[Kayseri - MT]

Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
yahyalıdaki elmaların tadı da ne güzeldi ya

la yosif senin herzamanki halin buy kabullen artık.. kaderin kurtuluşun yok :) :) :)


181020091379.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tuncay sana avatar resmi hazırladım :mrgreen:
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Gerçi ben aranıza yeni katıldım muhabbetinize maydonoz olmak istemem ama harbi manyak avatar olmuş be yaa...:)
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
slm kayseri mt ahalisi sonunda yeniden aranızdayım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:46 ----------

yusuf şu ilana baksana
http://www.sahibinden.com/2006_model_gt250-52WQQaXQQ19749462WQQpXQQdisplayitem
sana dediğim motor bu işte

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:48 ----------

Tuncay sana avatar resmi hazırladım :mrgreen:

tuninin ağzına sanırım acı biber sürmüşler bu yüzdende ağzı açık motor sürüyor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:49 ----------

bir kaç resimde benden beyler

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:51 ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:52 ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:55 ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:56 ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:57 ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:59 ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:00 ----------

 
Katılım
10 Tem 2008
Mesajlar
332
mehmet kim bu arkadaş. sürücü eğitim yolu altınoluğun orası heralde. makinada müthiiş Allah kaza bela vermesin
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
mehmet kim bu arkadaş. sürücü eğitim yolu altınoluğun orası heralde. makinada müthiiş Allah kaza bela vermesin

ewet abi sürücü eğitim yolu sence o göbek bizim gruptan kimi hatırlatıyor sana (bi kopya vereyim bari şişman murat /ın abisi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:43 ----------

bu arada günaydın kayseri mt
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
La bi gorsen elmalar cok lezzetliydi. Ufacik biseydiler ama simdiye kadar yedigim en lezzetli elmaydi.


Kayseri de olmayan gece hayatindan..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst