Kaza yaptım... durumum iyi...

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kesinlikle katılıyorum... 3. kaza ve ölümden dönme durumu var diyosun..

TABİKİ HERŞEYDEN ÖNCE SENDE BİRŞEY YOK.. Durumun iyi anlaşılan.. COK BÜYÜK GEÇMİŞ OLSUN.. bence biraz düşün Motosiklet Kullanmak sanattır.Bu sanatı herkes yapamaz.

arkadaşım sen cokmu ıyı motor kullanıyorsun? ewet napıyım yaptım Allah korudu ama... Şükürler olsun... ewet bazı şeyleri gözden geçirdim ailem ve sözlümü yarı yolda bırakmamak ıcın sadece bı sure bınmıcem...anneme zaten kaza yaptıgımı solemedım onu uzmemek ıcın... kaza anında sözlümü cagırdım 17 yasındaym ama 3 senedırde bı ılıskım war sözlümü cagırdım hemen geldı yakınlardaydı zaten... we ben 60 70 lerdeydım arabaayı gordgumde cok az mesafe kalmstı 4 5 mtre kadar fırenlere orda asıldım ama genede duramadım yandan cıktım oyle gecmeye calıstım karsıdan gelen mercedesle carpstm yandan surtustuk ama wıtes takımımı kırdı kütük...nysekı ucuz atlattım bı ayagım ıncıldı neysekı motoru cıkardım bugun cana bişey olmadı yaa oda yeter Allahıma bin Şükür... ayrıca evet ehlıyet almayı beklıcem... ama ehlıyet alcam derken motordanda korkup kacamam motor bu tutkudur... benımde bebeklıgımden berı ıstedıgım tutku.... ewet burda hepınız destek oldunuz bna bugun sayenızde morelım duzeldı bayaa... özellıkle murat abım cok duzelttı bılmıorum tanımıorum ama baya sewdım ben onu... dün bi tek aye abiden azar işittim biraz... toplantılara baska bı aracla we kullanmadan gelcem artık gelmeye calıscam =)) hepınıze tesekkur ederimm desteklerınız ıcın saolun...:rendeer:

ayrıca pardon ya özür dilerim 3 kazamda ölümlü yazmışım kafaya bak dagılmıs kafam =)) 3 kazam bna ölümden atlattım bole yazmak daha mantıklı =)) 1. kazamda ztn motor teker yaptı wırajda suruklendım baya kaskımda yoktu yazlıktaydım :( arkadımın motoruydu tansıyon 1.e dusmustu ceneme dıkıs fln atılmstı... 2. kazamı solemeye gerek yok hatırlamak ıstemıyorum ıste orda gercekten ölümden son saniye de kurtuldum... kask kurtardı arkadaşlar abilerim ablalarım kardeşlerim yalwarıyorum size kask takın mutlaka takın... 3. we suankı Allahın İzniylede son kazamda kafa kafaya gırmekten kurtuldum ıste ıncılmeyle fln kurtardım... ama size yalwarıyorum korumalık takmıosanız kask takın lütfen...
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
gecmis olsun ucuncu kazani yapmissin ve onemli olan hasarsiz atlatman ve bunlari kendine ders alman.birde bos bir vakitte gazi acmak yerine motorun uzerinde yazan markayi oku ve dogru yaz


thaii_vtec
Aktif (Online)
Mesajlar: 67
Üyelik Tarihi: 13-01-08
Bulunduğu Yer: istanbul-bostancı
Motosikleti: Suziki fym 250 chooper:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
heaa ya bnde onu duzeltcektm onu alrken suzıkı yan sanayi demslerdı.. masai imiş düzeltiorum latif abi :p
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
aye ve fulish okuyun okuyunda utanin dun uye olan adam bile ismimi ogrendi:mrgreen:

ben aslinda sana suzuki yazmayi ogren demistim:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya bu motor 2 marka üzerine işte SUZIKI VE MASAI ıste ıkısınıde yazıyım nse ama bn senı seewdım LÜTFÜ abiii:p şaka şaka LATİF abicim =)):p öğrendimm valla ben adını hemencık:p

Geçmiş olsun çocuk!

Dikkat et biraz, bu yaşta 3 tane kaza yaşamışsın fazla değil mi sence de ?
Kendine bi bak böyle olmaz . Demek ki bi yerlerde bişeyleri yanlış yapıyosun.

birinin bana cocuk demesını pek sewmezdm ama sen sureklı cocuk dıosun senın demen guzel geldı hea ne alakaysa:p :p dgru tabıkı artık daha dıkkatlı olcam we kaskta wizör yktu gözlerm yasarmstı :( bugun aldım hemen bı vizör siyah cam almayı beklıodum gelmesı ıcn onun gelmesını beklemedım artık aldım bugun normal wizör... motor cıktı tamırden ewe gelıp gıtledım hemen... =)) bnmıcem bı sure :p=))
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
563
ya bu motor 2 marka üzerine işte SUZIKI VE MASAI ıste ıkısınıde yazıyım nse ama bn senı seewdım LÜTFÜ abiii:p şaka şaka LATİF abicim =)):p öğrendimm valla ben adını hemencık:p



birinin bana cocuk demesını pek sewmezdm ama sen sureklı cocuk dıosun senın demen guzel geldı hea ne alakaysa:p :p dgru tabıkı artık daha dıkkatlı olcam we kaskta wizör yktu gözlerm yasarmstı :( bugun aldım hemen bı vizör siyah cam almayı beklıodum gelmesı ıcn onun gelmesını beklemedım artık aldım bugun normal wizör... motor cıktı tamırden ewe gelıp gıtledım hemen... =)) bnmıcem bı sure :p=))
Kardeşim geçmiş olsun.Bir abin olarak senden ufak bir ricada bulunucam.Yazarken birazcık imla kurallarına dikkat edersen yazdıklarını okumak çok daha güzel olacak.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
büyük geçmiş olsun....................
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
19
http://www.motosiklet.net/forum/faydali-bilgiler/41088-hayatinizi-korumanin-50-yolu.html

bence bu linkteki yazıyı 2-3 kere oku...

hatta ust uste 5 kere oku...

geçmiş olsun...

bu arada baskalarına sen cokmu iyi kullanıosun demekle bi yere waramassın...

tedbirli ol.. dedirtme... bide 3. kazam diye solemissin...

madem onundekiler durdugunda yana kacmak zorunda kaldın...

yana kacmanı gerektirmicek hızda gitseydn... aman dikkat et.. "tedbir !!! "


bence dedigim linkteki yazıyı oku bıkac kere...
 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
yaw senıde boş bırakmaya gelmiyo he... kardeşlik şaka bı yana çok geçmiş olsun biraz daha dikkat biraz daha önlem bütün bunların önune geçmende büyük pay sahibi olur.. dikkat et kendine çok geçmiş olsun tekrar :rendeer:
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardes gecmiş olsun yaaaaaa
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
birinin bana cocuk demesını pek sewmezdm ama sen sureklı cocuk dıosun senın demen guzel geldı hea ne alakaysa:p :p dgru tabıkı artık daha dıkkatlı olcam we kaskta wizör yktu gözlerm yasarmstı :( bugun aldım hemen bı vizör siyah cam almayı beklıodum gelmesı ıcn onun gelmesını beklemedım artık aldım bugun normal wizör... motor cıktı tamırden ewe gelıp gıtledım hemen... =)) bnmıcem bı sure :p=))

Konu hortlamış, yeni gördüm bunu :)

Artık daha dikkatli kullanıyosun dimi :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaaa noluyo beaaaaaaaaa=)) arkadaslar ben cok onceden yaptım bu kazayı tarıhe baksanıza bıı=))

Konu hortlamış, yeni gördüm bunu :)

Artık daha dikkatli kullanıyosun dimi :)

valla sorma hocamm yaa cok dıkkatlıyım artık tabı bıde dun sahılde buzda motor oynadık atılla abı fln=)):p yan yattım ama artık dıkkatlıyım çok şükürr:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaaa noluyo beaaaaaaaaa=)) arkadaslar ben cok onceden yaptım bu kazayı tarıhe baksanıza bıı=))



valla sorma hocamm yaa cok dıkkatlıyım artık tabı bıde dun sahılde buzda motor oynadık atılla abı fln=)):p yan yattım ama artık dıkkatlıyım çok şükürr:rendeer:

valla bunamamısım yenimle demin dedimki bana kazayı anlatıyo yenimi oldu bu dedim herkez yanılmıs oleyyy hala aklım yerinde
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
taylan başlığı görünce korktum yinemi kaza yaptın diye allahtan konuyu hortlamış hortlaklar heralde daha dikkatli oluyorsundur artık
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
istanbulda motor kullanmakta motorcu olmakta zor en iyisi bizim buralarda tekirdağda falan başlıcan motora :) Hem Daha Sakin Hem Daha tehlikesi Az.. Riski Az.
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Dostum gecmis olsunda kazalarin olumlu diyorsun ama bunlar olabilecek normal seyler , biraz dikkatli seyir et motorunla derim bence , Ben motorla taklalar attim olumlu kaza demedim , sehir merkezinde araba bana yandan bindirdi artic ile yolda yuvarlandik arkamizda koca belediye otobusu yine olumlu kaza demedim. Ya ben cok sogukkanliyim yada sen bayagi korktun son kazada. Biraz dikkatli sur , kurallari dogru uygular ve surus tekniklerine itaat edersen kaza riskini minimuma indirirsin.
Bu arada bilmislik taslamak degil ama o kazalarda kendimi sucluyorum sadece cunku daha dikkatli olsam bunlar basima gelmezdi diyorum.
 
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
17
GEÇMİŞ OLSUN....!!

fakat sana bir tavsiye Tekerlekler duruyor ama motor durmuyorsa ne olursa olsun motoru yatır ve asfalta yat ( Arkana bakıp ) motor gitsin sorun değil...

YIL 1989 JAVA 350

Herkese selamlar
www.istanbulda.com
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst