Sil bastan TANISMA FASLI yapalim diyorum?
a.s.
arkadaslar kayseri kucuk sehir maglum. biraz deselesek burdaki bircok
kisiyle akraba bile cikabiliriz biliyorsunuz. :cherry:
soyle kabaca bir tanisma fasli yapabilir miyiz? uygun mudur?
belki kayseri mt kendi arasinda tanisiyordur ama ben yeniyim.

bir tur da benim icin gecelim olmaz mi? hem diger yenilere de firsat olur.
Ersin Kecis, 35 yasinda, evli + 3 cocuk babasi, Ankara'da Begendik A.S.
calisani. Kayseri'deyken farkli isler actim kapattim, calistim vs:
Kayseri Bilgisayar Hastanesi (tek basima

)
Hatel Elektronik/Alarm (Levent Kuruscu ile)
Kumtel Ev Esyalari (fabrika) A.S.
Master Yazilim (Alper Pelik ile)
Teknosoft A.S. (Rahmetli hocamiz Doc.Dr.Mehmet Altuner ile)
Sahin Yazilim (Tahir Sahin ile)