadaslar ben cok onceden yaptım bu kazayı tarıhe baksanıza bıı=))
valla sorma hocamm yaa cok dıkkatlıyım artık tabı bıde dun sahılde buzda motor oynadık atılla abı fln=))yan yattım ama artık dıkkatlıyım çok şükürr:rendeer: