[Kayseri - MT]

Katılım
9 Nis 2009
Mesajlar
84
arkadaşlar akşam için teşekkürler hep birlikte olsaydık daha tatlı olacaktı yarin getiremde hallet ünlü moto memo resimleri ıp...
 
Katılım
26 Eki 2008
Mesajlar
34
çarşı karışmış :) ben iyi akşamlar dileklerimi iletip kaçıyım :p

kaç kere bizle geldin ortamımıza girdinde ne haddine çarşı karışmış bilmem ne diyosun arkadaşım nolur kaçma ya nolur dur ölüyoduk sna.
aslan2003 biz forum kurallarını bilmiyozmu bizim okumamız yazmamız yokmu tutmuşsun yarım sayfa forum kurallarını yazmışsın emin ol senden daha iyi biliyoruz o forum kurallarını.
Eğer karşınızdaki adamı adam yerine koyuyorsanız ne kadar büyükde küçük de olsa adam olana bi kere saygı ve ahlak çerçevesinde uyarı yapılır...
Haddine düşen abilerimiz 1 kere uyarıda bulundu.tmm hatamız var özür dileriz Ferhat abi ama bunun bu kadar büyütülmesi ve ilgi alakası olmayan adamların yorum yapması bizi üzüyor adam tutmuş forum kurallarını koymuş fln kocaman adam bebe gibi biz bilmiyozmu abi.ha tmm burdaki konuşmaların birazdaha seviyeli olması lazım ama asıl burdaki niyetin soruna dönüşmesi.ben hiç bi zaman mehmet abimi, as tarım murat abimi kendi abimden ayrı tutmadım.aramızdaki samimiyetin boyutundan dolayı böle oldu.Tekrar Özür dileriz Ferhat abi bndan snra gereken seviyede olacak.
 
Katılım
9 Nis 2009
Mesajlar
84
slm yavru

kaç kere bizle geldin ortamımıza girdinde ne haddine çarşı karışmış bilmem ne diyosun arkadaşım nolur kaçma ya nolur dur ölüyoduk sna.
aslan2003 biz forum kurallarını bilmiyozmu bizim okumamız yazmamız yokmu tutmuşsun yarım sayfa forum kurallarını yazmışsın emin ol senden daha iyi biliyoruz o forum kurallarını.
Eğer karşınızdaki adamı adam yerine koyuyorsanız ne kadar büyükde küçük de olsa adam olana bi kere saygı ve ahlak çerçevesinde uyarı yapılır...
Haddine düşen abilerimiz 1 kere uyarıda bulundu.tmm hatamız var özür dileriz Ferhat abi ama bunun bu kadar büyütülmesi ve ilgi alakası olmayan adamların yorum yapması bizi üzüyor adam tutmuş forum kurallarını koymuş fln kocaman adam bebe gibi biz bilmiyozmu abi.ha tmm burdaki konuşmaların birazdaha seviyeli olması lazım ama asıl burdaki niyetin soruna dönüşmesi.ben hiç bi zaman mehmet abimi, as tarım murat abimi kendi abimden ayrı tutmadım.aramızdaki samimiyetin boyutundan dolayı böle oldu.Tekrar Özür dileriz Ferhat abi bndan snra gereken seviyede olacak.
yürübe koçum kim tutar seni

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:27 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:25 AM ----------

ferhat abi özür dileriz herkezin kendince haklı yönleri var birde telefonumu aç yoksa ben gelirim yanına bulurum seni bir güzel öperim seni barışırız
 
Katılım
21 Haz 2009
Mesajlar
131
kaç kere bizle geldin ortamımıza girdinde ne haddine çarşı karışmış bilmem ne diyosun arkadaşım nolur kaçma ya nolur dur ölüyoduk sna.
aslan2003 biz forum kurallarını bilmiyozmu bizim okumamız yazmamız yokmu tutmuşsun yarım sayfa forum kurallarını yazmışsın emin ol senden daha iyi biliyoruz o forum kurallarını.
Eğer karşınızdaki adamı adam yerine koyuyorsanız ne kadar büyükde küçük de olsa adam olana bi kere saygı ve ahlak çerçevesinde uyarı yapılır...
Haddine düşen abilerimiz 1 kere uyarıda bulundu.tmm hatamız var özür dileriz Ferhat abi ama bunun bu kadar büyütülmesi ve ilgi alakası olmayan adamların yorum yapması bizi üzüyor adam tutmuş forum kurallarını koymuş fln kocaman adam bebe gibi biz bilmiyozmu abi.ha tmm burdaki konuşmaların birazdaha seviyeli olması lazım ama asıl burdaki niyetin soruna dönüşmesi.ben hiç bi zaman mehmet abimi, as tarım murat abimi kendi abimden ayrı tutmadım.aramızdaki samimiyetin boyutundan dolayı böle oldu.Tekrar Özür dileriz Ferhat abi bndan snra gereken seviyede olacak.

Kurduğun cümleleri anlamakta biraz zorlandım, keşke saldırırcasına değilde; sorunu çözmeye çalışırcasına bi halde yorum yapsaydın.
sizin hakkınızda yorum yapmam için yanınıza birçok kez gelmeme gerek yok Emin ol. bikaç saat ortamında bulunarak insanlara nasıl davranmam gerektiğini belirleyecek kadar çok adam tanıdım. ( Forumda kimse hakkında bi yorum yapmadığımıda bilmen gerekli.)

Ferhat abi ama bunun bu kadar büyütülmesi ve ilgi alakası olmayan adamların yorum yapması bizi üzüyor adam tutmuş forum kurallarını koymuş fln kocaman adam bebe gibi biz bilmiyozmu abi.
Madem alakası olmayan adamların yorum yapmasını istemiyorsun. konuyu onların gözü önüne taşımayacaksın.Aranızda geçen tartışmayı foruma yansıtmanız zaten bi yanlışlık ki Mehmet abi bunun farkında olduğu için, o oldunluğa sahip olduğu için özür diledi.
Şahsım adına konuşuyorum ki cevap yazmadım o özürden sonra zatenHaddim değil !! duracağım yeri biliyorum.

Saldırıcasına bi tavır göstermeyipte daha önce atılan mesajları daha dikkatli okusaydın benim "çarşı karışmış ben iyi akşamlar dileklerimi iletip kaçıyım " cümlemin ve daha sonra gerek forum kurallarının hatırlatılmasının ferhat abinin yazmasının sebeinin ortamı sadece yumuşatma amaçlı yazıldığını farkederdin!
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Büyütmeyin arkadaşlar :) Ortada hiç bir şey yok !! fol yok yumurta yok hesabı.millet birbirine küstü alemsiniz valla..
Sadece bir kere yazı yazdım pişman ettiniz valla beni,Burada büyük küçük yok tabi herkes aynı terazide.. seviye'kelimesine kızılmış galiba ben seviye derken birbirimizin kalbini kırmadan incitmeden,konuşalım,yazışalım dedim,yine yanlış anlaşıldı..
Hiç sorun değil olur öyle şeyler...
Yunus özür dilemene gerek yok,hata hepimizin..
Kuluz sonuçta hatalar bizim vazgeçilmezlerimiz :wiinkk: kendinize iyi bakın..selamlar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:44 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:41 AM ----------

finlandiya yolcusu kalmasın.oradan fotoları atarım 1 hafta sonra görüsürüz.:king:

Yolun açık olsun murat :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:45 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:44 AM ----------

yürübe koçum kim tutar seni

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:27 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:25 AM ----------

ferhat abi özür dileriz herkezin kendince haklı yönleri var birde telefonumu aç yoksa ben gelirim yanına bulurum seni bir güzel öperim seni barışırız

Bi telefon alırsan sevabına açarım telefonum yok ...
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
ya arkadaşlar uzatmayalım artık ha nedersiniz sizce çok uzamadımı bu olay buradaki sorun bu üç kişi yüzünden çıktı sonuçta.bu üç kişi yani ben yunus ve murat bundan sonrabu üç kişi bu forumda kayseri mt ye hiç bir şekilde hangi konu ve amaçla olursa olsun birdaha yorum eleştiri tebrik ve taziye mesajı her ne olursa olsun hiç bir şekilde yorum yapmayacak ama küslük asla olmayacak bu sitede herkesin hakkı olduğu kadar inanıyorumki bizimde o kadar hakkımız vardır diye düşünüyorum ama doğru ama yanlış ortada bir hata var bu doğru ben de bu hatayı kabul ediyorum ama bu kadar uzun sürdürülmesi gerçekten beni üzdü şafak sende kusura bakma.hayırlı günler kayseri mt herkese kazasız sürüşler...:rendeer:
 
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
98
Arkadaşım forum kurallarını ben sana yazmadım zaten üstüne alınma. Her gün foruma yeni kişiler katılıyor ayda38 tipli kişilere yazdım. Burası arkadaşlık sitesi değil anlayın babında. Forum kuralları diye yazdığım sırada senin de tartışma yapıyor olman alınmana sebep olmuş ama ben sana hatırlatma yapmak zorunda değilim. Yarası olan gocunur da demeyeceğim çünkü bu foruma katkı sağlamaya hazır birine benziyorsun ama kırıcı olmaktan kaçınırsan sevinirim...
 
Katılım
9 Nis 2009
Mesajlar
84
slm

Büyütmeyin arkadaşlar :) Ortada hiç bir şey yok !! fol yok yumurta yok hesabı.millet birbirine küstü alemsiniz valla..
Sadece bir kere yazı yazdım pişman ettiniz valla beni,Burada büyük küçük yok tabi herkes aynı terazide.. seviye'kelimesine kızılmış galiba ben seviye derken birbirimizin kalbini kırmadan incitmeden,konuşalım,yazışalım dedim,yine yanlış anlaşıldı..
Hiç sorun değil olur öyle şeyler...
Yunus özür dilemene gerek yok,hata hepimizin..
Kuluz sonuçta hatalar bizim vazgeçilmezlerimiz :wiinkk: kendinize iyi bakın..selamlar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:44 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:41 AM ----------



Yolun açık olsun murat :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:45 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:44 AM ----------



Bi telefon alırsan sevabına açarım telefonum yok ...

hayırdır neden telefonun yok

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:28 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:59 AM ----------

resimler geliyor arkadaşlar orhan gencebayın dedigi gibi herşey dostluk kardeşlik için
batsın bu dünya

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:33 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:28 PM ----------

birde benim evdeki pc de http://imageshack.us/ giriyo resimi upload ediyorken hata veriyo komple sayfayı kapatıyo dükkandakinde sorun yok daha yeni format attı evdekine sebep ne olabilir

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:42 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:33 PM ----------

http://img233.imageshack.us/img233/1189/cimg3314.jpg
http://img268.imageshack.us/img268/3479/cimg3315.jpg
http://img197.imageshack.us/img197/2664/cimg3316r.jpg
http://img233.imageshack.us/img233/6751/cimg3317.jpg
http://img268.imageshack.us/img268/8489/cimg3318a.jpg
http://img197.imageshack.us/img197/3940/cimg3319m.jpg
http://img268.imageshack.us/img268/6392/cimg3320.jpg
http://img268.imageshack.us/img268/4364/cimg3321.jpg
http://img199.imageshack.us/img199/8042/cimg3322.jpg
http://img8.imageshack.us/img8/9981/cimg3323.jpg
http://img197.imageshack.us/img197/7738/cimg3324b.jpg
http://img197.imageshack.us/img197/6690/cimg3325t.jpg
http://img233.imageshack.us/img233/9093/cimg3326.jpg
http://img8.imageshack.us/img8/4268/cimg3327n.jpg
http://img197.imageshack.us/img197/8702/cimg3328q.jpg
http://img197.imageshack.us/img197/6932/cimg3329k.jpg
http://img233.imageshack.us/img233/8390/cimg3330n.jpg
http://img233.imageshack.us/img233/9846/cimg3331l.jpg
http://img197.imageshack.us/img197/496/cimg3332j.jpg
http://img8.imageshack.us/img8/1488/cimg3333y.jpg
http://img193.imageshack.us/img193/8878/cimg3334r.jpg
http://img193.imageshack.us/img193/31/cimg3335.jpg
http://img8.imageshack.us/img8/3450/cimg3336h.jpg
http://img193.imageshack.us/img193/1104/cimg3338o.jpg
http://img8.imageshack.us/img8/245/cimg3339c.jpg
http://img233.imageshack.us/img233/8941/cimg3340.jpg
http://img44.imageshack.us/img44/9813/cimg3341m.jpg
http://img233.imageshack.us/img233/7773/cimg3357.jpg
http://img233.imageshack.us/img233/3563/cimg3358.jpg
http://img44.imageshack.us/img44/5880/cimg3359.jpg
http://img44.imageshack.us/img44/8713/cimg3360.jpg
http://img197.imageshack.us/img197/8021/cimg3361.jpg
url]

