[Kayseri - MT]

Katılım
6 Haz 2009
Mesajlar
196
yarın gelirim inş.dün benim eski aküyü şarj ettirdim oraya kadar gelirim.vurdurarak çalışmamasının sebebi enjektör olabilirmi
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
iyi akşamlar kayseri mt

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:33 ----------

savaş motorda sorun yok demi
 
Katılım
6 Haz 2009
Mesajlar
196
günaydın kayseri mt

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:27 ----------

şarj sistemi tamamdır.sorun yakıt sisteminde rolantide dengesiz çalışıyo karburatörde pislikmi var acaba.soğuk hava diyecem ama motor sıcakkende oluyo.gaz vermesen adam akıllı rolantide kalmıyo ya çok bağrıyo biraz kısıyom stop ediyo

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:36 ----------

şimdi hiç çalışmıyo ya noluyo bu motora anlamadım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:46 ----------

marş dönüyo ya ateşleme yapmıyo ya benzin gelmiyo
 
Katılım
10 Tem 2008
Mesajlar
332
avsaroğlu rölanti ayarını soğukta yaparsan motor ısınınca bağırmaya baslar. yok çok sıcakken yaparsan bu sefer soğukta her durduğunda stop eder. sabah çalıştırdıktan sonra şöyle 15 dakika falan yol yap tam ısınmadan bi ayarla kışın doğal olarak rölanti ayarı gerekiyor.
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
avsaroğlu rölanti ayarını soğukta yaparsan motor ısınınca bağırmaya baslar. yok çok sıcakken yaparsan bu sefer soğukta her durduğunda stop eder. sabah çalıştırdıktan sonra şöyle 15 dakika falan yol yap tam ısınmadan bi ayarla kışın doğal olarak rölanti ayarı gerekiyor.

ustacım benim motorda 200km hızdan sonra hafif böyle bir titreme geliyor soğuktan olabilirmi acaba

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:09 ----------

usta adamın hali bi baska canım:)

nerelerdesin sen yusuf
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçenlerde kafam esti kuşçu çölüne gidem dedim benim YIBIR'la,kendisi gayet temiz olup henüz daha yeni 5000 km'ye değdi :) Hava muazzam güzel 53 derece kavruluyor ortalık,yanıyor!her neyse daldım çöle bir sürat denemesi yapam dedim :) patilerle uğraşıp duruyom en sonunda kaldırdım mötöru boyuna vites atıyorum 1,2,3,4,5,6,7 :) allah ne verdiyse 8 inci vitesi bulsam onada atacam :queen:lakin arkadaşlar mötör 130'diyor 131,5 demiyor acaba diyorum !! benim enjeksiyon memelerinde bir genişleme söz konusu olabilirmi yada silindirimmi çizildi,yağ kalın geliyorsa ondan yapabilirmi,oysaki ben yanmış ayçiçek yağı kullanıyordum :mrgreen: :p ne oldu bu mötöre şaştım kaldım yahu ne yapsak engin vede bilgin tecrübelerinize çok ihtiyacım var yardımlarınızı esirgemeyin benden :)

Selam arkadaşlar

Savaş senin roadstarla ilgili sorununu bence savaskayan nickli savaş abiye bir danış özelden :cat: o bana çok yardımcı olmuştu...
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
Geçenlerde kafam esti kuşçu çölüne gidem dedim benim YIBIR'la,kendisi gayet temiz olup henüz daha yeni 5000 km'ye değdi :) Hava muazzam güzel 53 derece kavruluyor ortalık,yanıyor!her neyse daldım çöle bir sürat denemesi yapam dedim :) patilerle uğraşıp duruyom en sonunda kaldırdım mötöru boyuna vites atıyorum 1,2,3,4,5,6,7 :) allah ne verdiyse 8 inci vitesi bulsam onada atacam :queen:lakin arkadaşlar mötör 130'diyor 131,5 demiyor acaba diyorum !! benim enjeksiyon memelerinde bir genişleme söz konusu olabilirmi yada silindirimmi çizildi,yağ kalın geliyorsa ondan yapabilirmi,oysaki ben yanmış ayçiçek yağı kullanıyordum :mrgreen: :p ne oldu bu mötöre şaştım kaldım yahu ne yapsak engin vede bilgin tecrübelerinize çok ihtiyacım var yardımlarınızı esirgemeyin benden :)

Selam arkadaşlar

Savaş senin roadstarla ilgili sorununu bence savaskayan nickli savaş abiye bir danış özelden :cat: o bana çok yardımcı olmuştu...
aman efendim aman kimler gelmiş siz buralara yazı yazarmıydınız
 
Katılım
10 Tem 2008
Mesajlar
332
dalga geçecek baska bi eğlence bulun kendinize hadeeee......

arkadaşlar moturu hiç kaldırasım yok havalar böyle giderse ben moturuma ne binerim amma.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst