kaza geldi iyiyim

Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
Aniden sağa dönen kamyonun beni görmemesi sonucu durmaya çalışsamda sol omuz tarafımdan carpıp kendimi öne atmaya çalıştım ucuz kurtulduk desek daha iyi çocuk yurduna gidemedim sizleri göremedim ama kalbim sizinle küçük bir kırık var ayağım alcıda bakalım allah büyük buda geçer herkeze sonsuz sevgi kazasız belasız yollar dilerim .
bu arada çarptığım kamyoncu ve patronu yakın yerde harfiyatcılarmış beni hastaneye götürdüler ilgilendiler bilginize tabiki dayım, annem, kız kadeşimde bir anda koştular zor ama ah ahh iştee sevgiller arkadaşlar ...
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
418
geçmiş olsun, kısa sürede iyileşmen dileğiyle :rendeer:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
ogün abimmm .. çok geçmiş olsıun .. az önce topicde duydum çok üzüldüm .. kısa zamanda atlatırsın umarım .. tüh ya .. alalh beterinden korusun

yapabilecegimiz bişey arsa soylemen yeterli ..
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
abi çok çok geçmiş olsun çok üzüldüm, bir an evvel iyileşirsin inşAllah :pale: Allah beterinden korusun.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Çok çok geçmiş olsun..:pale: Ufak tefek hatalar yapmak, riskler atlatmak, hatta küçük kazalar yaşamak insana birşeyler katıyor belki ama, elinde olmayan, başkasının dikkatsizliğinden kaynaklanan böyle kazalar insanın canını yakıyor işte. Bir de alçıdaki bacak söz konusu olunca üzüntüm daha da arttı burada...

Bu yaşadığın son talihsizlik olur umarım.
Gayet güzel geçen son günlerin, gelişmelerin yanında tatlı bir anı olarak kalsın..:)
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
ogün kardeşim geçmiş olsun allahım beterin den saklasın
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
89
Geçmiş olsun arkadaşım. Geçmiş olsun. Allah kötülerinden saklasın, diyelim.
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Çok geçmiş olsun arkadaşım. Bi günde iki kaza haberi okumak moralimi iyice bozdu. :salut: Allah beterinden saklasın. Tez zamanda iyileşirsin umarım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim de bir abim var, kız kardeşinizi anlayabiliyorum, Allah beterinden saklasın :rendeer:
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
canım kardeşlerim sizleri çok seviyorum neden uğraşıyorum şarkılar yapıyorum hep farkedilmek hep toplumumuzu kendimizi biliçlendirme adına mücadelemiz hep öyle çocuklarımıza bilinçli toplum gelecek bırakmak vs. vs.
zaten beni tanıyor biliyorsunuz varımı yoğumu stüdyolarda bu motosikletci şarkılarıma harcadım birgün size daha açık anlatırım canım kardeşlerim çok dikkat çok ne olur çok dikkat edin inanın ölümden döndüm kamyok üzerimden geçmesine ramak kaldı rabbim korudu tüm kardeşleime sağlık diliyorum gözlerinizden öpüyorum merak etmeyin desperadost abiniz gene ayağa kalkacak gene motosikletci için şarkılar yapacak mücadele edecek sizleri seviyorum.
rüzgarın çocukları yolunuz açık olsun
http://uk.youtube.com/watch?v=woEaQMKKKzc
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
vay be..üzdün bizi despera abey...Allahtan daha ağır birşey olmamış...ya sabır...
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Çok geçmiş olsun ya:pale:
Malesef yine görünemediğimizden kaynaklanıyor..
Umarım bu en hafif kazan olur seninde ogün...
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
allah korumuş acil şifalar dilerim beterinden saklasın yuce mevlam
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Ogün tekrar geçmiş olsun ucuz kurtarmışsın gerçekten iyi olmana çok sevindim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst