Kaza Yaptım, Çiziğim Yok

Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Öncelikle geçmiş olsun.Ön farınızdan bahsetmişsiniz ön farın dişi kırılmıştır benimde olmuşdu.Arkadan bir arabaya çok hafif çarpmıştım dişi çıkılmış far oynamaya baslamısdı.Onu alttan vidalarsanız sorun çözülür.İyi seyirler.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Geçmiş olsun Khutuck... diyeceğim de.. aslında geçmiş olsun CuBuF, daha da geçmiş olsun taksi amcası..:cherry:

İyi bari servise geliyorsun:p (Şaka bir yana keşke böyle bir şey olmamış olsaydı ama yine de servise geldiğinde çok yoğun olmazsan bir ara:))

Tekrar tekrar geçmiş olsun, bu son ve en büyük kazan olmuştur umarım:rendeer: Hem yeter artık bırak 4 teker sürücülerine de azap çektirmeyi:p
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Geçmiş olsun ve allah başka kaza göstermesin.
Yine de paylaşmana sevindim çünkü tam koruma yani,kıyafet'e entegre edilmiş olanlardan söz ediyorum,dizlik,dirseklik gibi vs korumalardan kesinlikle daha garanti çünkü diğerleri çarpma ve düşmelerde olması gerektiği yerde kalmıyor! ya dönüyor ya da düşüyorlar!!!
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Geçmiş olsun kardeşim, Allah bir daha kaza bela vermesin, hem sana hem bana. :pale:

Evet dün akşam 7 gibi bende kaza yaptım, ikeanın otopark çıkışında solumdan birden sağa kıran bir dengesiz yüzünden ben ve motorum takla attı, sağ omuzum çıktı, tutan bağlardan biri koptu, sol diz ve bilekte bayağı hasarlı şişti üstüne basamıyorum. 24 saat ağrıkesici içemezsin dedi doktorum sabahı zor ettim fakat şimdi iyiyim.

Velhasıl kol 3 hafta sargıda kalacak, motor polis otoparkına çekildi, gidip bakmak istemedim bayağı kötü durumda olduğunu söyledi arkadaş, bir süre yazamayacağım tek el ile ağrılar eşliğinde yazmak pek kolay değil.

Hayatımı kaliteli kaskım kurtardı, montumu kısa mesafe demeden giyseydim belki 3 hafta tek kollu kalmazdım. Arkadaşlar tam korumalarınızı lütfen her zaman giyin benim gibi bedel ödemeyin.
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
377
Hayatımı kaliteli kaskım kurtardı, montumu kısa mesafe demeden giyseydim belki 3 hafta tek kollu kalmazdım. Arkadaşlar tam korumalarınızı lütfen her zaman giyin benim gibi bedel ödemeyin.

Ooo hocam sanada geçmiş olsun, ucuz atlatmıssın, mesafe kısa uzun fark etmiyo kazanın nerden ne zaman geleceği belli değil. Herzaman tam koruma:cat:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Geçmiş olsun Kütük!
Bıyıklı sana da geçmiş olsun.
Bir hafta yurtdışına çıkalım dedik, hemen atmışsınız kendinizi yerlere.:)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Geçmiş olsun kardeşim, Allah bir daha kaza bela vermesin, hem sana hem bana. :pale:

Evet dün akşam 7 gibi bende kaza yaptım, ikeanın otopark çıkışında solumdan birden sağa kıran bir dengesiz yüzünden ben ve motorum takla attı, sağ omuzum çıktı, tutan bağlardan biri koptu, sol diz ve bilekte bayağı hasarlı şişti üstüne basamıyorum. 24 saat ağrıkesici içemezsin dedi doktorum sabahı zor ettim fakat şimdi iyiyim.

Velhasıl kol 3 hafta sargıda kalacak, motor polis otoparkına çekildi, gidip bakmak istemedim bayağı kötü durumda olduğunu söyledi arkadaş, bir süre yazamayacağım tek el ile ağrılar eşliğinde yazmak pek kolay değil.

Hayatımı kaliteli kaskım kurtardı, montumu kısa mesafe demeden giyseydim belki 3 hafta tek kollu kalmazdım. Arkadaşlar tam korumalarınızı lütfen her zaman giyin benim gibi bedel ödemeyin.

Barış'ım msn'den geçmiş olsun dedim ama âdet yerini bulsun..:pale:

Büyük geçmiş olsun..En son ve en büyük kazan bu olsun..:rendeer:

Olay yeri krokisini pazartesi bekliyorum..:cat:

İnceleyelim bakalım..:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst