Kaza Yaptım, Çiziğim Yok

Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
geçmiş olsun dostum sana bişey olmamış bu güzel.:cat:motorun hasar görmesine üzüldüm.:pale:inşallah bu son olsun bidaha kaza maza görmezsin:)
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Geçmiş olsun kutucuğum. Dikkat et kendine biliyorsun trafikte uzak durulası kesimi.
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Geçmiş olsun abi.Allah bir daha yaşatmasın.Kazasız sorunsuz sürüşler.Saygılarımla.:bounce:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
geçmiş olsun khutuck. dizlikte epey önemliymiş. dizime titanyum çiviler takılınca anladım. son kazandır inşallah.
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Çok geçmiş olsun Allah tan hızınız azmıs daha hızlıda vurabılırdınız :( Dedıgınız gıbı en buyuk kazanız bu olsun...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ağu 2008
Mesajlar
20
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun:) motosiklette korumanın ne demek olduğunu bilmeyen halkımız belki şimd daha iyi anlar:cat:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
çook geçmiş olsn, dediğin gibi.. sonuncu olur inşallah..
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
daha da güzel bi haberle (kazayı ucuz atlatmanı kastettim:)) korumaların önemini vurgulmanı isterdim ama nasip bölemiş demekki:) neyseki atlatmışsın. geçmiş olsun kardeşim:)
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Bu arada baslıga yeni dikkat ettim çiziğim yok demişsin :)
çizikmi istiyorsun :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst