Kaza atlattım, motoru yatırdım :(

Katılım
11 Haz 2005
Mesajlar
276
Bugün tatilden faydalanıp motorla gezeyim dedim ve vurdum kendimi yollara. E5 den Pendik'e kadar gittim. Pendik köprsünden içeri girdim. Tam tren yolunun sağına doğru dönen virajda salağın biri önüme atladı. Panik fren yaptım ve motor kontrolden çıktı. Panik halinde panik freni bıraktım. Motor kendini toplar toplamaz frenlemeye devam ettim ve arabaya yapışmadan durabildim. Hemen şoföre baktım. Telefonla konuşan bir AYI idi ve benim ne atlattığımdan haberi bile yoktu. (Dikkat Peril gibi benim klavyem sürçmedi. AYI dedim..)

Neyse bu olayı böyle atlatıp sahil yoluna çıktım ve Maltepenin oralardaki McDonalds'da biraz dinlendim. Daha sonra Bağdat caddesinden Kadıköye geldim. FB stadının arkasında arkadaşın işyerine uğradım. Yerinde yoktu 5 dakka babasıyla konuştuk ve ordan ayrıldım. Aslında çalıştım. Çünkü ara sokaktan parkın oraya çıkmak isterken Motoru sağa doğru yatırdım.

Ana yol sokaktan biraz alçak seviyede. Soldan gelen arabaları kontrol edeyim derken motor iyice yavaşladı. Ben de refleks olarak sağ ayağımı yere koyayım dedim FAKAT arka lastik ana yola henüz inmemiş olduğundan ayağım yere değdiinde motorda yere uzanmış oldu. Oysa azıcık gazı açabilseydim zaten hiç bir problem olmayacaktı. :salut:

Sonuç: Elcik biraz zedelendi. Sağ sinyali sabitleyen içerdeki demir yamulmuş sinyalde sorun yok ve çalışıyor ve tabii ki eksoz karizmayı dağıttı. Bir kaç noktada ezilme ve çizikler. Artçı pegleri açık olsaymış eksoz da daha az hasar olacakmış.

Artı bozulan moral, bu nedenle eve gelene kadar bir çok badire atlatma. Nihayet eve geldim. Motoru durdurdum. Yan sehpayı açtım zannerek motoru bıraktım... Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... Neyseki düşmeden motoru tutabildim. Henüz üzerinden inmemiştim Allahtan...

İçeri soktum motoru, bir kaç gün içinde bir servise de baktıracağım. En azından sinyal halledilebilir. Umarım gidon da problem çıkmaz. Gerçi çok yumuşak bir iniş oldu ama hala kendime çok kızıyorum. 5 cm ileri gidemedim yaaa. :pr: :pr: :pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeşim çok geçmiş olsun sende bir şey yoksa motorunu düşünme
gelen maddiyata gelsin sağlık geri zor geliyor :rendeer:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun ufak tefek şeyler takma kafaya :rendeer: :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun dostum...
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Olur böyle şeyler dostum sende bişey yoksa gerisi önemli değil...Takma kafana.Geçmiş olsun.
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
geldimi üst üste gelir zaten :jocolor: aklın bişeye takılır,sinirin bozulur,o şeyi düşünürken dikkat bozulur ve başka terslikler meydana gelir.neyseki sana bişe olmamış.sağlık olsun,giden sinyal olsun.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
297
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum mala gelsın cana gelmesın yaaa
sen de bırsey yokya o yeter
ama motorun ıcın gecmıs olsun....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
81
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun Gaffar enkötü kazan böyle olsun :rendeer:
 
Katılım
11 Haz 2005
Mesajlar
276
İyi dilekleriniz için çok teşekkürler arkadaşlar. Bu kaza küçük de olsa önemli bir ders içeriyor aslında. En azından benim için. Sürekli ayağımı yere koymak eğilimindeyim. Netekim bu yüzden ayağımın yere ermediği bir nokta bulup motoru yatırdım. Bu ayak olayını halletmem gerek. Peglere mi bağlasam ne yapsam..:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gaffar, gecmıs olsun.ısallah en kotu ve son kazan olur.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
gafficim olur böyle şeyler...önemli olan senin halen bu klavyenin başında olman dostum...
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum geçmiş olsun allah beterinden saklasın
 
Katılım
8 Eki 2005
Mesajlar
181
çok üstünde durmayın , can çok daha önemli , geçmiş olsun .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst