kaza yapalı 2 ay oldu daha sigorta dan parayı alamadık

Katılım
26 Eki 2008
Mesajlar
26
kaza yapalı 2 ay oldu adam nerdeyse biçiyordubizi .allaha şükür yaşıyoruz işin ilginci adam nerdeyse bizi öldürüyordu.adamla iki saat kaza raporunu nasıl tutacagız muhabbetti kendimi zor tutuyorum adamı dövmemek için ya sabır raporu tuttuk fotorafta cekmedik.araba kiralama şirketine ait yarın arıyorum kaza için fotograf lazımmış diyorum biz arabayı yaptırdık diyorlar komedi gibi ee biz ne yapacagız
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
makara yapma olum. adam kaza yapmış zaten senin gibi manita ayıklamak için saksıya çakmamış. playboy north_
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
eksik dosyan vardır sigorta şirketini ara dosya numaranı söle yardımcı olurlar bende 2 ay alamamıştım parayı sonra bi sigortacıya gittim hanfendi sagolsun bi aradı fırcaladı 1 hafta sonra parayı yatırdılar.uğraşmazsan yatırmazlar parayı, geçmişolsun
 
Katılım
26 Eki 2008
Mesajlar
26
fotoraf olayını bütütmediler o konuda problem yok parayıda verecek söyledim zaten mahkemeye veririm dedim zaten uzatmadılar ilk paraya razı olmadılar sonra imza için genel müd. cagırdılar yada noterden yazı istediler yarın bakacaz
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
kaza fotoğrafı şart değil, tutanak yeterli :wiinkk:

dosyanı açan eksperin telefonunu öğren servisinden, önce eksperi ara sonra karşı tarafın sigortasının müşteri hizmetlerini ara, sonra tekrar ekperi ara...arada ara sen aramazsan dosyan tıkanıp kalır biyerlerde
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kaza yapalı 2 ay oldu adam nerdeyse biçiyordubizi .allaha şükür yaşıyoruz işin ilginci adam nerdeyse bizi öldürüyordu.adamla iki saat kaza raporunu nasıl tutacagız muhabbetti kendimi zor tutuyorum adamı dövmemek için ya sabır raporu tuttuk fotorafta cekmedik.araba kiralama şirketine ait yarın arıyorum kaza için fotograf lazımmış diyorum biz arabayı yaptırdık diyorlar komedi gibi ee biz ne yapacagız

İyiki senden sadece aracın fotoğraflarını istemişler.
GEnelde fotoğrafları sigorta şirketinin görevlendirdiği eksper çekiyor artık.
Mayıs 2008 de gece vakti,şehirlerarası yolda önüme aniden çıkan köpege çarptım.Aracım kaskoluydu.
Aracı Özel bir servise çektim.Eksper geldi,incelemesini yaptı,"başlayın" dedi
ve bir süre sonra aracın hasarı giderildi.
Ama kasko şirket uzun süre servisin parasını ödemedi.
Kasko şirketini ben aradım ve telefona çıkan salak şunu sordu:
"köpeğin resmini çektiniz mi?
"çektim" dedim,"vesikalık mı lazım oldu?".Karşımdaki cevap veremedi.
Ben tedbir adamıyım,köpeğe çarparım,fotoğrafını çekerim.Ne olur ne olmaz:)
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
116
çarpan aracın kaporta yapan usta ve yedek parça faturası ile sigortaya müracat et küçük hasarlara eksper bile gelmiyor saygılar:rendeer:
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
kopegın resmı cok guldurdun benı fotoraf olayıda sacma gb eksper sonucta servıse gelıp hasar tespıtı yapıyor servıs eksper aracı yap demezse yapmaz bır dosya eksıkse neden zamanında raporu ıncelememıste sımdık egü bügü yapıyo anlamadım ama bıraz sert cık sende
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
116
hiçmi olmadı hakim kaldırırsın rahat ol hukuk devletiyiz şükürler olsun çatır çatır alırsın:rendeer:
 
Katılım
26 Eki 2008
Mesajlar
26
sistem yavaş işliyor yoksa alacagım ilk zaman sormustu fotografı dedim zaten arac tutanak kagıdını zor bulduk ne fotografı karsı tarafta arabayı yaptırmış kanıt yok:)

olay günü polisi çagırdık polis geldi ana yoldan geciyor aniden durdu arkada bi motosiklet polise vurdu :) polis devam etti görmezden geldi motosikletin üst çamurluk kırıldı çoçuk çıldırıyor polis gitti bir tur attı iç leventte sonra 10 sonra geldi ilk defa olay yerine geliyormuş gibi muhabbet etti anlaşıyorsanız biz karışmıyoruz diyor bende diyorum anlaşamıyoruz siz yazın yok biz yazacagımız zaman yaralı insan olması lazım diyor ee arakadaşımım ayagı kanıyor diyorum ee bi bakıyım diyor ee o kadar büyük degil diyor siz aranızda anlaşırsınız abi adam bastı gitti gülermisin aglarmısın zaten kazayı zor atlatmışın
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst