kayserili baba ogul-video

Katılım
4 Ağu 2006
Mesajlar
99
Paylasim icin tesekkür.Bence pek marifet sayılmaz aptallıktan baska:pr:
Adam gibi motosikletin tadını cikarmak varken:queen:
 

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
yaw dayı iyi güzel gösteri yapıyonuzda oğlun yada sen kafa üstü düşse ne olacak peki hiç düşündün mü bu 18 sene boyunca :pr:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
vallah benim başım dündü izleyemedim tümünü tam bir sirk güsterisi neyse ayıp olmasın fenadeyildi
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
Paylasim icin tesekkür.Bence pek marifet sayılmaz aptallıktan baska:pr:
Adam gibi motosikletin tadını cikarmak varken:queen:

tamam görüsüne saygı duyarım ama bence trafikte 150km hızla gtmekten daha guvenli duruyo:p
ayrıca 2 tekerle yercekimine meydan okumaktan daha fazla nası cıkarki motorun tadı ben cok imrendm yaşamak isterdim o zevki:queen:
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
41
abi başım dönduya nasıl donuyo o öyle ben izlerken dönmeye başladım adamda tık yok
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Bu gösteriyi yapanlar işlerinde oldukça ustalaşmışlar fakat güvenliği hiçe saymışlar hem kendilerinin (Üzerlerinde hiçbir koruma yok), hem de şovu izleyenlerin (Adam döndüğü platformdan motosikleti bir kaçırsa direk seyircinin üstüne çıkacak). Kısaca beğendim desem bir türlü beğenmedim desem bir türlü. Keşke güzel ülkemde insanlar becerilerini sergilerken daha dikkatli olsalar...

Hay allah tam izlemeden yorum yapmışız, döndükleri platform 90 dereceymiş, o zaman seyirciye bir şey olma ihtimali düşük fakat yine de eksik var bu seferde kendilerine olan olur... Böylelikle düzeltmiş olduk...
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Bi de kask taksalarmış tam olacakmış. :farao:
Süper gösteriydi ama laf aramızda, özellikle bayrak açtıkları bölüm. :cat:
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Biz çocukken memlekette panayırlar kurulurdu.
O panayırlara gelirdi böyle güzel amcalar.
O zamanın Kara javalarıyla yaparlardı ve 10 kuruş mu 100 kuruş mu ne verip izlerdik bu gösteriyi.

Bahsettiğim olay 30 sene önceydi.

Bu geleneğin devam etmesine sevindim.

O platformdan iner, hemen yanındaki üç kağıtçıdan motor kiralardık.
Enteresan motorlar getirirlerdi panayırlara..
İlla binmek isterdik.
Halbuki oraya kendi motorlarımızla gitmiş olurduk.:)

Bu da çocukluğun bir başka ironik yanı..

Beni çoook eskiye götürdü bu video..

Yarın tekrar izliycem....:)
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
96
abi onlar samsunlu. bizim burayada gelmişlerdi hgeçen sene ramazan şenliklerine.. panayır kuruyolarda. adamlar işini bilioo yakından izlemek lazım bide. izlerken adrenalin seviyen yükseliyo...
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
çok güzelmiş.. biraz baş döndürdüler ama çok iyi sadece koruma takmamışlar o büyük eksik
 
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
Bu arkadaşlarda zaten festival ve fuarlarda gösteri yapıyorlar.Geçen mayısda bizim bu taraflarada geldiler..
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
ne enteresan insanlar var ya başım döndü izlicem diye bence tamamen saçmalık hiç gerek yok böyle şeylere :farao:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ankarada yaparlardı eskiden...Gençlik parkında 70 li yılların sonunda daire içinden fırlamıştı birtanesi..... Ankarayı bilenler bilir hacettepe köprüsünden gelen yola kadar uçmuştu..... Gazetelerde boy boy resimleri çıkmıştı.....

Bu adam o adammı merak ettim şimdi?....
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Kayserililer genelde fabrikator olur ama bunlar da boyle olmu$lar.. Tebrik etmek lazim yinede :)
 
Katılım
29 Şub 2008
Mesajlar
137
yürek ister bunu yapmak diyecegim herkes yapamaz ama güvenligide alsalar tam süper olacak...bunu orada seyretmekte yürek ister yanından geçmiştim bir sefer girmeye cesaret edemedim....:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst