Arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim. Ağrılarımdan dolayı pek nete giremiyorum. Bu arada bir gelişme büyük ihtimal migrosun kameraları olayı görüntülemiş pazartesi günü karakoldan yazı alıp görüntülere bakmaya gideceğim. Umarım plakayı bulabiliriz. Bu arada ziyaretime gelen ve olayı telefonla duyan arkadaşlarım bu durumuma inanamıyorlar. Herkes nasıl bu kadar sakinsin diyor

Sonuçta olan oldu ve karamsar olmanın bana zararı dokunacak,esasında bn bile bu sakinliğime anlam veremiyorum zaman zaman ama biraz polyannacılık oynayıp olayların iyi tarafından bakmaya çalışıyorum. Bu forumda hepimiz çok kötü kaza haberlerine şahit olduk. Benim şu anda bunları yazıyor olmam bile benim için bir şanş.
Bu arada benim ennnn büyük hatam,kısa mesafe olmasından dolayı eldiven takmamam. Bu olaydada motosiklette kısa mesafe diye bir kavram olmadığını öğrenmiş olduk. Herkese tekrar teşekkür ederim. Kazasız sürüşler arkadaşlar,herkes çok dikkatli olsun...