Mübarek bayraminiz mübarek olsun arkadaşlar...
Kurban bayramınız kutlu olsun :rendeer:
çok edebi bi cümle olmuş deme
ya harcanıyorum ben buralarda yar:
ne güneş ne güneş...
dışarda yağmur var ya :9
ben zaten motoru sığnağa kaldırdım. artık nisan ayına kadar çıkartmama. zaten motor da çalışmıyo. akü bittir: