[Kayseri - MT]

Katılım
22 May 2008
Mesajlar
532
uşaaaak.bugün ilk sınavı basarıyla vermiş bulunmaktayım.ikincisi yarın.dualarınızı bekliyorum...
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
106
Motosikleti
Honda CB750 Hornet
Sil bastan TANISMA FASLI yapalim diyorum? :)


a.s.

arkadaslar kayseri kucuk sehir maglum. biraz deselesek burdaki bircok
kisiyle akraba bile cikabiliriz biliyorsunuz. :cherry:

soyle kabaca bir tanisma fasli yapabilir miyiz? uygun mudur?
belki kayseri mt kendi arasinda tanisiyordur ama ben yeniyim. :)
bir tur da benim icin gecelim olmaz mi? hem diger yenilere de firsat olur.

Ersin Kecis, 35 yasinda, evli + 3 cocuk babasi, Ankara'da Begendik A.S.
calisani. Kayseri'deyken farkli isler actim kapattim, calistim vs:
Kayseri Bilgisayar Hastanesi (tek basima :p )
Hatel Elektronik/Alarm (Levent Kuruscu ile)
Kumtel Ev Esyalari (fabrika) A.S.
Master Yazilim (Alper Pelik ile)
Teknosoft A.S. (Rahmetli hocamiz Doc.Dr.Mehmet Altuner ile)
Sahin Yazilim (Tahir Sahin ile)
 
Katılım
10 Tem 2008
Mesajlar
332
ersin tekrar hosgeldin. ben murat boyar 28 yaş,evliyim 5 senedir elektrostatik toz boya sektöründe kimyager olarak çalışıyorum.organize deyim. Talas Atayurtta oturuyorum.
sen genelde bilisim ve teknoloji sektoründe çalışmıssın.Ankara ya çok giderim beğendiğe uğrarım inşallah
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
106
Motosikleti
Honda CB750 Hornet
ersin tekrar hosgeldin. ben murat boyar 28 yaş,evliyim 5 senedir elektrostatik toz boya sektöründe kimyager olarak çalışıyorum.organize deyim. Talas Atayurtta oturuyorum.
sen genelde bilisim ve teknoloji sektoründe çalışmıssın.Ankara ya çok giderim beğendiğe uğrarım inşallah

tekrar hosbulduk. evet, modern tabirle aytici oldugumuz icin oyle oldu.

ben de evlendigim zaman anayurtta karanfilde oturdum (anayurttaki tek
eflatun bina oydu o zamanlar) 15.katta 4-5 sene oturdum. sonra ankara.

kocatepe camisinin altindaki begendik'te 2. kattaki fastfood karsisinda
goreceginiz ufak bir "genel mudurluk" yazisi bulunan kapinin ardinda ust
kattayiz... bekleriz her zaman... (arge yazilim uzmani ersin kecis'i sorun)
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
murat abi yani artık sormaya utanıyom. ne zaman komresörü alıp gelecen :salut::salut::salut:
hem sana dizlikleri vereyim. valla çok ayıp oldu kaç aydır bende :pr:
 
Katılım
23 Şub 2009
Mesajlar
135
slm kayseri mt cileri nasılsınız:)ersin abi hg sende aramıza kalıcı ve katılımcı olman dileği ile diğer eski üyelerimiz sizler nasılsınız gezilere ara vermişiniz anlaşılan:)neyse ben gelince sizi boş bırakmam zaten şatan şakak demiş cili bili:mrgreen:şaka bi yana şafak:281 bitmez beaaaa:pr:neyse görüşmek üzere baysss
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
106
Motosikleti
Honda CB750 Hornet
slm kayseri mt cileri nasılsınız:)ersin abi hg sende aramıza kalıcı ve katılımcı olman dileği ile diğer eski üyelerimiz sizler nasılsınız gezilere ara vermişiniz anlaşılan:)neyse ben gelince sizi boş bırakmam zaten şatan şakak demiş cili bili:mrgreen:şaka bi yana şafak:281 bitmez beaaaa:pr:neyse görüşmek üzere baysss

a.s. fatih kardesim...
inş. ölmezsek buralardayız. :)
(gerci henuz motor almadik ama buyuk te konusmayalim tabi. :p )

bu arada diger ilgili topicte linki yapistirdim ama buraya da atayim dedim.
Hyosung / S&T Kanuni GT250R ye ait tum parca fiyatlarini kuralkandan
vakumlayip tek sayfa haline getirdim. isine yarayacaklar olabilir. buyrun:

http://ersinkecis.tripod.com/gt250r_parca_fiyatlari.htm
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
slm kayseri mt cileri nasılsınız:)ersin abi hg sende aramıza kalıcı ve katılımcı olman dileği ile diğer eski üyelerimiz sizler nasılsınız gezilere ara vermişiniz anlaşılan:)neyse ben gelince sizi boş bırakmam zaten şatan şakak demiş cili bili:mrgreen:şaka bi yana şafak:281 bitmez beaaaa:pr:neyse görüşmek üzere baysss

o0o fatih selamlar..
iyi olduğunu duymak güzel.. yemişin bitirmişin askerliği. şunun şuarasında 281 cik kalmış :queen:
kendine ii bak görüşürüz
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
o0o0 ferhat abi hoş geldin. gözlerimiz yollarda kaldı :)
bu motoru sattıktan sonra ne alacan? varadero mu?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:55 ----------

sen kimlerdensin kardeş.çanakçılardan ferhat mısın?

nertelerdesin murat aabi yüzünü gören cenetlik:bounce:
 
Katılım
6 Haz 2009
Mesajlar
196
kayseri mt grubu mübarek kurban bayramımız kutlu olsun.erken oldu ama fırsat bulamayabilirim diye erken kutlamak istedim
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
1
valla ben yen,i açtım artık yazarım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:30 ----------

murat kardeş motor kulübünüz varmı kayseride geziyormusunuz
 
Katılım
10 Tem 2008
Mesajlar
332
valla ben yen,i açtım artık yazarım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:30 ----------

murat kardeş motor kulübünüz varmı kayseride geziyormusunuz

evet chopeer kardeş geziler yapıyoruz ama artık havalar soğuk bundan sonra pek fazla motora binilmez artık. kayseri de misin.tanışmak dileğiyle iyi bayramlar
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Kurbanbayrami012.jpg


DEMİR AİLESİ OLARAK
tüm mt ailemizin kurban bayramını en içten dileklerimizle kutlarız.sevgi saygı ve huzur içinde nice bayramlara ulaşmanız dileğimizle
:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
Kayseri MT:kurban bayramınız mubarek olsun arkadaşlar nice bayramlara kazasız belasız hep beraber :rendeer:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Kurban bayramınızı En içten dileklerimle kutlar Ailenizle birlikte Hakkınızda hayırlara vesile olmasını Temenni ederim.:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst