Kaza yapanlar kervanına bende katıldım...

Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
parmağın mı koptu off off çok geçmiş olsun:pale: ama anlatırken çok rahat anlatmışsın gülerek
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
çok geçmiş olsun,dikkatsiz sürücüler yüzünden her geçen gün birimiz zarar görüyoruz.Allah beterinden saklasın :pale:
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Geçmiş olsun. Çok üzüldüm. Peşini bırakmayın bu işin. Bu katillerin hesap görmesi gerekiyor. Tekrar geçmiş olsun.
 
Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
457
Geçmiş olsun. Diyecek bişey yok inşallah kamyonucuyu bulursunuz .
Takozdan şöför yaparsan boyle olur . Beko gibi biyer bu tip adamları nasıl işe alıyor .
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
kardeş büyük geçmiş olsun Allah daha beterinden saklasın yalnız peşini bırakma bul ve hesap sor o dangalağa....
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
of kardeşim geçmiş olsun.

geçmiş olsun derken içim cız ediyor.. bu kadar basitmi ya.

Allah belasını versin kaçan o adamın.

peşini bırakma sakın hatta git savcılığa dilekçe ver onlarda arasın ve adam yaralayıp kaçmaktan şikayetçi ol kopan parmak geri gelmez ama o adam cezasını çeksin
 
Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
404
çok geçmiş olsun kardeşim. İyi ki aramızdasın. Allahtan acil şifalar diliyorum sana. ayrıca sölemek istediğim bi kaç şey var.
Kaza bölgesini çok iyi bilmesemde şunları söyleyebilirim. İlgili araçtan şikayetçi ol. Savcılığa suç duyurusunda bulun mutlaka hastanede adli rapor al. Ve yan yolda olduğun için civardaki işyerinin güvenlik kameralarından görüntü kaydı talep et. Kamyonu bulmanda yardımcı olacaktır. Etrafta mobese kamerası varsa savcılıktan görüntü talep et bırakma peşini. Banada geçtiğimiz pazar bi kamyonet çarpıp kaçtı peşindeyim hala. İnşallah buşup cezasını çekmesini sağlıycam. Bırakma peşini kardeşim. Tekrardan geçmiş olsun.
Daha fazla dikkat edelim.
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
128
Kardesim coook gecmis olsun, cok uzuldum :salut:
O kamyoncuyu bulup cezasini vermek lazim. Insan hayati bu kadar hafife alinir mi :salut:
 
Katılım
7 Nis 2008
Mesajlar
190
Çok geçmiş olsun kardeş, valla okurken şok oldum
Anlatış tarzın sanki ufak bir kaza atlatmışsın gibi rahat ama parmağım koptu yazıyor, ben mi yanlış anlıyorum diye 2 kere okudum ama doğru okumuşum... Gerçektende çok üzüldüm ama moralini yüksek tuttuğun için de senin adına sevindim
Herkesin dediği allah beterinden saklasın, buna da şükür ama o .... nın da peşini bırakma
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
çok geçmiş olsun arkadaşım :rendeer:, parmak durumu çok üzücü :salut:, daha fazlasının olmaması sevindirici
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
Geçmiş olsun üzücü bir durum taakat ve sabır diliyorum allah beterinden korumuş yeniden çok geçmiş olsun.
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Abicim çok geçmiş olsun daha büyük bir şey olmamaış diye sevinemiyorum umarım parmağın sana olumsuzluklar çektirmez gerçekten çok üzüldüm bunu duyan herkez gibi.Umarım çarpan adamı bulursun.
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun, çok çok geçmiş olsun..
 

c@n

Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
349
Selam.
Bu gün galiba benim için şanssız bir gündü. Sabah bir görüşme için avcılara gittim. İşimi halledip dönüşte avcılar yonyolda işyeri olan bir arkadaşıma uğrayacaktım. Yanyola girip ilk işikları geçtim. Benim istikametim topkapı tarafıydı.Tam migrosun önüne gelmiştim ki avcılar istikametine giden beko firmasına ait bir iveco kamyon birden dönüş yaparak migrosun yanındaki sokağa girmeye kalktı. Ben frenle birlikte konrnaya bastım.Hızım 45-55 km arası. Kamyon ilk önce durdu ben önünden geçeyi planlarken gaza bastı. Bende motoru diğer arafa kırıp arkasınden geçmeyi denedim fakat kurtaramadım. Kamyonun arkasına çarptım ve o sırada sağ elim motorla kamyonun arasına sıkıştı. Sonuç kopuk bir serçe parmağı.. Sağ elimin serçe parmağı yarısından koptu. Kamyon tabiki durmadı. Ben plakasını almak için peşinden koştururken parmağımın halini gördüm. Hastaneye gittik ve parmak çok zarar gördüğü için kurtaramadık.
İlk söyleyeceğim şey arkadaşlar lütfen çok dikkatli olun, istanbulda motor kullanmak ölüme meydan okumak gibi birşey. Ben kendimi şanşlı sayıyorum çünkü çok yakın bir zamanda Onur SUAL'ı kaybettik.Onun şokunu atamadan şimdide parmağı vardik bu katil sürücülere...
Neyse bir diğer isteğim avcılarda 4 adet beko bayii var ve hepsinin araçları tanıma uymuyor. Ayrıca bayilerin dediğine göre o araçlar fabrikanın dağıtım araçlarıymış. Elimin acısı biraz dinsin fabrikaya gidip o aracı arayacağım. Bu arada bekoda çalışan biriler varsa ve bana yardım edebilirse çok sevinirim. Ya bu arada sol elle yazmak ne zormuş :) Tekrar ediyorum arkadaşlar motor kullanırken azami dikkat edin ve korumasız asla çıkmayın...



çoook geçmiş olsun yine allah korumuş seni ailene bağışlamış
dostum 600 F motor kullanıcısı idim 2007 yılında taksim akm az ilerisinde çarpan ticari taxi sayesinde gezi parkında buldum kendimi sol bacağım döndü 600 motora veda ettim 150 cc scooter binmeye başladık 2 gun önce şişli polis karakolu civarında nereye gidiceğini bilemeyen bir adam yuzunden ıslak zeminde motorun hakimiyetini kaybederek sağ diz kapağımı çatlatım allah bir daha ne bana nede başka birine kaza göstermesin
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
283
yazdıklarını okurken gözümde canlandı da, çok kötü bişey ya. çok büyük geçmiş olsun. ne dicem o kamyon şöförünü bulursan aranızda antlaşmalı kaza tutanağı tutun. karşı tarafın trafik sigortasından para alırsın tedavi masrafları için ve sonuçta parmağını kaybetmişsin fazlasını da alırsın bence.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Çok geçmiş olsun, resmen parmak kopmuş yaaa' Bir de durmamış şerefsiz, böylesini eşek sudan gelinceye kadar döveceksin!:pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst