kaza geldi iyiyim

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Çok geçmiş olsun, inşallah bir an önce iyileşip motoruna kavuşursun.
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Dostum çok geçmiş olsun.Acil şifalar diliyorum:rendeer:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
ogün kardeş en içten geçmiş olsun dileklerimi sunarım.:rendeer: :cat: tez zamanda iyileşirsin inşallah :cat:
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
sağolun varolun canım kardeşlerim motosikletimi çok özledim öksüz kaldı sanki
birde bekleyen işlerim konserlerim ahh akadaşlar bunada şükür' zor gerçekten zor bu ikinci benim inşallah 15 günde atlatırım bu seferkini 'kırık küçük olduğu için alçıyı erkenden açsalar keşke :)
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
Son durumun nasıl, kırık ayakla evde sıkılmışındır.

Bir an önce ayaklanmanı diliyorum.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Ogün Kardeşim:silent:

Çok üzüldüm büyük geçmiş olsun yaavv. Aramızdasın ya bunada şükür diyelim. Herhangi bir ihtiyacın olduğunda lütfen ara, kaza yaptığını bile buradan öğreniyorum, ya ben hayırsızım ya da sen bizleri teleşlndırmamak için bildirmek istemedin:pale:

Çok geçmiş olsun kardeşim. Çabucak iyileş de bize de bir iki şarkı çalarsın artıkın:) (Ben de Saz ile eşlik edecektim ama bir türlü yapamadık)
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
sağolun varolun canım kardeşlerim motosikletimi çok özledim öksüz kaldı sanki
birde bekleyen işlerim konserlerim ahh akadaşlar bunada şükür' zor gerçekten zor bu ikinci benim inşallah 15 günde atlatırım bu seferkini 'kırık küçük olduğu için alçıyı erkenden açsalar keşke :)

Motosiklet kolay, önce sağlık. :cat: Benim de 21 Mayıs'ta alınacak dikişlerim. Geçmiyor zamaaaaaaann.. :) Bir an önce iyileşirsin inşallah. Tekrar çok çok çok geçmiş olsun.
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
Ogün Kardeşim:silent:

Çok üzüldüm büyük geçmiş olsun yaavv. Aramızdasın ya bunada şükür diyelim. Herhangi bir ihtiyacın olduğunda lütfen ara, kaza yaptığını bile buradan öğreniyorum, ya ben hayırsızım ya da sen bizleri teleşlndırmamak için bildirmek istemedin:pale:

Çok geçmiş olsun kardeşim. Çabucak iyileş de bize de bir iki şarkı çalarsın artıkın:) (Ben de Saz ile eşlik edecektim ama bir türlü yapamadık)
muzom sağol dostla sağolsun hep kalbimizde birbirimizi güzel yelere koymuşuz ama görüşmek bazen uzun zaman alıyor inşallah buluşmak görüşmek üzere sağol varol .
atlantik sanada çok geçmiş olsun canım kardeşim sağlık diliyorum sabırla yeneceğiz inşallah rabbim tüm kardeşlerimizi beterinden saklasın sonsuz sevgiler..
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
çok, çok geçmiş olsun ogün
umarım en kısa sürede sağlığına kavuşursun
hafif atlatılmış bir kaza
Allah beterinden korusun...
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
çok, çok geçmiş olsun ogün
umarım en kısa sürede sağlığına kavuşursun
hafif atlatılmış bir kaza
Allah beterinden korusun...
sağol babacım sorma valla ucuz atlattık hatırladıkca travma geçiriyorum rabim tüm kardeşlerimizi korusun...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst