[Kayseri - MT]

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kurban bayramınız kutlu olsun :rendeer:
 
Katılım
23 Şub 2009
Mesajlar
135
bütün mt cilerin ve özellikle kayseri mtcilerinin bayramını en içten dileklerimle kutlarım her ne kadar aranızda olamasamda MUTLU BAYRAMLARR.....
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
herkesin bayramı mübarak olsun

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:15 ----------

Mübarek bayraminiz mübarek olsun arkadaşlar...

ya tuni bu nasıl bir cümle lan

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:16 ----------

Kurban bayramınız kutlu olsun :rendeer:

ferhat nickin açılmış hayırlı olsun
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
hoşbulduk.
izmir ne sıcaktı öyle yaw. tişörtle dolaşıyodum. kayseriye bi geldim g.tüm dondu bea
 

ikt

Katılım
21 Tem 2009
Mesajlar
12
gadasını aldıklarım nidiyonuz yaw
az daha sizi bulamadıydım ben açacaktım KAYSERİ MT i

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:53 ----------

arkadaşlar facebook ta kayseri riders motorsikletçiler diye bi grup açtım kayseride olan arkadaşlar üye olun ve motorcu dostlarınızı da davet edin..
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
hoş geldin kalıcı olmanı dilerim birde kendini tanıtsan daha iyi olacak

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:27 ----------

bu arada facebook ta bizim grubumuz kmk yazarsan baka bilirsin
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
ne güneş ne güneş...
dışarda yağmur var ya :9
ben zaten motoru sığnağa kaldırdım. artık nisan ayına kadar çıkartmama. zaten motor da çalışmıyo. akü bitti:pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst