geceniz iyi olsun
biyerlerde yazıyodu yav.galiba upload edip link koyacan..
aslann bilgi için teşekkürler
bence gidip kafede oturacağımıza konvoy şeklinde şenliklere gidelim ne dersiniz..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:08 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:06 PM ----------
ama gündüz 8 mi akşam 8 mi bilgi verirseniz sevinirim aslann
sanada tünaydın firhat abi![]()
Tünaydın arkidişleer :rendeer: