- Katılım
- 15 May 2007
- Mesajlar
- 379
- Konu Yazar
- #1
geçen hafta hyo yu evde bırakıp minibüsle işe gitmek durumında kaldım. şehir içinde tek yön olan dar bir yolda rampa yukarı çıkarken aniden bir gürültü...
tarrrrttt diye bi ses.. baktım ki bir scooter yukardan aşağıya yan yatmış hızla kayarak üzerime doğru geliyor.geliyor ama yalnız geliyor sürücüsü yok
bunu görünce hemen durup geri vitese taktım ama kaçmaya fırsat kalmadı
ale: scooter da geliyorum dedi
geldi ve bizim ön tanpona yapıştı:cyclopsan ben de indim hemen aşağı ve hala çalışmakta olan motoru stop ettim. bir süre sonrada kazazede arkadaş ortaya çıktı.yol kenarındaki evin bahçesine yuvarlanmış. ehliyeti yok ve ters yönden girerek sebep olduğu kazanın da etkisiyle bir hayli kötü görünüyordu. üstü başı perişan ama sağlığı iyi gibiydi. beraber motorunu kaldırdık bindi ve gitti...
tarrrrttt diye bi ses.. baktım ki bir scooter yukardan aşağıya yan yatmış hızla kayarak üzerime doğru geliyor.geliyor ama yalnız geliyor sürücüsü yok