Kaza Yaptım Akıl Verin

Katılım
30 Mar 2017
Mesajlar
7
Merhaba Arakdaşlar;
Yamaha yzf r125 bi Motorum var.
Mayıs Ayı Sonunda Şehirdışında Kaza Yaptım ve Trafik polisi beni hiç dinlemeden ben ambulanstayken rapor tutmuş
%60 karşı taraf suçlu
%40 Beni Suçlu Bulmuş.

Motorumda hasar var Bende de hasar vardı Yeni yeni kendimi toparlıyorum.
2 bucuk hafta raporum vardı.

Ehliyetim ve sigortam yoktu.
Ehliyetim olmadıgı için trafik cezası yedim ödedim.
sigortamı da kazadan sonra yaptırdım.

Motor için tamirciye yada servise gidip bi dosya açtırmadım.
şuan şikayetim devam ediyor karşı taraf da şikayeti geri çek diyor.

motorumun masrafı ortalama 3-5 bin arası diye düşünüyorum
grenajlar kırık fln

Hayatımda böle kazaya fln bulaşmış bir insan değilim.
karşı taraf da çok bilgili ve çok tehditvari konuşan insanlar ben biraz acemi kaldım.
Sizden istediğim nasıl bir yol izlemeliyim arkadaşlar

Bilgili arkadaşlar Lütfen bi akıl versin.
Eğer Hakkım fln varsa Acemi kalıp haklarımdan mahrum kalmak istemiyorum

Şimdiden çok teşekkür ediyorum
 
Katılım
25 Eyl 2016
Mesajlar
368
Senin sağlığında bir sıkıntı var mı?Sağlında bir sıkıntı varsa ve genel kusur karşı tarafdaysa tazminat vs. durumları oluşur. Şikayetini geri felan çekme. Kaza nasıl oldu. Elinde görüntüler veya ulaşabileceğin şahit var mı dava açarak tekrar değerlendirilebilir kaza. Biraz daha bilgi verirsen yardımcı olmaya çalırım olacak birileri de çıkar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:38 ----------

Senin sağlığında bir sıkıntı var mı?Sağlında bir sıkıntı varsa ve genel kusur karşı tarafdaysa tazminat vs. durumları oluşur. Şikayetini geri felan çekme. Kaza nasıl oldu. Elinde görüntüler veya ulaşabileceğin şahit var mı dava açarak tekrar değerlendirilebilir kaza. Biraz daha bilgi verirsen yardımcı olmaya çalırım olacak birileri de çıkar.


Çalıştığın bir iş varsa 2 haftalık maaşın ve zararın için dava açılabilir. Ama ehliyetin olmaması karşı tarafa koz vermiş olmak demek

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:40 ----------

Adam uzlaşmaya hiç gelmiyor mu en rahat çözüm o. Sen benim kalan hasarımı ver ben de 2 hafta işe gidemedim hala tam iyileşemedim de yoksa mahkeme karar versin de. Seni istediği kadar tehdit etsin hiçbir şey yapamaz. Böyle kaza durumlarında işi polislere bırakmak çok kötü oluyor ne yazık ki sırf bu yüzden hastaneye kazadan 1 gün sonra kendim gittim ben de. Geçmiş olsun her şeyden önce ucuz atlatmışsınız aramızdasınız. Profesiyonel görüş alabileceğin birileri daha etkili olur bu arada benim 2 kazamdan tecrübemle konuşuyorum.
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
1,484
Şikayetini geri çekme. Sen de onu tehdit et. İşe gidemediğin zamanlar için de tazminat iste. Motosikletini yaptır, bir de adamın sigortadan değer kaybı tazminatı al. Havlayan köpek ısırmaz. İt ürür kervan yürür. Karşı tarafı bir it olarak gör. Kaçarsan kovalar seni. Sopayı kaldır üzerine yürü. Kuyruğu pısar geri kaçar.

Aman diyeyim insanların bilgisizliğinden ve korkusundan yararlanıp afguran çok var. Senin suçun o adamınkinden daha az. Sen daha fazla haklısın. Adam başına gelebilecekleri bildiği için hırlıyor. Geri adım atma üzerine gelir. Sen üzerine yürü. Çok geç olsa da bu ülkede halen daha biraz hukuk var. Lehine sonuçlanacaktır. Korkma. Sen haklısın ve kanunlar karşısında daha güçlüsün. Gücünün farkında ol. Şikayetini ve para taleplerini sürdür.
 
Katılım
30 Mar 2017
Mesajlar
7
Öncelikle Fikirlerinizden Dolayı Çok Teşekkür Ederim
Allah Hepinizden Razı Olsun
Karşı Taraf Kaza Anında Kendi Ağzıyla Ben Sağ Tarafıma Hiç Bakmadım Dedi Zaten Ama Polisler Gelince Yançizmiş


Kaza Özeti

Eskişehir Yeni Stadyum Önünde Olan Kazada Yol Hakkı Benim
Şeridimde Normal Şekilde ilerliyorum Hızım 80 iken ben Döner Kavşağa Yaklaşınca 40'a Kadar Düştüm.
Uzaktan Aracıa Bakarak Geliyorum Kavşağa Doğru
Araç Kavşakta 3-5 Saniye Bekledi Bomboş Yolda Ben de Beni Gördüğünü Düşündüm
Tam Ben Geçeceğim Kavşağa 5 Metre Kalmadı Korna Basarak Geliyorum Ama Malesef Abla Tak Diye Bi Çıktı Önüme
Biranda Çarpıştık
Sonra Ambulans Çağırdık Ayağımda Misket Büyüklüğünde bi Delik Açıldı Ama Çok ŞÜkür İyileştim Yaralar Kapanıyor Şuan


Kaza Rapor'unu Size Aşağıda Verdim.
Sağlığım Şuan Yerinde Allaha Çok Şükür

kWvRAW.jpg
 
Katılım
10 Haz 2017
Mesajlar
43
Yüzde 40 seni bi suçlu bulmuş. Kesinlikle itiraz et . Açıklama kısmını ortada yazdıysa karşı taraf böyle oluyor genelde. Siz karara itiraz edin 10 gün ekpertiz açıkladıktan sonra 10 gün içerisinde itiraz oluyor diye duymuştum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Nis 2017
Mesajlar
48
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kazada sen haklısın anladığım kadarıyla tüm bunlar güzel ama işte ehliyet olmaması seni sadece ceza ödemek zorunda bırakmaz bide haklıyken haksız olursun. Yani haklı olunca maddi manevi tüm tazminatları alırsın gerekli mahkemelere dava açman durumunda.Ama işte sana ehliyetin yok derlerse adam tamamen haklı olur kanaatindeyim. Çünkü ehliyetinin olmaması senin o aracı kullanmayı bilmediğin ve uzerinde olmaman gerektiği anlamına gelir.Öbür taraf hatalı dahi olsa senin trafikte motor kullanma yetkin olmaması yanında yinede geride kalırsın kanısındayım. Senin hatalı yada hatasız olman ehliyetsiz yakalandığın kazada seni her halükarda suçlu yapıcak tir bene. Sen mahkeme nezdinde motor kullanmayı bilmeyen resmiyette kaydı olmayan kişi konumundasin.Ehliyetli kişiyi öncelikli dinlerler sen 2.planda kalırsın. Eğer sen yaya olsan ve sana çarpsa amenna sen haklısın. Ama senin bikere motorla orda olmaman gerekiyor.Ehliyetsiz olduğun icin sigortadan parada alamazsın muhtemelen.Çünkü trafik sigortasi ancak haklinin parasini oder.Geçiş ustunlugu olan araca yol vermezsen kirmizida gecersen gibi ehliyetsizlik basli basina asli hatadir ve sigorta odeme yapmaz.Kaskon varsa belki ama oda yok sanirim.Ama yinede daha iyi bilenler yorum yaparlar illaki.Bize de durumu yazarsan en azından bizde bilgi sahibi oluruz
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eyl 2016
Mesajlar
368
Kazanın oluş şekli ile ehliyetsizliğinin bir ilişkisinin olmadığına hükmedilen emsal davalar duydum. Ama bir konuda hakli hakimin gözünde kötü bir itibar bırakır ehliyetsiz olman. Sen direk karşı tarafla ikili ilişki kurarak çözmeye çalış olayı. Kusur oranınındaki payın da muhtemelen ehliyetsiz olmandan geliyor olabilir yoksa açık bir kaza karşı taraf tamamen kusurlu olmalı
 
Katılım
29 May 2017
Mesajlar
235
Merhaba Arakdaşlar;
Yamaha yzf r125 bi Motorum var.
Mayıs Ayı Sonunda Şehirdışında Kaza Yaptım ve Trafik polisi beni hiç dinlemeden ben ambulanstayken rapor tutmuş
%60 karşı taraf suçlu
%40 Beni Suçlu Bulmuş.

Motorumda hasar var Bende de hasar vardı Yeni yeni kendimi toparlıyorum.
2 bucuk hafta raporum vardı.

Ehliyetim ve sigortam yoktu.
Ehliyetim olmadıgı için trafik cezası yedim ödedim.
sigortamı da kazadan sonra yaptırdım.

Motor için tamirciye yada servise gidip bi dosya açtırmadım.
şuan şikayetim devam ediyor karşı taraf da şikayeti geri çek diyor.

motorumun masrafı ortalama 3-5 bin arası diye düşünüyorum
grenajlar kırık fln

Hayatımda böle kazaya fln bulaşmış bir insan değilim.
karşı taraf da çok bilgili ve çok tehditvari konuşan insanlar ben biraz acemi kaldım.
Sizden istediğim nasıl bir yol izlemeliyim arkadaşlar

Bilgili arkadaşlar Lütfen bi akıl versin.
Eğer Hakkım fln varsa Acemi kalıp haklarımdan mahrum kalmak istemiyorum

Şimdiden çok teşekkür ediyorum

Ehliyetin olmasa bile karşı taraf suçlu olduğu için motorunun masraflarını karşı taraftan karşılayabiirsin.
 
Katılım
25 Eyl 2016
Mesajlar
368
Adama haklı olduğunu ve mahkeme masraflarıyla hepsini ödemektense senin hasarını ödeyip çekilmesini teklif ettin mi? Tehtit felan hikaye kılına bile dokunamaz. Hatta yaralı olduğun dönemin tazminatını bile alabileceğini belirt kaza açık çünkü mahkemeye giderse kavşakta geçiş üstünlüğünden haklısın direk. Öyle topaç gibi döner bunlar nakit veriyorsan ver yoksa mahkemede görüşürüz de ve abi felan çekme kesinlikle sen de tehtitvari konuş bu tipler karşıdakini garip görürse sırtlan gibi tüner. Yaralanman senin büyük avantajın mahkeme için ağır tazminatlar alan var yaralandığı için. Olay günü gelen polis ekibine şahit olarak ulaşmaya çalışabilirsin. Ama tekrar dediğim gibi aylarca evrak vs. uğraşmaktansa adama mantıklı bir teklif yap hem vaktin hem paran gitmesin bana şu kadar ver bitirelim de. Haberdar et beni yardım edebileceğim bir konu olursa elimden geleni yaparım. Ben de öğrenciyim kaza yaptım bilirim az çok hissettin sıkıntıları.

Benim çarptığım adamı elimden zor aldılar. Polis gelince de saçma sapan bir tutanak hazırlamaya kalktı eksik bilgili vs. olmaz dedim hatalı olduğunu yazacaksın o tutanağa beni uğraştırma tarzı tehtitvari konuştum. Adam direk hatalıydım yazdı o tutanağa. O yüzden pısma kesinlikle hem yola bakmaz hem de üste çıkar bu tipler. Gerekirse mahkemeye de gidersin fazlasıyla alırsın. Ehliyetsiz olup hatalı kaza yapsan konuşma hakkın yok ama hem yaralanmışsın hem de suçun yok. Ekpertiz raporuna da itaraz et. Sinirlendim biraz kusura bakmayın
 
Katılım
30 Mar 2017
Mesajlar
7
Çok Teşekkür Ederim
Benim Suçlu Olmamın Nedeni
"kavşağa girerken hız azaltmama" yazılmış
Ben Ambulansta Hastaneye Giderken Saçma Sapan Açıklamalar Olmuş
Zaten Kimse Yoktu Kaza Anında Şahit Olacak Herkes Sonradan Geldi.
Benim Motorumu Yaptır Bende Uğraşmayım dedim Ama Ben %60 Karşılar Gerisine Karışmam Dedi.
Şimdi Motor Kazalı Halde Duruyor Garajımda Yaptırsam mı yoksa mahkeme fln mı beklesem bilemedim ekspertiz bile yaptırmadım henüz
oldugu gibi duruyor
nasıl bi adım izlemeliyim sizce yani bu süreçte ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:15 ----------

Öncelikle Fikirleriniz İçin Teşekkür Ederim
Fakat B Ehliyetim Var ve Bu Trafik Kurallarını Bildiğimi Gösteriyor
Fakat A Ehliyetim Olmadıgı için Trafik cezası Yiyorum ve ceza da geldi arkadan ve hemen ödedim.
Ama Benim Ehliyetsiz Olmam Karşı Tarafı Haklı Yapmıyor
Ortada Bi Mağdur var ve Eğer Dava Sonucunda Ben Suçlu Yada Mağdur Çıkarsam
Adalet der Susarım Ama Hayatımda Duymadım böle bi adalet :)
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
iyi güzel hosda sizin sigortanızın olmamasıda bir sorun.hadı adamın sigortası sizin hasarın %60 lık kısmını karsıladı ama adamın aracnda olusan hasarında %40 kısmı sıze ait olurki bu işlerde dönne dolap cok masrafları öyle şişirebilyorlarkı kaldıkı sızın sıgortanız olmadıgındanda bu masrafları mahkeme yoluyla icra ilele alabilirler.s1000 rr hp4 de tek hasarda 69500 tl hasar kaydı görmüş birisiyim.(69,500 bir bunun sırf 5300 tl lık kısmı işçilik 64200 de parca ) sırf sigortayı patlatmak için böyle yapıyorlar.inşallah hayırlısı olur sizin için.
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
954
Kask takmadığı için suçlu duruma düşen ölü motosiklet sürücüsünün olduğu bu ülkede hukuk için çok çabalama derim.
Olayı irdelersen mahkemeye kadar gider. Gün sonunda ehliyetsiz ve sigortasız olmanın sana büyük zararı olabilir.

Kaza sonrası yaptırdığın sigorta şuan hiçbir işe yaramaz.
 
Katılım
8 Haz 2014
Mesajlar
856
ehliyetsiz ve sigorta yok %100 suçlusun

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:13 ----------

ehliyetsiz ve sigorta yok %100 suçlusun
karşı tarafın hasarını cepten ödersin
 
Katılım
17 Ocak 2016
Mesajlar
636
Anladığım kadarıyla trafik ışığı veya levhası yok. Dönel kavşaklarda aksi belirtilmediği sürece üstünlük kavşağa ilk girenindir. Kaza yaptığınıza göre ikiniz aynı anda girmişsiniz. Bu durumda %60 sizin haklı bulunmanız oldukça iyi olmuş zira %50-%50 olabilirdi.
 
Katılım
26 Şub 2015
Mesajlar
768
Kardeşim ehliyetin yok, kaza anında sigortan yok neyi savunabilirsinki mahkemede ? Savunulacak birşey yok ortada bence ... geçmiş olsun
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
1,488
Senin sokakta ilerliyorsun adam cade üzerinde ilerliyor ve sen cade üzerinde ilerleyen şahsıa çarpıyorsun tutanakta yazılanı iyi anlıyorsam burda tamamen sen süçlüsün geçiş üstünlüğü cade üzerinde gidene verilir

