Kaza yaptım. Acil bilgi lazım.

Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
83
Arkadaslar bu gün saat 22.30 civarında yolda elektrkli bisiklet ile çarpıştık.(motorum Kanuni Cup100) Çok hızlı vurdum. Benim ön jant büküldü sağ rüzgarlık çatladı farın olduğu yerde sol park lambasının sol tarafında derin bi çizik oldu. Sol rüzgarlıktada çizik var. Motor sola yattı sağdaki çatlak nasıl oldu anlamadım. Çarptığım kişidede bişey yok maddi hasarlı kaza. (Kask çenesiz olduğu için çenemi çarptım yere. Baya kanamış. Eve gidince üstümdeki kanı gören şok oldu. Her yerim kan olmuş ben farketmedim. Ama bişey yok.) Suç kimde belli değil. Uğrasmayalım dedik yollarımıza gittik eve kadar zor geldim. Ön jant bükülmüş direksiyon dönmüş biraz. Baska bişey yok. Bana lazım olan parçalar Ön jant, sol ve sağ rüzgarlık. Farın oluğu yerdeki kırmızı plastik(adını bilmiyorum derin çizik var) Direksiyon nasıl olacak onu bilmiyorum. Bana acil yardım lazım. Bazı yerlerde hafif çizikler var. Yeni alcaklarımı alıp hepsini boyatsam iyi olur mu?

motorun resimleri var kazalı hali yok çekemedim. Eve zor geldim normal halini ekliyorum kazalı halini yarın işten sonra eklerim.

391410_445936395446635_1493997569_n.jpg


İşte bu şerit ledin yapısık olduğu plastiğin ortası çatladı. Çok dikkat çekiyor baya büyük:
487893_445937308779877_2127875535_n.jpg


Bana acil parçalar lazım internet üzerindende alabilirim. Burda yoktur. Benim motor için parçaları bulursam boyatmadan takarım. Biraz arastırdım bulamadım Yardım ederseniz sevinirim :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Karşı tarafın kusurlu olduğu bir kazaya karışıyorsun, değişmesi gereken en az 4-5 parça var ve uğraşmayayım deyip hasarının karşılığını istemiyorsun? :silent:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
855
geçmiş olsun google ve sahibinden.comdan motorunun parçalarını marka ve modele göre arat mutlaka hepsini bulursun
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Rialli.com dan alabilirsin ama şu an site patlak, gündüz düzeltirler o zaman bakarsın. Cub'ların her türlü parçası var orda, ön jant seninkinin aynısından 75-80 lira civarı ...

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:26 ----------

Karşı tarafın kusurlu olduğu bir kazaya karışıyorsun, değişmesi gereken en az 4-5 parça var ve uğraşmayayım deyip hasarının karşılığını istemiyorsun? :silent:
Belki ehliyeti yoktur :silent:
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
83
Kazada asıl suç bende ama adam baktı. Kardesim sende bişey yoksa sorun yok dedi bastı gitti. Parcaları hala aramaktayım :)
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
dostum lazım olan parçaları sök git sanayiye ama servis ama parçacıya fıyatlar aşagı yukarı aynı. ne lazımsa al tak. sırf janta 80 gibi bişi gider.
plastık aksama da yaklaşık 100 lira masraf yaparsın. Allah başka kaza bela göstermesin.
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Celik jant nasıl yamulur.. Elektirikli bisiklete nerden vurdun..Göbektenmi ? Nasıl git der sende bunlar varsa,, Adamda ne vardır.. Sasede yamukluk olabilir baktır bence.
 

c90

Katılım
15 Tem 2009
Mesajlar
813
keşke kaza tutanağı tutsaydın
trafik sigortan büyük olasılıkla karşılardı
neden bilmiyorum biz Türk milleti neyi neden ödüyoruz hakkımız ne
her trfik sigortasından faili meçhul kazalar için bir fon kesilir bu fonda biriken miktar nerede ise Türkiyenin bütçesi kadar olmuş
fakat kullanan yok bence Ehliyet eğitiminde bu konular işlenmeli
hatta dersin adı da trafikteki hukuk ve haklarımız adında olmalı kaza yapınca çok korkarız neden hak ve hukuklarımızın ne olduğunu
kusurlu olsak dahi bu işin bize artısı eksisi nedir bilmeyiz olayı ört bas etmenin yollarını ararız bu konuyu acaba SAVAŞ bey kardeşimiz yada diğer hukukçu arkadaşlarımız
basite indirgeyerek işleyebilir mi? bir başlık altında bence forum sakinlerine büyük faydası dokunur kanaatindeyim saygı ve sevgilerim ile::gazla::
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
jantı yamultacak şekilde bi çarpışmada ön maşa ve şasenin gidonu tutan yerlerinde muhakkak deformasyon vardır. bunları kontrol etmeden kullanmayın derim. sonuçta motorunuz cup model şasede bi sıkıntı varsa yolda giderken şase ayrılıverir Allah korusun...
geçmiş olsun...
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
279
geçmiş olsun cup motoru bu yüzden sevmiyorum bi hasar meydana geldi mi 100 tldn aşağı kurtaramıyorsun ama yine de sana bir şey olmamış kask korumuş
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
keşke kaza tutanağı tutsaydın
trafik sigortan büyük olasılıkla karşılardı
neden bilmiyorum biz Türk milleti neyi neden ödüyoruz hakkımız ne
her trfik sigortasından faili meçhul kazalar için bir fon kesilir bu fonda biriken miktar nerede ise Türkiyenin bütçesi kadar olmuş
fakat kullanan yok bence Ehliyet eğitiminde bu konular işlenmeli
hatta dersin adı da trafikteki hukuk ve haklarımız adında olmalı kaza yapınca çok korkarız neden hak ve hukuklarımızın ne olduğunu
kusurlu olsak dahi bu işin bize artısı eksisi nedir bilmeyiz olayı ört bas etmenin yollarını ararız bu konuyu acaba SAVAŞ bey kardeşimiz yada diğer hukukçu arkadaşlarımız
basite indirgeyerek işleyebilir mi? bir başlık altında bence forum sakinlerine büyük faydası dokunur kanaatindeyim saygı ve sevgilerim ile::gazla::


Elektrikli bisikletlerin ruhsatı ve trafik sigortası yoktur. Yani bu hasarı sigortadan karşılayamazsın.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
864
http://yesilyurtmotor.com/yedek_parca.aspx buradan bütün orjinal parçalarını bulabilir,istersen ödemesini site üzerinden yapıp kargoyla isteye bilirsin,ben bütün parçalarımı buradan alırım,fiyatları kanuni sitesinde neyse kuruşuna kadar aynıdır,geçmiş olsun..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst