Kaza Anı Mobese Kamerasında

Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Yorumlari biraz okudum...
Artik ben birsey demiyorum....
Ayna nin önemini tartisiyorsak hala ben yokum baba.. :pale:

Cok yazik...
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
enes ünlü oldun artık herkes seni tanıyor
birlik olup enese bir ayna alalım:)

valla param olsa dediğim gibi diğer mesajlardada belirttim bu aynadan alırdım ve sökmezdimde ama 70 tl aynaya göre deli para bna göre bni baya bi deşifre ettiniz yarın bide eldiven alıyorum haberiniz olsun hadi bakalm...:)

wmnfbc.jpg
 
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
913
boş insanların boş laflarını boşverin::145:: ayna çok önemlidir oraya süs olsun diye takılmıyor AYNA AYNA AYNA bunu bilir bunu söylerim....

senin gibi yaramışlık yapan yalaka biri daha bu site görmedi, görmeycekte..:cat::cat: Bilgini konuştur çok bilmiş gibi konuşuyosunya ama boş konuşuyosun her mesajın da birine laf vurma adam gibi konuş bizde senden varsa bişey öğrenelim yalakalıktan başka :cat::cat:
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
senin gibi yaramışlık yapan yalaka biri daha bu site görmedi, görmeycekte..:cat::cat: Bilgini konuştur çok bilmiş gibi konuşuyosunya ama boş konuşuyosun her mesajın da birine laf vurma adam gibi konuş bizde senden varsa bişey öğrenelim yalakalıktan başka :cat::cat:

bende katılıyorum bu tür konularda bilerek kasıtlı gıcık konuşmalar yapıyor sanki kendisi sütten çıkma ak kaşık...
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
enes007 o koso aynalar ebayda 3-5 dolar. Alacağım birkaç parça var. Bir sorun olmazsa bir takımda ayna isterim. Hediyem olur.Gelirse mesaj atarım sana. Yalnız şunu söylim sadece görüntüden ibaretler kalite sıfır..
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
enes007 o koso aynalar ebayda 3-5 dolar. Alacağım birkaç parça var. Bir sorun olmazsa bir takımda ayna isterim. Hediyem olur.Gelirse mesaj atarım sana. Yalnız şunu söylim sadece görüntüden ibaretler kalite sıfır..

sağol abi teşekkür ederim emin ol taktıktan sonra çıkarmam gerçekten çok hoşuma gitti kalitesini bilmem ama hediye olduğu için ayrı bi önem veririm:)
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
sağol abi diğer modeli çok beğendim.ben baya pahalı zannetmiştim demek avrupada 5-10 dolar arada bariz fark var:)
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
senin gibi yaramışlık yapan yalaka biri daha bu site görmedi, görmeycekte..:cat::cat: Bilgini konuştur çok bilmiş gibi konuşuyosunya ama boş konuşuyosun her mesajın da birine laf vurma adam gibi konuş bizde senden varsa bişey öğrenelim yalakalıktan başka :cat::cat:

bende katılıyorum bu tür konularda bilerek kasıtlı gıcık konuşmalar yapıyor sanki kendisi sütten çıkma ak kaşık...

Adam haklı, aynasız motor sürülmez. "Yavuz hırsız ev sahibini bastırır" atasözüne örnek davranışlar sergilemeyin.

Not: O olmayabilir ama ben bu konuda sütten çıkmış ak kaşığım :p
 
Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
403
valla param olsa dediğim gibi diğer mesajlardada belirttim bu aynadan alırdım ve sökmezdimde ama 70 tl aynaya göre deli para bna göre bni baya bi deşifre ettiniz yarın bide eldiven alıyorum haberiniz olsun hadi bakalm...:)

wmnfbc.jpg

Bir de motorunun üstünden Şaka Makinası yazısını sildirirsen, o grubu destekleyici mesajlar atmazsan çok güzel olacak abicim...;) Yaşın ufak bazı şeyler sana şaka gibi geliyor anlıyorum, ama hayat hafife alıncak bir unsur değil. Bedelini ya ömrün boyunca ödersin ya da hayatınla. Biz laf olsun torba dolsun diye yırtınmıyoruz burda. Anlayışın için teşekkürler...:rendeer:
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
Bir de motorunun üstünden Şaka Makinası yazısını sildirirsen, o grubu destekleyici mesajlar atmazsan çok güzel olacak abicim...;) Yaşın ufak bazı şeyler sana şaka gibi geliyor anlıyorum, ama hayat hafife alıncak bir unsur değil. Bedelini ya ömrün boyunca ödersin ya da hayatınla. Biz laf olsun torba dolsun diye yırtınmıyoruz burda. Anlayışın için teşekkürler...:rendeer:

sende sağol abi yaş 18 içimizde büyük hevesler oluyor bazı şeyleri göremiyoruz
 
Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
403
sende sağol abi yaş 18 içimizde büyük hevesler oluyor bazı şeyleri göremiyoruz

Anlıyorum seni Abicim. Benim amcamın oğlu da senle yaşıt. CıBıR aldık geçen ay. Gitmiş aynaları sökmüş. Abi tipsiz duruyor diyor. Açtım aynasızlık yüzünden kaza yapan arkadaşların o anki hallerini gösterdim, hangisi tipsiz, Karar senin dedim... 1 saat sonra aynaları takmış. Olmadan önlemi almak gerekir. Tipsiz oluyormuş, tuaf duruyomuş diye düşünme. Kim ne derse desin...;)
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
881
Bu tip beyinsiz dangalaklar yüzünden toplumun motosiklete bakış açısı ortada.
Zaten trafikte ticari araçlar canımıza kast edercesine umursamaz bir cehaletle takılırken birde milleti daha fazla gıcık ediyorlar.Haftasonu kadıköyde sinyalsiz bodoslama yanımdan üzerine kırıpta bacağıma tamponu yaslayan taksiye ters bakış atıp napiyosun,şeridinden gitsene benimi ezicen dedim diye adamın cevap:
hayvanlık bizdeki sizin gibi motorcuları vurup vurup duvara sağa sola yapıştırmıyoruz akşama kadar,vurup vurup öldüreceksin sizin gibileri...
Nasıl bir kin nefret oluşuyosa insanlarda.
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
Anlıyorum seni Abicim. Benim amcamın oğlu da senle yaşıt. CıBıR aldık geçen ay. Gitmiş aynaları sökmüş. Abi tipsiz duruyor diyor. Açtım aynasızlık yüzünden kaza yapan arkadaşların o anki hallerini gösterdim, hangisi tipsiz, Karar senin dedim... 1 saat sonra aynaları takmış. Olmadan önlemi almak gerekir. Tipsiz oluyormuş, tuaf duruyomuş diye düşünme. Kim ne derse desin...;)

sağol abi farkındayım..bursanın neresindensn bnde bursalı sayılırım:)
 
Katılım
2 Mar 2010
Mesajlar
68
kafada kask yok, motorda ayna yok..

geçmiş olsun..

plaka yok ehlıyet yok ruhsat yok beyın yok kask yok ayna yok egitim yok

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:36 ----------

Bu tip beyinsiz dangalaklar yüzünden toplumun motosiklete bakış açısı ortada.
Zaten trafikte ticari araçlar canımıza kast edercesine umursamaz bir cehaletle takılırken birde milleti daha fazla gıcık ediyorlar.Haftasonu kadıköyde sinyalsiz bodoslama yanımdan üzerine kırıpta bacağıma tamponu yaslayan taksiye ters bakış atıp napiyosun,şeridinden gitsene benimi ezicen dedim diye adamın cevap:
hayvanlık bizdeki sizin gibi motorcuları vurup vurup duvara sağa sola yapıştırmıyoruz akşama kadar,vurup vurup öldüreceksin sizin gibileri...
Nasıl bir kin nefret oluşuyosa insanlarda.

Adam haklı abıcım hayvanlık onlarda... ayrıca ıste bakıs atmıycan tas atıcan sopa atıcan tokat atıcan yumruk atıcan kafa atıcan cunku sadece onlardan anlıyorlar nasıl bır seyıs ata yuru dıye kırbacla vuruyorsa yada nasıl bır hayvanı yapma demek ıcın bır cısımle vuruyorsan yere yada baska bır yere işte onlarada oyle yapıcan vur babam vur cunku ıkı medenı ınsan gıbı konusamazsın boyle ınsanlarla adam sana arkadan carpsa napıyım yurumuyordu suc motorcuda der ben ökuzum carptım demez

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:41 ----------

Yorumlari biraz okudum...
Artik ben birsey demiyorum....
Ayna nin önemini tartisiyorsak hala ben yokum baba.. :pale:

Cok yazik...

abicim sen yoksan ben yoksam kımse yoksa ne olucak ınsanlar cehaletten olmeye devam edıcek onun yerıne ınsanları bılınclendırıp motor kulturunu gelıstırsek daha ıyı olmazmı :)
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
881
plaka yok ehlıyet yok ruhsat yok beyın yok kask yok ayna yok egitim yok

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:36 ----------



Adam haklı abıcım hayvanlık onlarda... ayrıca ıste bakıs atmıycan tas atıcan sopa atıcan tokat atıcan yumruk atıcan kafa atıcan cunku sadece onlardan anlıyorlar nasıl bır seyıs ata yuru dıye kırbacla vuruyorsa yada nasıl bır hayvanı yapma demek ıcın bır cısımle vuruyorsan yere yada baska bır yere işte onlarada oyle yapıcan vur babam vur cunku ıkı medenı ınsan gıbı konusamazsın boyle ınsanlarla adam sana arkadan carpsa napıyım yurumuyordu suc motorcuda der ben ökuzum carptım demez

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:41 ----------



abicim sen yoksan ben yoksam kımse yoksa ne olucak ınsanlar cehaletten olmeye devam edıcek onun yerıne ınsanları bılınclendırıp motor kulturunu gelıstırsek daha ıyı olmazmı :)


Ben hayvanlığı konusundaki haklılığını kendisine ilettim zaten :)
 
Katılım
24 Eyl 2007
Mesajlar
195
Haberin daha sunumu yapılırken ağabeyimin ağzından çıkan söz;
-GERİZEKALILAR!GERİZEKALILAR!GERİZEKALILAR!
Bu lafı 3 defa tekrarlayınca dayanamayıp tepki gösterdim
-Neden öyle söylüyorsun?
Haber başlayınca bende ağabeyime katıldım.
Yazık gerçekten yazık.Maksadım kimseye hakaret etmek değil.
Kazadır olur.Adı üstünde ama bariz şekilde kaza geliyorum demiş.
Benim asıl kızdığım konu kasksız,korumasız vs...
Daha 2 gün önce bi paylaşım sitesinde görmüştüm kasksız,korumasız
artçısıyla tekere kalkan motorcuları.Tabi motorcu denilirse.Yazık!Çok yazık!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst