- Katılım
- 21 Kas 2007
- Mesajlar
- 3,832
parmağın mı koptu off off çok geçmiş olsun
ale: ama anlatırken çok rahat anlatmışsın gülerek
Selam.
Bu gün galiba benim için şanssız bir gündü. Sabah bir görüşme için avcılara gittim. İşimi halledip dönüşte avcılar yonyolda işyeri olan bir arkadaşıma uğrayacaktım. Yanyola girip ilk işikları geçtim. Benim istikametim topkapı tarafıydı.Tam migrosun önüne gelmiştim ki avcılar istikametine giden beko firmasına ait bir iveco kamyon birden dönüş yaparak migrosun yanındaki sokağa girmeye kalktı. Ben frenle birlikte konrnaya bastım.Hızım 45-55 km arası. Kamyon ilk önce durdu ben önünden geçeyi planlarken gaza bastı. Bende motoru diğer arafa kırıp arkasınden geçmeyi denedim fakat kurtaramadım. Kamyonun arkasına çarptım ve o sırada sağ elim motorla kamyonun arasına sıkıştı. Sonuç kopuk bir serçe parmağı.. Sağ elimin serçe parmağı yarısından koptu. Kamyon tabiki durmadı. Ben plakasını almak için peşinden koştururken parmağımın halini gördüm. Hastaneye gittik ve parmak çok zarar gördüğü için kurtaramadık.
İlk söyleyeceğim şey arkadaşlar lütfen çok dikkatli olun, istanbulda motor kullanmak ölüme meydan okumak gibi birşey. Ben kendimi şanşlı sayıyorum çünkü çok yakın bir zamanda Onur SUAL'ı kaybettik.Onun şokunu atamadan şimdide parmağı vardik bu katil sürücülere...
Neyse bir diğer isteğim avcılarda 4 adet beko bayii var ve hepsinin araçları tanıma uymuyor. Ayrıca bayilerin dediğine göre o araçlar fabrikanın dağıtım araçlarıymış. Elimin acısı biraz dinsin fabrikaya gidip o aracı arayacağım. Bu arada bekoda çalışan biriler varsa ve bana yardım edebilirse çok sevinirim. Ya bu arada sol elle yazmak ne zormuşTekrar ediyorum arkadaşlar motor kullanırken azami dikkat edin ve korumasız asla çıkmayın...