kaza... ama bu komik

Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
203
kaza... ama problemsiz

Yaklasık 15 dk once yani 11:40 sularında damacana su taşıyan motorlu genclerden biri tam bizim apartmanın onunden gecerken sen köpeğin biri fırla üstüne... sen cocuk bi kork... sen cocuk fırlat motoru yerden yere kacıcam diye... 2 3 metre kaydı motor allahtan bişi olmadı ama komik bi durumdu :) (tabi bişi olmadıgı icin komik oldu zira cocuk park etmiş jipi teget gecti) ,

Yan apartmandan bi yurdum teyzesi cocuun kafasına pet şişeyle su attı "al cocum korktun sen iç şunu" diye o da ayrı bi tebessum yarattı bende dogrusu :)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
puhahhahahahhahahahaha cocuga su atmıs bıde hahahahahhahaha
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
valla ben düşene gülmem.çok düştüm zamanında.kazanında komiği olmaz.
bir gün aynı şeyi yaşadığımızda bize gülünürse diye düşünelim azcıkta.
 
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
203
illa vitesli bi morotla olmasada patenle bisikletle mobiletle bende cok dustum. Biraz bakış açısı meselesi heralde ben can yakmadıgı surece dusene gulerim kendim dustummu kendime de gulerim bana gulenlere de "ulan milletin maskarası olduk iyimi neyse insanlar keyiflendi aferim bana" der gulmeye devam ederim :)

ama dedigim gibi zararsız bi kazaysa... ki buda gercekten oyleydi ve gerek o korku anı gerek kafasıan dogru suzulen şişe gayet komikti arkadaslar bilemedim bi kadar dramatik bakmaya gerek var mı her düşüşe :)

ama gordum ki rahatsız oldunuz biraz şimdi deiştiriyorum eger başlık deişebiliyorsa...
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
429
slm nedir bu köpek ve kedılerden cektıklerımız arkadaş bende bı köpegin üstunden gectımm tabı ıstemeyerek anıden önüme cıktı frene bastım ama nafile ama köpek kactı bişi olmamıstır ınş ama olan ben ve motoya oldu motorun ön takım haşat sankı kayaya carptık özellıkle yapmiş gibi 100'e yaklasık ünüversıte ögrencısının önünde oldu bırıde yanıma gelıp bişeyın varmı dıye sormadı yaa o koydu ya bılader heralde ölsek bakmazlar bile
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla su atan teyzeye güldüm ben.
birinde de sağolsun millet geldi kaldırıyor beni yerden, iki üçü motosikletimi.. vatandaşın biri de tutturdu su iç diye. ben bişiim yok dedikçe adam su iç diyor. ben canımın acısından duramıyorum, adam su içmedim diye yanıyordu. hatta motosikleti kaldırıp giderken bile bi su içseydin bari deyince ben koptum artık, gülmeye başladım :)
 
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
203
aynı tarz işte bu teyzecim de ısrarla icirdi suyu. daha dorusu fırlatınca cocuk icmek zorunda kaldı :)
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
90
illa vitesli bi morotla olmasada patenle bisikletle mobiletle bende cok dustum. Biraz bakış açısı meselesi heralde ben can yakmadıgı surece dusene gulerim kendim dustummu kendime de gulerim bana gulenlere de "ulan milletin maskarası olduk iyimi neyse insanlar keyiflendi aferim bana" der gulmeye devam ederim :)

ama dedigim gibi zararsız bi kazaysa... ki buda gercekten oyleydi ve gerek o korku anı gerek kafasıan dogru suzulen şişe gayet komikti arkadaslar bilemedim bi kadar dramatik bakmaya gerek var mı her düşüşe :)

ama gordum ki rahatsız oldunuz biraz şimdi deiştiriyorum eger başlık deişebiliyorsa...


olaya dramatik bakmak değil aslında...kaza denilen şey her ne olursa olsun adı kaza ise gülmek kelimesi yanın da her zaman abes durur..aslında bu çoğu kişi tarafından bu şekilde düşünülür...zararsız bir kazaymış allahtan...mesela o zarar verici bir kazada olabilirdi....ve bu düşünceye istinaden cevap sunuldu...
umarım kazanın hiç bir şeklini yaşamaz kimse....:wiinkk:
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
gülünecek bişey yok,motorla seyir halindeyken köpek yanınıza havlaya havlaya gelsin de ben sizi ozaman görürüm nasıl kahkaha atıyorsunuz.Hele birde 5-6 köpek olunca ne yapacaksınız bakalım
 
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
203
arkadaslar ilk mesajı okuyup kızıyosunuz ama acıklama getirdim nacizane bi iki mesaj altında.

benim de basıma gelmemiş durum degil bizde aynı ulkede yasıyoruz bizde bisiklete mobilete bindik bizde düştük kalktık bir suru yani niye bisey olmamıs bi seyi ya bisey olsaydı diye dusunup uzulduk anlamadım. herhalde kelimenin kaza olması ve bunun zihinde kotu seyler canlandırması yuzunden oyle dusunuluyo uzuldum bende simdi yanlış anlamaya sebebiyet vermekten. sinirlenmeyin ben de piskopat diilim :)

zaten topicin başlıını da deiştiremiyorum şimdi kaza ve komik kelimelerini yan yana goren herkes soylenecek annasılan. Neyse :)
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
arkadaşım iyi niyetinden eminim.ama şu çemkirmek kelimesi hiç hoş kaçmıyor.
konuşup duruyonuz felan yazsan daha doğru olmaz mı?
yani ilk ters tepkiyi veren biri olaraktan hakaret gibi bir kelime yazmak doğru değil(belki de çok normal bir kelimedir de benim lugatta yok.)
 
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
203
hic broblem degil deiştirdim. hakaret gibi bisey degil sadece azarlamanın argosu kız arkadasımdan kaptım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst