kaza yapalı 2 ay oldu adam nerdeyse biçiyordubizi .allaha şükür yaşıyoruz işin ilginci adam nerdeyse bizi öldürüyordu.adamla iki saat kaza raporunu nasıl tutacagız muhabbetti kendimi zor tutuyorum adamı dövmemek için ya sabır raporu tuttuk fotorafta cekmedik.araba kiralama şirketine ait yarın arıyorum kaza için fotograf lazımmış diyorum biz arabayı yaptırdık diyorlar komedi gibi ee biz ne yapacagız
İyiki senden sadece aracın fotoğraflarını istemişler.
GEnelde fotoğrafları sigorta şirketinin görevlendirdiği eksper çekiyor artık.
Mayıs 2008 de gece vakti,şehirlerarası yolda önüme aniden çıkan köpege çarptım.Aracım kaskoluydu.
Aracı Özel bir servise çektim.Eksper geldi,incelemesini yaptı,"başlayın" dedi
ve bir süre sonra aracın hasarı giderildi.
Ama kasko şirket uzun süre servisin parasını ödemedi.
Kasko şirketini ben aradım ve telefona çıkan salak şunu sordu:
"köpeğin resmini çektiniz mi?
"çektim" dedim,"vesikalık mı lazım oldu?".Karşımdaki cevap veremedi.
Ben tedbir adamıyım,köpeğe çarparım,fotoğrafını çekerim.Ne olur ne olmaz
