kaza izledim

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
33
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaklaşık 2 saat önce Florya'da bir bakkalın önünde bekliyordum . bı ara bir kurye gördüm full koruma gidiyordu yolda ,onun hemen arkasında mondial Scooter i olan bı adam arkasında da genc bı cocuk var ikiside eğilmiş kuryeye tamgaz yetişmeye calisiyolar bı ara kafamı çevirdim hemen arkasından pat kut sesler geldi bı dondüm havada bı bacak uçuyor bunlar geri geri gelen bı arabaya carpmislar hemen kostüm adamla cocuk yerde yatiyolardi o tabi ikisindede kask yok.bu sırada arabadan şoför indi eli havada ulan sen nebicim geliyosun öyle diye yerde yatan adamı azarlamayabasladi millet felan ordan burdan geldi adama yardım ettik motoru kenara çektik daha sonra benmotora baktım motor paramparça. olmuş üzüldüm tabi haliyle ama yapcak bisey yok daha sonra adamın iyi olduğunu anladıktan sonra ayrıldım sadece dizini yere surttugu için kanamış biraz ama insanımızın bulaşar cahil olması beni daha çok üzdü yerdeki adama yardım edeceğine azarlayinca dedim ben olcaktim da kaski. adamın basında kırardim dedim içimden
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
1,194
haklısınız koyun can derdinde kasap et derdinde olayına benzemiş resmen....
 
Katılım
12 Ara 2009
Mesajlar
434
yaklaşık 2 saat önce Florya'da bir bakkalın önünde bekliyordum . bı ara bir kurye gördüm full koruma gidiyordu yolda ,onun hemen arkasında mondial Scooter i olan bı adam arkasında da genc bı cocuk var ikiside eğilmiş kuryeye tamgaz yetişmeye calisiyolar bı ara kafamı çevirdim hemen arkasından pat kut sesler geldi bı dondüm havada bı bacak uçuyor bunlar geri geri gelen bı arabaya carpmislar hemen kostüm adamla cocuk yerde yatiyolardi o tabi ikisindede kask yok.bu sırada arabadan şoför indi eli havada ulan sen nebicim geliyosun öyle diye yerde yatan adamı azarlamayabasladi millet felan ordan burdan geldi adama yardım ettik motoru kenara çektik daha sonra benmotora baktım motor paramparça. olmuş üzüldüm tabi haliyle ama yapcak bisey yok daha sonra adamın iyi olduğunu anladıktan sonra ayrıldım sadece dizini yere surttugu için kanamış biraz ama insanımızın bulaşar cahil olması beni daha çok üzdü yerdeki adama yardım edeceğine azarlayinca dedim ben olcaktim da kaski. adamın basında kırardim dedim içimden

İşaretlediğim yerleri ya sen yanlış yazdın yada ben yanlış okudum galiba... Adam iyi mi, bacağı mı kopmuş...?!! :silent:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Adamın bacaklarını havada gördüm demek istemiş yahu, anlıyorsunuz ama gırgır lazım işte bu saatte size :p

O adam da geri geri gelirken kaza yaptığına göre, motosiklet buna arkadan çarpma durumuna düşüyor mu? Böyle bir durum da var işin içinde.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
33
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla sizde haklısınıZ tam yazamamisim adam takla atınca ben bacakları hayadayken yakaladım o ani .birde mondialdeki adamla cocuk , geri geri gelen bir arabaya çarptı kurye ye yetisicem diye :) simdi oldu sanırım
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
438
Uzucu seyler malesef bazı ınsanlarımız boyle tepkıler verıyor, orda gerı gelen kendısı kazaya aslında sebebıyet veren kendısı, ancak suc bastırmak ıcın ordakı yaralıdan faydalanıyo ıste.

Bırde sole bısey var ben acımıyorum bunlara. neden kask takmıyolar? surat yapacaksan yada trafıge gıreceksen kask ını takacaksın.
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
yardım ederdim ancak ben de acımıyorum
yüzde yüz hatalı olan kasklarını takmayanlar
kasksız bu motor çalışmıyor hala anlamayanlar var işte
inşallah bu kazadan bir ders çıkarırlar kendilerine
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
4
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aslında o inip azarlayan şöförü bir güzel tokatlamak lazımdı ya neyse. Büyüklk bizde kalaa :):)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst