- Katılım
- 10 Tem 2008
- Mesajlar
- 332







mehmet kim bu arkadaş. sürücü eğitim yolu altınoluğun orası heralde. makinada müthiiş Allah kaza bela vermesin
yakışmış tuni bakiiiim valla yakışmış....:cat:
Sag ol dostum.Yosif kiskaniyor o yuzden hep boyle konusur oGerçi ben aranıza yeni katıldım muhabbetinize maydonoz olmak istemem ama harbi manyak avatar olmuş be yaa...![]()
ilanın altındaki açıklamalara gülh gülh öldüm mehmet abi sen anladın![]()
yahyalıdaki elmaların tadı da ne güzeldi ya
la yosif senin herzamanki halin buy kabullen artık.. kaderin kurtuluşun yok![]()
![]()
![]()
Ankara'dan gunaydinlar
uff basim catliyo. Burasinin gece hayati da bi baska yaw![]()
La bi gorsen elmalar cok lezzetliydi. Ufacik biseydiler ama simdiye kadar yedigim en lezzetli elmaydi.
Kayseri de olmayan gece hayatindan..