kayserili baba ogul-video

Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
524
adam bu videoda yuzunu bıle kapatıyor onune kız bındırıyor yuzune turk bayragı koyarak donuyor kucukken hep bakardım hoşuma giderdi abimlerle giderdik cok servedim böyle adrenalın dolu seylerı ama suan fuarda oradan gecsem korkuyorum gormek ıstemıyorum sesınden bıle korkar oldum aklıma tek gelen sey motor ustume ucacak hissi:D
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
409
Ankarada yaparlardı eskiden...Gençlik parkında 70 li yılların sonunda daire içinden fırlamıştı birtanesi..... Ankarayı bilenler bilir hacettepe köprüsünden gelen yola kadar uçmuştu..... Gazetelerde boy boy resimleri çıkmıştı.....

Bu adam o adammı merak ettim şimdi?....[/QUOTE

Ankara Lunaparkta 60 lı 70 yıllarda bu gösterileri yaparlardı. Öyle bir kazayı da hatırlıyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ööggggkkkkk bune yaa miğdem bulandı hiç sevmiyom bu gösterileri..::baaas::::baaas::::arrow::::arrow::::arrow::::arrow::
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Konu biraz hortlamış ama şov amaçlı da olsa bunlar niye korumasızlar? Ayrıca izleyenler de büyük tehlike altında. Yanlışlıkla tekerleğin bir ucu kaçsa dışarı ne olacak? Kendileriyle birlikte onca insanın da hayatını tehlikeye atıyolar yaa. :pr:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
başı dönmüyomu bunların yaa :p

dünya bunlara 25 karekter daha fazla dönüodur kesin :mrgreen:
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
Valla başım döndü, hepsini izleyemedim...Ama bayrak olayı güzeldi...
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu gösteriler bana eski filmlerdeki sirk sahnelerini anımsatır hep, tabii oradakiler korumalıdır :)
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
güzeldi ya tehlikeli ama senelerce yapmışlar alışkanlık oluşmuş valla hoşuma gitti bayrak olayı özellikle koparıyor.........
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Farklı bir yaklaşım ve beceri tebrik ederim 60 yasinda bir omru motosikletle gecirmiş bu bile ozenilmeye yeter.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Mar 2008
Mesajlar
144
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu baba oğul samsunlu diye biliyorum.geçen yaz orduya gelmişlerdi.3-4 kere izlemiştim.her gitmemde arkadaşlar beni bekliyo ben 5 dk izleyip dönüyodum.adamlar dönerken bir anda en tepeye kadar çıkıyolar bi kere adam sanki suratımdan geçecek hibi gelmişti.bide kızı vardı o babanın.2 kişi biniyolardı kız dönerken bayrağı açıyodu.
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
801
2yıl önce Bursa'ya gelen sirkte vardı buna benzer bir show. 4tane motosiklet bir kürenin içerisinde dönüyorlardı. inanılmaz adrenalin yüklüydü,çok etkilenmiştik.
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
Çok harika gerçekten.İyiki hortlamış.Paylaşım için teşekkürler:rendeer:
Gerçekten izlesem çok daha zevkli olur herhalde.
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Paylasim icin tesekkür.Bence pek marifet sayılmaz aptallıktan baska:pr:
Adam gibi motosikletin tadını cikarmak varken:queen:


Bence bu bir aptallık değil. Adamcağız kendi söylüyor işte: Ekmek parası, baba mesleği...

Bu tip şovlar fuarlarda, panayırlarda, lunaparklarda kurulur ve halk için güzel bir gösteridir.

Ben küçükken babamla İzmir Fuarı'nda böyle bir grubu seyredip beş yaşındaki Rigel'i etkilenmiş ve seneler sonra motosikletçi olmasına sebep olmuştur. :wiinkk:
 

uwe

Katılım
14 Kas 2007
Mesajlar
45
Eskiden bunlar yerel Panayırlarda boy gösterirlerdi. Taaaa çocuklugumdan biliyorum. Zaman içinde bunlarda yok oldu gitti. Demek halen yaşayanlar varmış.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst