enes ünlü oldun artık herkes seni tanıyor
birlik olup enese bir ayna alalım![]()
boş insanların boş laflarını boşverin::145:: ayna çok önemlidir oraya süs olsun diye takılmıyor AYNA AYNA AYNA bunu bilir bunu söylerim....
senin gibi yaramışlık yapan yalaka biri daha bu site görmedi, görmeycekte..:cat::cat: Bilgini konuştur çok bilmiş gibi konuşuyosunya ama boş konuşuyosun her mesajın da birine laf vurma adam gibi konuş bizde senden varsa bişey öğrenelim yalakalıktan başka :cat::cat:
enes007 o koso aynalar ebayda 3-5 dolar. Alacağım birkaç parça var. Bir sorun olmazsa bir takımda ayna isterim. Hediyem olur.Gelirse mesaj atarım sana. Yalnız şunu söylim sadece görüntüden ibaretler kalite sıfır..
senin gibi yaramışlık yapan yalaka biri daha bu site görmedi, görmeycekte..:cat::cat: Bilgini konuştur çok bilmiş gibi konuşuyosunya ama boş konuşuyosun her mesajın da birine laf vurma adam gibi konuş bizde senden varsa bişey öğrenelim yalakalıktan başka :cat::cat:
bende katılıyorum bu tür konularda bilerek kasıtlı gıcık konuşmalar yapıyor sanki kendisi sütten çıkma ak kaşık...
valla param olsa dediğim gibi diğer mesajlardada belirttim bu aynadan alırdım ve sökmezdimde ama 70 tl aynaya göre deli para bna göre bni baya bi deşifre ettiniz yarın bide eldiven alıyorum haberiniz olsun hadi bakalm...
![]()
Bir de motorunun üstünden Şaka Makinası yazısını sildirirsen, o grubu destekleyici mesajlar atmazsan çok güzel olacak abicim...Yaşın ufak bazı şeyler sana şaka gibi geliyor anlıyorum, ama hayat hafife alıncak bir unsur değil. Bedelini ya ömrün boyunca ödersin ya da hayatınla. Biz laf olsun torba dolsun diye yırtınmıyoruz burda. Anlayışın için teşekkürler...:rendeer:
sende sağol abi yaş 18 içimizde büyük hevesler oluyor bazı şeyleri göremiyoruz
Anlıyorum seni Abicim. Benim amcamın oğlu da senle yaşıt. CıBıR aldık geçen ay. Gitmiş aynaları sökmüş. Abi tipsiz duruyor diyor. Açtım aynasızlık yüzünden kaza yapan arkadaşların o anki hallerini gösterdim, hangisi tipsiz, Karar senin dedim... 1 saat sonra aynaları takmış. Olmadan önlemi almak gerekir. Tipsiz oluyormuş, tuaf duruyomuş diye düşünme. Kim ne derse desin...![]()
sağol abi farkındayım..bursanın neresindensn bnde bursalı sayılırım![]()
kafada kask yok, motorda ayna yok..
geçmiş olsun..
Bu tip beyinsiz dangalaklar yüzünden toplumun motosiklete bakış açısı ortada.
Zaten trafikte ticari araçlar canımıza kast edercesine umursamaz bir cehaletle takılırken birde milleti daha fazla gıcık ediyorlar.Haftasonu kadıköyde sinyalsiz bodoslama yanımdan üzerine kırıpta bacağıma tamponu yaslayan taksiye ters bakış atıp napiyosun,şeridinden gitsene benimi ezicen dedim diye adamın cevap:
hayvanlık bizdeki sizin gibi motorcuları vurup vurup duvara sağa sola yapıştırmıyoruz akşama kadar,vurup vurup öldüreceksin sizin gibileri...
Nasıl bir kin nefret oluşuyosa insanlarda.
Yorumlari biraz okudum...
Artik ben birsey demiyorum....
Ayna nin önemini tartisiyorsak hala ben yokum baba..ale:
Cok yazik...
plaka yok ehlıyet yok ruhsat yok beyın yok kask yok ayna yok egitim yok
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:36 ----------
Adam haklı abıcım hayvanlık onlarda... ayrıca ıste bakıs atmıycan tas atıcan sopa atıcan tokat atıcan yumruk atıcan kafa atıcan cunku sadece onlardan anlıyorlar nasıl bır seyıs ata yuru dıye kırbacla vuruyorsa yada nasıl bır hayvanı yapma demek ıcın bır cısımle vuruyorsan yere yada baska bır yere işte onlarada oyle yapıcan vur babam vur cunku ıkı medenı ınsan gıbı konusamazsın boyle ınsanlarla adam sana arkadan carpsa napıyım yurumuyordu suc motorcuda der ben ökuzum carptım demez
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:41 ----------
abicim sen yoksan ben yoksam kımse yoksa ne olucak ınsanlar cehaletten olmeye devam edıcek onun yerıne ınsanları bılınclendırıp motor kulturunu gelıstırsek daha ıyı olmazmı![]()
Orhangazi... Sen?