http://img8.imageshack.us/img8/7074/cimg3364d.jpg

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:43 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:42 PM ----------

http://img233.imageshack.us/gal.php?g=cimg3314.jpg

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:43 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:43 PM ----------

http://yfrog.com/6hcimg3314jx

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:44 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:43 PM ----------

http://img8.imageshack.us/i/cimg3364d.jpg/

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:45 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:44 PM ----------

yaw kardeşim resimler nedendirek gözükmüyo dellenecem artık

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:13 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:45 PM ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:17 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:13 PM ----------

cimg3314.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2009
Mesajlar
131
aman delirme abi :p
resimlerin url'lerini upload yaptığın siteden aldıktan sonra cevap yazdığımız yerdeki
insertimage.gif
ikonuna tıkladıktan sonra karşına cıkacak olan kutucuğa girersen db’ye grafik olarak tanıtmış olucaksın içeriği ..forumda direk görünecektir resimler :wiinkk:

Küçük bi yardım


cimg3315.jpg

cimg3315.jpg

cimg3316r.jpg

cimg3317.jpg

cimg3318a.jpg

cimg3319m.jpg

cimg3320.jpg

cimg3321.jpg

cimg3322.jpg

cimg3323.jpg

cimg3324b.jpg

cimg3325t.jpg

cimg3326.jpg

cimg3327n.jpg

cimg3328q.jpg

cimg3329k.jpg

cimg3330n.jpg

cimg3331l.jpg

cimg3332j.jpg

cimg3333y.jpg

cimg3334r.jpg

cimg3335.jpg

cimg3336h.jpg

cimg3338o.jpg

cimg3339c.jpg

cimg3340.jpg

cimg3341m.jpg

cimg3357.jpg

cimg3358.jpg

cimg3359.jpg

cimg3360.jpg

cimg3361.jpg

cimg3364d.jpg

gal.php

cimg3364d.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Eki 2008
Mesajlar
34
Arkadaşım forum kurallarını ben sana yazmadım zaten üstüne alınma. Her gün foruma yeni kişiler katılıyor ayda38 tipli kişilere yazdım. Burası arkadaşlık sitesi değil anlayın babında. Forum kuralları diye yazdığım sırada senin de tartışma yapıyor olman alınmana sebep olmuş ama ben sana hatırlatma yapmak zorunda değilim. Yarası olan gocunur da demeyeceğim çünkü bu foruma katkı sağlamaya hazır birine benziyorsun ama kırıcı olmaktan kaçınırsan sevinirim...

o zaman bilmeden yorum yapmıcaksın AYDA38 ünlü motor mehmet abi !bende biliyorum buranın arkadaşlık sitesi olmadığını biz sadece aramızdaki samimiyetin büyüklüğünden biribirimize takıldık ortalık biribirine karıştı..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:27 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:15 PM ----------

Kurduğun cümleleri anlamakta biraz zorlandım, keşke saldırırcasına değilde; sorunu çözmeye çalışırcasına bi halde yorum yapsaydın.
sizin hakkınızda yorum yapmam için yanınıza birçok kez gelmeme gerek yok Emin ol. bikaç saat ortamında bulunarak insanlara nasıl davranmam gerektiğini belirleyecek kadar çok adam tanıdım. ( Forumda kimse hakkında bi yorum yapmadığımıda bilmen gerekli.)


Madem alakası olmayan adamların yorum yapmasını istemiyorsun. konuyu onların gözü önüne taşımayacaksın.Aranızda geçen tartışmayı foruma yansıtmanız zaten bi yanlışlık ki Mehmet abi bunun farkında olduğu için, o oldunluğa sahip olduğu için özür diledi.
Şahsım adına konuşuyorum ki cevap yazmadım o özürden sonra zatenHaddim değil !! duracağım yeri biliyorum.

Saldırıcasına bi tavır göstermeyipte daha önce atılan mesajları daha dikkatli okusaydın benim "çarşı karışmış ben iyi akşamlar dileklerimi iletip kaçıyım " cümlemin ve daha sonra gerek forum kurallarının hatırlatılmasının ferhat abinin yazmasının sebeinin ortamı sadece yumuşatma amaçlı yazıldığını farkederdin!

Biz sorunu çok çözmeye çalıştık kaç defa özür dilendi bunun daha ötesi yok insan olana bi kere sölenir.artık durum öle bi yere geldiki saldırırcasına sölettirdiniz gerekirse gereğide yapılır.içinde olmadığın bişiye yorum yapmıcan burası ne kadarda bi forum olsada sonuçda birisi başkasının dediğine karşılık bişey yazıyor ama haddini bilerek yazıcaksın yerine ve zamanına göre büyükler uyarmış eyvallah denilmiş daha bunun ötesi yok!!!
 
Katılım
21 Haz 2009
Mesajlar
131
hı :silent:
tek tek cevap veriyim.
Biz sorunu çok çözmeye çalıştık kaç defa özür dilendi bunun daha ötesi yok insan olana bi kere sölenir.
ötesini bekleyende yok zaten. Burda sana katılıyorum insan olana bir kere söylenir ki ; Mehmet abi ferhat abi kaç kere forumda dile getirdiler bunu Haala niye kapatmıyorsunda bize saldırıyorsun enteresan. :silent:
artık durum öle bi yere geldiki saldırırcasına sölettirdiniz gerekirse gereğide yapılır.
söylettirdiniz derken ?? :silent:
kimsenin bişey dediği yoktu sen kendi kendine tartışma çıkarıyorsun :mrgreen: Gereği yapılırmı ? Gereğini merak ettim, gereği ne ?? ::puro::
içinde olmadığın bişiye yorum yapmıcan burası ne kadarda bi forum olsada sonuçda birisi başkasının dediğine karşılık bişey yazıyor ama haddini bilerek yazıcaksın yerine ve zamanına göre büyükler uyarmış eyvallah denilmiş daha bunun ötesi yok!!!
Bak buna sonuna kadar katılırım Herkez Haddini bilsin !! birde önerim olacak Ünlem işaretini gereği kadar kullan :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Eki 2008
Mesajlar
34
hı :silent:
tek tek cevap veriyim.

ötesini bekleyende yok zaten. Burda sana katılıyorum insan olana bir kere söylenir ki ; Mehmet abi ferhat abi kaç kere forumda dile getirdiler bunu Haala niye kapatmıyorsunda bize saldırıyorsun enteresan. :silent:

söylettirdiniz derken ?? :silent:
kimsenin bişey dediği yoktu sen kendi kendine tartışma çıkarıyorsun :mrgreen: Gereği yapılırmı ? Gereğini merak ettim, gereği ne ?? ::puro::

Bak buna sonuna kadar katılırım Herkez Haddini bilsin !! birde önerim olacak Ünlem işaretini gereği kadar kullan :rendeer:

bi dkka bi dkka ünlemi çok kullanırsam nolucak al hadi kullandım !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!yetermi mutlu oldunmu?:D dahada şansını zorlama!!!
 
Katılım
21 Haz 2009
Mesajlar
131
aman çok mutlu oldum bana kalbin kadar bu temiz sayfada ünlem işareti yolladığın için sana minnettarım :queen::queen: birader sürprizmisin sen o kadar şey yazdım bunamı alındın:p o değilde muhabbetin baydı iyice ne için benimle tartıştığın bile belli değil neyin peşindesin orasıda muallak neyse sıkıldım bu konudan kral sensin büyük sensin affet bizi :rendeer::rendeer:
 
Katılım
26 Eki 2008
Mesajlar
34
aman çok mutlu oldum bana kalbin kadar bu temiz sayfada ünlem işareti yolladığın için sana minnettarım :queen::queen: birader sürprizmisin sen o kadar şey yazdım bunamı alındın:p o değilde muhabbetin baydı iyice ne için benimle tartıştığın bile belli değil neyin peşindesin orasıda muallak neyse sıkıldım bu konudan kral sensin büyük sensin affet bizi :rendeer::rendeer:

aman ne olgnluk ne olgunluk kırılıcan azda zorlarsan kendini onun için zorlama şimdi çarşı fln karışır mazallah toplayamayız:D:D
 
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
98
:bounce: Ben forum kurallarını yazdım diye sen okumak zorunda değilsin. Başında forum kuralları diye yazıyordu.:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst