[Kayseri - MT]

Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar kimse kırılmasın,alınmasın ama !! Kayseri'mt'yi dostça,arkadaş'ca,hoş sohbet yaparak ilerletelim lütfen...Biliyorsunuz Bu gurubu toparlamak ne kadar zor oldu...Bu tip konuşmalar ister istemez soğukluk yaratır.... iyi geceler mt ... :rendeer:
 
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
532
Arkadaşlar kimse kırılmasın,alınmasın ama !! Kayseri'mt'yi dostça,arkadaş'ca,hoş sohbet yaparak ilerletelim lütfen...Biliyorsunuz Bu gurubu toparlamak ne kadar zor oldu...Bu tip konuşmalar ister istemez soğukluk yaratır.... iyi geceler mt ... :rendeer:

valla oyle abi..çok haklısın..:farao:
 
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
98
MOTOSİKLET.NET'teki MESAJLARIN İÇERİĞİ, KULLANILAN ÜSLUP VE KURALLAR

+ MOTOSİKLET.NET sitesine ait olan bu forum sayfaları, bilgileriniz paylaşmanızı, sizlerin sorunlarınıza başka kullanıcıların yardımı ile çözüm bulmanızı, dilerseniz motosikletler hakkında sohbet edebilmenizi, sahip olduğunuz ve satmak istediğiniz ürünleri duyurabilmenizi sağlamak amacı ile kurulmuş ve size ücretsiz sunulan bir hizmettir.

+ MOTOSİKLET.NET forumları, motosiklet.net sitesi tarafından sizlere sunulan bir olanaktır, bir amme hizmeti değildir ve hiç bir şekilde sınırsız özgürlük vaad etmemektedir. Motosiklet.net, belirlenmiş olan kurallara uymayı reddeden kullanıcılara bu hizmeti vermek zorunda değildir. Dolayısı ile, kullanıcıların aklına esen her davranışta bulunması ve istediği mesajı atması söz konusu değildir. Kullanıcılar, foruma kendi özgür iradeleri ile geldiklerine göre, forum kurallarına da uymak durumundalardır.

+ MOTOSİKLET.NET forumlarının en belirgin özelliği, kullanıcıların mesajlaşmalarında yakalanan belirgin düzeydir. Bu güzel çizgiyi korumak mutlaka kullanıcının görevidir. Bu nedenle, mesajlarınızda küfür ve benzer kaba ifadeler kullanmamanız ve kişileri aşağılayıcı ya da tahrik edici tavırlardan uzak durmanız tavsiye olunur. Küfür içeren, aşırı laubuali, başka bir kullanıcıya saldırı amaçlı yada genel olarak çirkin bulunan mesajlar yöneticiler tarafından silinecektir. Küfürlü yazışan kullanıcı, tarzını değiştirmemekte ısrarlıysa, forum dışıı bırakılacaktır. LÜTFEN Bu Forumun Sükûnet ve Asayişini KORUMAYA ÖZEN GÖSTERİNİZ.
 
Katılım
9 Nis 2009
Mesajlar
84
slm ıpılıp lafına bozulan varsa söylesin yada mezara kadar sussun benim kafamın tasını attırmayın

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:15 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:13 PM ----------

ben derim arkadaş isteyen alınsın isteyen alınmasın bilmem anlata bildi,mmi
ikinciside benle mehmetle aramızdaki bir laf sanki size söylüyor birincisi o küfür degildir ikincisi kendi asramızda kullanılan (düvenönüne ait bir laf) eger size derse o zaman alına bilirsiniz

