kaza yapınca küfür edin

Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Geçen sene boynum tutuldu. Fizik tedavi uzmanına gittim. Beni görünce önce hafiften güldü sonra masaya yüz üstü yatırdı. Ardından tüm gücüyle sırtıma abandı. Sırtımdan KÜÜÜÜT diye bir ses geldi. O an istemdışı olarak " Hassss.....r" dedim. O da gülerek "Kusura bakma böyle bir i..lik yapmak istemezdim ama önceden söyleseydim yaptırmazdın dedi". Anlayacağınız doktor benden beter çıktı....
 
Katılım
31 Mar 2011
Mesajlar
46
kaza sonrasında küfür yerine kelime i şehadet getirin arkadaşlar.böyle yaparsanız bi kaç sıyrık dışında bişeyiniz olmasa bile sizin kelime i şehadet getirdiğinizi duyanlar "lan adam gidiyo bir an önce müdahele edelim" moduna girebilirler.

asıl kötü olan o değilmi bilende bilmeyende sağından solundan çekiştirecek ağazlarda sigara
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
176
Geçen sene boynum tutuldu. Fizik tedavi uzmanına gittim. Beni görünce önce hafiften güldü sonra masaya yüz üstü yatırdı. Ardından tüm gücüyle sırtıma abandı. Sırtımdan KÜÜÜÜT diye bir ses geldi. O an istemdışı olarak " Hassss.....r" dedim. O da gülerek "Kusura bakma böyle bir i..lik yapmak istemezdim ama önceden söyleseydim yaptırmazdın dedi". Anlayacağınız doktor benden beter çıktı....

:queen::queen::queen:
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
bence yanlış tespıt küfür edip bağarıp çagarınca acı zihninize işliyor benim 2008deki kazamda ayağam çatlamıştı hiç bişey yokmuş gibi oturdum kaldırıma yaktım sigaramı aradım 112yi ambulans gelene kadar yıldızları izledim acı aklıma bile gelmedi yani başka şeylere odaklanmak daha iyi bence

2005 yılında basketbol oynarken sağ el bileğim kırılmıştı. Topu alıp eve kadar yürümüştüm, bayağı dayanıklıyım dimi:p. Küfür filan da etmedim o zamanlar çocuktum.
Ayrıca kaza vb. durumlarda küfür ortamı sertleştirir. Zaten kötü olan bir şey içinden çıkılamaz bir hal alır. Sakin olabilmek bazen zor olsa da en iyi çözümdür.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst