- Konu Yazar
- #1
Bugün tatilden faydalanıp motorla gezeyim dedim ve vurdum kendimi yollara. E5 den Pendik'e kadar gittim. Pendik köprsünden içeri girdim. Tam tren yolunun sağına doğru dönen virajda salağın biri önüme atladı. Panik fren yaptım ve motor kontrolden çıktı. Panik halinde panik freni bıraktım. Motor kendini toplar toplamaz frenlemeye devam ettim ve arabaya yapışmadan durabildim. Hemen şoföre baktım. Telefonla konuşan bir AYI idi ve benim ne atlattığımdan haberi bile yoktu. (Dikkat Peril gibi benim klavyem sürçmedi. AYI dedim..)
Neyse bu olayı böyle atlatıp sahil yoluna çıktım ve Maltepenin oralardaki McDonalds'da biraz dinlendim. Daha sonra Bağdat caddesinden Kadıköye geldim. FB stadının arkasında arkadaşın işyerine uğradım. Yerinde yoktu 5 dakka babasıyla konuştuk ve ordan ayrıldım. Aslında çalıştım. Çünkü ara sokaktan parkın oraya çıkmak isterken Motoru sağa doğru yatırdım.
Ana yol sokaktan biraz alçak seviyede. Soldan gelen arabaları kontrol edeyim derken motor iyice yavaşladı. Ben de refleks olarak sağ ayağımı yere koyayım dedim FAKAT arka lastik ana yola henüz inmemiş olduğundan ayağım yere değdiinde motorda yere uzanmış oldu. Oysa azıcık gazı açabilseydim zaten hiç bir problem olmayacaktı. :salut:
Sonuç: Elcik biraz zedelendi. Sağ sinyali sabitleyen içerdeki demir yamulmuş sinyalde sorun yok ve çalışıyor ve tabii ki eksoz karizmayı dağıttı. Bir kaç noktada ezilme ve çizikler. Artçı pegleri açık olsaymış eksoz da daha az hasar olacakmış.
Artı bozulan moral, bu nedenle eve gelene kadar bir çok badire atlatma. Nihayet eve geldim. Motoru durdurdum. Yan sehpayı açtım zannerek motoru bıraktım... Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... Neyseki düşmeden motoru tutabildim. Henüz üzerinden inmemiştim Allahtan...
İçeri soktum motoru, bir kaç gün içinde bir servise de baktıracağım. En azından sinyal halledilebilir. Umarım gidon da problem çıkmaz. Gerçi çok yumuşak bir iniş oldu ama hala kendime çok kızıyorum. 5 cm ileri gidemedim yaaa.
r:
r:
r:
Neyse bu olayı böyle atlatıp sahil yoluna çıktım ve Maltepenin oralardaki McDonalds'da biraz dinlendim. Daha sonra Bağdat caddesinden Kadıköye geldim. FB stadının arkasında arkadaşın işyerine uğradım. Yerinde yoktu 5 dakka babasıyla konuştuk ve ordan ayrıldım. Aslında çalıştım. Çünkü ara sokaktan parkın oraya çıkmak isterken Motoru sağa doğru yatırdım.
Ana yol sokaktan biraz alçak seviyede. Soldan gelen arabaları kontrol edeyim derken motor iyice yavaşladı. Ben de refleks olarak sağ ayağımı yere koyayım dedim FAKAT arka lastik ana yola henüz inmemiş olduğundan ayağım yere değdiinde motorda yere uzanmış oldu. Oysa azıcık gazı açabilseydim zaten hiç bir problem olmayacaktı. :salut:
Sonuç: Elcik biraz zedelendi. Sağ sinyali sabitleyen içerdeki demir yamulmuş sinyalde sorun yok ve çalışıyor ve tabii ki eksoz karizmayı dağıttı. Bir kaç noktada ezilme ve çizikler. Artçı pegleri açık olsaymış eksoz da daha az hasar olacakmış.
Artı bozulan moral, bu nedenle eve gelene kadar bir çok badire atlatma. Nihayet eve geldim. Motoru durdurdum. Yan sehpayı açtım zannerek motoru bıraktım... Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... Neyseki düşmeden motoru tutabildim. Henüz üzerinden inmemiştim Allahtan...
İçeri soktum motoru, bir kaç gün içinde bir servise de baktıracağım. En azından sinyal halledilebilir. Umarım gidon da problem çıkmaz. Gerçi çok yumuşak bir iniş oldu ama hala kendime çok kızıyorum. 5 cm ileri gidemedim yaaa.