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:16 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:15 PM ----------

ayrıca küskünlük degil bizim aramızdaki samimiyetten dolayıdır bu laflar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:19 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:16 PM ----------

demilan ünlü moto ıpılıpların memo

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:20 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:19 PM ----------

ferhat kardeş sen pc yi yaptınmı yaptıysan akşama göndereyim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:21 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:20 PM ----------

tuni kuzi nbr hayat nasıl gidiyor nerelerdesin paşaözlettin kendini be

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:23 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:21 PM ----------

lum memomuda kstürdünüz lan yazı yazmaz oldu yarin ramazan öncesi bir gezi yapsak
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Murat,Yanlış düşünüyorsun be kardeşim !! Sorun ıpılık veya amuk kelimesi değil sadece seviyeli sohbet edelim diyorum kötü birşey mi dedim?? eğer sorun yokarıdaki yazdığım son mesaj'sa ve siz buna alınganlık yapıyorsanız,alındıysanız ben size hiç bir şey demiyorum,Ve kayseri'mt ile artık işim olmaz diyerek son mesajımı buraya yazıyorum...Herkesin allah gönlüne göre versin :rendeer:
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
175
öyle fransaya gidersen kalırsın tuni:)
abiler ablalar lütfen relax sakin olun ortada bi yanlış anlaşılma var heralde yarın tellioğlu kafedeyiz demi herkesi bekliyoruz:cat:
 
Katılım
9 Nis 2009
Mesajlar
84
yaw kardeşim bak şuan yanımda olsan bi,şiler derdim ama demiyom küsersiniz şimdi
birde öyle eger işin olmazsade git a2tekere üye ol kardeşim ne o işim olmaz felan ik lafla bebe gibi girmem gelmem felan büyüyün biraz
 
Katılım
9 Nis 2009
Mesajlar
84
kardeşim sen bana takılma ben sana takılmayım o nasıl bir insanlık elin gevuru bile yapmaz bunu sevdigim insanla küfür hariç her şekilde konuşurum eger birilerine atıyorsa ben girmem site sizin olsun paşa

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:44 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:43 PM ----------

tuni
ferhata gönderecem bu gün aşam msn de görüşelim akşamözledim hasret giderelim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:46 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:44 PM ----------

sen gittin gördün degilmi ne haller oldu ferhata sensizlik ten saga sola çatıyor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:49 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:46 PM ----------

yarin gezi yapalımmı beyler yunus nerelerdesin bu kuzi
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw kardeşim bak şuan yanımda olsan bi,şiler derdim ama demiyom küsersiniz şimdi
birde öyle eger işin olmazsade git a2tekere üye ol kardeşim ne o işim olmaz felan ik lafla bebe gibi girmem gelmem felan büyüyün biraz

Murat maksatını aşmaya başladın A2 tekere zaten üyeyim!! ne demek bu şimdi?? ben senden 4,5 yaş büyüğüm saygılı ol !!!! saygı çerçevesinde yazacaksan yaz YADA SUS ...
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Ulan cocuk gibisiniz be ben gittim bensizlikten birbirinize giriyorsunuz ayip valla
hadi opusun koklasin barisin olmaz bule!
 
Katılım
9 Nis 2009
Mesajlar
84
yaw kardeşim bir maksat tutturdun gidiyorsun be kuzum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:47 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:42 PM ----------

benim küslügüm felan yok sadece atışıyoruz tuni o benim abim kankam birde ben o lafı ona demiyorumherkeze diyorum o olaymemo ile aramızda olan bişi
kim derse desin o desin bu desin ben böyleyim yok o istede yok bu istedi diye o lafları dememezlik yapamam ha şöyle olur birdaha yazmam mtye olur biter
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
yaa tamam arkadaşlar germeyin ortamı ortada bir hata oda benim benim hatam özelden göndermem gereken mesajı özelden atmadım bunun içinde özür diledim zaten olayı uzatmayalım birbirimizin kalbini kırmayalım tekrar özür dilerim
 
Katılım
9 Nis 2009
Mesajlar
84
ferhat bey sana göre bişi yok kardeşim üstüne alınma ben hepinize diyorum küfür niyetli degil bu laf biliyorsunuz seviyeli konuşun lafına bozuldum ben eger zoruna gidecek biri varsa oda ben olmam lazım benim zoruma gitmiyorsa kimseler karışamaz sanki biz adama sövüyoz gibi seviye diyonuz ona bozuldum mehmetimde bozuldu girmaz oldu
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
kusura bakmayın yazdığım mesajı okuduktan sonra hatalı olduğunu anladım ve bunu kabul ediyorum sanırım başka bişeyde yok ortada
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst