Geçenlerde kafam esti kuşçu çölüne gidem dedim benim YIBIR'la,kendisi gayet temiz olup henüz daha yeni 5000 km'ye değdi

Hava muazzam güzel 53 derece kavruluyor ortalık,yanıyor!her neyse daldım çöle bir sürat denemesi yapam dedim

patilerle uğraşıp duruyom en sonunda kaldırdım mötöru boyuna vites atıyorum 1,2,3,4,5,6,7

allah ne verdiyse 8 inci vitesi bulsam onada atacam :queen:lakin arkadaşlar mötör 130'diyor 131,5 demiyor acaba diyorum !! benim enjeksiyon memelerinde bir genişleme söz konusu olabilirmi yada silindirimmi çizildi,yağ kalın geliyorsa ondan yapabilirmi,oysaki ben yanmış ayçiçek yağı kullanıyordum :mrgreen:

ne oldu bu mötöre şaştım kaldım yahu ne yapsak engin vede bilgin tecrübelerinize çok ihtiyacım var yardımlarınızı esirgemeyin benden
Selam arkadaşlar
Savaş senin roadstarla ilgili sorununu bence savaskayan nickli savaş abiye bir danış özelden :cat: o bana çok yardımcı olmuştu...