Yok kardeş ben sokak ta deyil cadede gidiyorum diyorsan karşı taraf süçlü büyük araç küçük araca öncelik tanır
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Nis 2017
Mesajlar
48
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir yakinim kaza yaptı ancak aracının sigortası yoktu.Haklı olduğu kazada araç sahibi kendi kaskosundan arabasını yaptırdı. Sonra sigortasiz araca icra davası açtı baya bir para aldı. Kazada sigorta yoksa 8 de 8 suçu sigortasız tarafa veriyorlar.Tabi ehliyette yok hepten tuzu biberi oluyor üzgünüm ama işte böyle şeyler başta düşünülecek sonra haklıyken haksız oluyor insan. İnsanın en cokta zoruna o gidiyor.Motor kullanmam iyidir ama aracin birine arkadan çarpınca anı freni sonucu sigortadan para alamadım. Adam anı fren yaptı ama suç bende mecbur zorda olsa kabullenmek gerekiyor bazen.Bunu bildiğim için resmi evrakları yapmadan asla yola çıkmam. Ya mercedese çarpsan bütün parayı senden alsalar hayatın kararir dikkat etmek lazjm tekrar çok geçmiş olsun
 
Katılım
30 Mar 2017
Mesajlar
7
Arkadaşlar fikirler için çok teşekkür ederim
Vücudumda oluşan raporlar dahilinde tazminat alırım diye düşünüyorum.
Avukatlarla ve hasar danışmanlarıyla görüştüm.
B ehliyetim mevcut Buda kuralları bildiğime işaret ediyor
Ayrıca 4 yol kavşak değil orası 3 yol kavşak olduğu iÇin geçiş üstünlüğü tamamen benim polis de raporda aynısını belirtmiş bana verilen %40 oranındaki ceza sadece hız kesmememden dolayı verilmiş buna da dava açıcam çünkü 40-30 arası hıza kadar düştüm
Söylendiğine göre Ehliyetimin olmaması sadece bana para cezası olarak yansımakta B ehliyet kuralları bildiğime işaret ediyor o yüzden yırtıyorum.
Sigorta olmaması da çok önemli değil karşı aracın sadece farında kırık var 300 tl orijinal farı karşımdaki araç amarok a benzeyen Tata marka araç kamyonet geçiyor.
Bende hasar danışmanlarının dediği gibi davayı ilerletip bişeyler talep etmeye çalışcam bakalım en fazla bi dönem motora binemem ama bunun acısını çıkartırım diye düşünüyorum.
Gelişmeleri tek tek buraya yazcam inş
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Arkadaşlar fikirler için çok teşekkür ederim
Vücudumda oluşan raporlar dahilinde tazminat alırım diye düşünüyorum.
Avukatlarla ve hasar danışmanlarıyla görüştüm.
B ehliyetim mevcut Buda kuralları bildiğime işaret ediyor
Ayrıca 4 yol kavşak değil orası 3 yol kavşak olduğu iÇin geçiş üstünlüğü tamamen benim polis de raporda aynısını belirtmiş bana verilen %40 oranındaki ceza sadece hız kesmememden dolayı verilmiş buna da dava açıcam çünkü 40-30 arası hıza kadar düştüm
Söylendiğine göre Ehliyetimin olmaması sadece bana para cezası olarak yansımakta B ehliyet kuralları bildiğime işaret ediyor o yüzden yırtıyorum.
Sigorta olmaması da çok önemli değil karşı aracın sadece farında kırık var 300 tl orijinal farı karşımdaki araç amarok a benzeyen Tata marka araç kamyonet geçiyor.
Bende hasar danışmanlarının dediği gibi davayı ilerletip bişeyler talep etmeye çalışcam bakalım en fazla bi dönem motora binemem ama bunun acısını çıkartırım diye düşünüyorum.
Gelişmeleri tek tek buraya yazcam inş

Vucudun da oluşan raporlar?
Kalıcı hasar olmadığı sürece çok zor. Platin, protez, kısıtlama vb.
 
Katılım
8 Haz 2017
Mesajlar
23
Sigorta konusuna bir şey diyemem.Ancak ehliyet ile ilgili olarak;senin ehliyetsiz olman ayrı bir suç,kazanın oluşması ayrı.yani ehliyetsiz olduğun için ful sen suçlu olursun diye bir şey yok.bilirkişinin(trafik polisi) tuttuğu rapor, görüntü kaydı ve tanık olmadığı için, şuanda tek maddi delil.ona itiraz edersen mahkeme başka bir bilirkişi tayin eder ve çıkan sonuç bağlayıcı olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst