Kaza yaptım... durumum iyi...

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bugun 3. kazamı yaptım ailemin haberi yok motoru tamirhaneye cektım durumum iyi... ama ölümden son saniyede kurtuldum bugune kadar 3 kaza gecırdım we 3 üde ölümlüydü... cok kotu morelım bozuk streslııyım yeter yha...:':)':)'( yeter artık geberıcem yeterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:salut::salut::salut: yeteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrr:salut::salut::salut::salut::salut::salut::salut::salut:
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
664
dostum sen dun uye olmadın mı daha sıteye allah allah kaza nasıl oldu olen yada yaralanan var mı sen nasılsın motor nasıl
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Öncelikle geçmiş olsun. 3 kez kaza geçirilmişse bazı şeyleri gözden geçirme vakti gelmiş bence (hatta bir süre motordan uzak durulmalı)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaaa ole buyuk kaza degıl kısa dar bı yolda 50 60 gıdıodum ama boş yoldu on tarafı kollaynca arabaların durdugunu farkettım... we bende frenı sıkıp yawasladım ama kesmedı arabaya arkadan gırcektım karsıdan gelen arabaların serıdının ortasndan cok rahatca gectm ama yawaslamstmm karsıdan gelen bı araba ayagma vıtes tarafına carptı surttu yandan wıtes takımı ıcerı gırdı smdı tamırde kaynak fln yapılıo bnm bıtek ayagım ıncıldı arkadaşlar... pek fazla bısey yok... morelım bozuk sadece... we ayrıca kardeşim tabıkı bazı seylerı gozden gecırdım... bı sure motora bınmıcem...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Kas 2007
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dünde hıyarın biri bana dokundurdu ama aynası parçalandı :wiinkk: Çok geçmiş olsun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saoll dostum yaa aye abi cok kızdı :( ama bıktım yaa hepsı ustume gelıo motorlulara bu kadarmı odunluk yapar bıde buyuk okul serwısı mercedes
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
yaaa ole buyuk kaza degıl kısa dar bı yolda 50 60 gıdıodum ama boş yoldu on tarafı kollaynca arabaların durdugunu farkettım... we bende frenı sıkıp yawasladım ama kesmedı arabaya arkadan gırcektım karsıdan gelen arabaların serıdının ortasndan cok rahatca gectm ama yawaslamstmm karsıdan gelen bı araba ayagma vıtes tarafına carptı surttu yandan wıtes takımı ıcerı gırdı smdı tamırde kaynak fln yapılıo bnm bıtek ayagım ıncıldı arkadaşlar... pek fazla bısey yok... morelım bozuk sadece... we ayrıca kardeşim tabıkı bazı seylerı gozden gecırdım... bı sure motora bınmıcem...

3 kez kaza yaptım 3'ü de ölümlü(Allah göstermesin,gerçi ölüm olayı gerçekleşmeden bir kaza için ölümlü diyemeyiz,olsa olsa ölümcül derecede idi diyebiliriz belki) idi deyince bu çıkarımda bulundum

Allah fenalarından esirgesin,aman dikkat...
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Geçmiş olsun. Umarın kısa sürede ayağın ve motorun iyileşir. Birde kısa ve dar yollarda daha yavaş gitmeyi dene boş olsa bile (her ihtimale karşı)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ewet arkadslar ama 3 kazamda aynı motor da olmadı 1. kaza yazlkta arkadsmn motorunda onda tansıyonum 1 e dusmustu... bu 3. kazamdada hatta kaza bıle degl dıebılrm belkı cunku araba bana yanda dokundu wıtes takımı ıcerı gırdı yamuldu kırıldı smdı tamırde yarın 10 da alcam ayagım cok agrıo oda ıglesır zmnla bı sure motora bınmıcem zaten... 1 2 ay cıwarı kendımı toplucam cok yoruldum artık annemı uzmek ıstemıyorum...
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
geçmiş olsun kardeşim böyle şeylere dikkat etmek gerekir hele şehir içinde kaza an meselesi banada yandan çarpmıştı taksi son anda durmuştu
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
öle kardeşim araba hc kıwırmadı kendını koca mercedes okul serwısı dew resmen yha ama bende kocaman bı cızık bıraktım arabsında =))=))=)) gecmıs olsun onada ınsan yawaslar yada bıraz obur tarafa kırar dıreksıyonu
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saol szman! kardeşim Allah sizleri korusun ve benide
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Paşam geçmiş olsun....Allah seni sevdiklerine bağışlasın...

pisikolojini bozma..Biraz daha dikkatli olmaya çalış yeter...:wiinkk:

Karşındaki araçları daha çok dikkatli sezmeye çabala..
tekrar geçmiş olsun....Moralini bozma...:rendeer:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
gecmıs olsun.kazadan sonra ınsan soguyo motordan.bızaman sonra unutur devam edersın.
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Geçmiş olsun ya bende 2 tehlıkelı 1 kerede hafıf kaza gecırdım bende cok ısyan etmıstımm ama Kader ıste dıkkat ve bırazda sans.Çok geçmiş olsun.
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
Geçmiş olsun çocuk!

Dikkat et biraz, bu yaşta 3 tane kaza yaşamışsın fazla değil mi sence de ?
Kendine bi bak böyle olmaz . Demek ki bi yerlerde bişeyleri yanlış yapıyosun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst