[Kayseri - MT]

Katılım
15 May 2009
Mesajlar
98
günaydın güzel kayseri

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:37 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:36 AM ----------

yaa dün akşamki dondurmadan baya bi rahatsız oldum ben

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:38 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:37 AM ----------



mesela ne kadar olur

Sana 1000 olur kimseye söyleme ama...:cat:
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
175
selam kayseri mt akşamki güzel sohbet için herkese teşekkür ederim
mehmet başkan bi organizasyon daha yaparsın artık ne zaman toplanıyoruz:)
 
Katılım
21 Haz 2009
Mesajlar
131
selam kayseri mt akşamki güzel sohbet için herkese teşekkür ederim
mehmet başkan bi organizasyon daha yaparsın artık ne zaman toplanıyoruz:)

hakkaten akşam için bende teşekkür ederim :cat:
dün ilk defa motora bindim acayip yaa sanırım para birktirmeye başlamam gerek :queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
olur barış yazarım buraya tarihi ve buluşma yerini

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:55 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:06 PM ----------

günaydın güzel kayseri

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:37 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:36 AM ----------

yaa dün akşamki dondurmadan baya bi rahatsız oldum ben

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:38 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:37 AM ----------



mesela ne kadar olur

Sana 1000 olur kimseye söyleme ama...:cat:


1000 lira mı ben okadar parayı hiç bir arada görmedimki

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:57 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:55 PM ----------

hakkaten akşam için bende teşekkür ederim :cat:
dün ilk defa motora bindim acayip yaa sanırım para birktirmeye başlamam gerek :queen::queen:

eee şafak tanıdığın iyi bir bayii varmı
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
246
Ben çalışamaz biliyordum ama video'da seyrettilten sonra çalıştığını anladım :)

youtube daki hemen hemen tüm africa videolarını izlemişimdir geçen sene kafayı fena takmıştım :cat::queen:

---------- Post added at 21:58 PM ---------- Previous post was at 21:55 PM ----------

günaydın güzel kayseri

efsane derken


yaşayan efsane(zaten efsaneler ölmez şekil değiştirir africa artık varadero olarak yollarda ama içinde hep africa ruhu var):queen:
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
youtube daki hemen hemen tüm africa videolarını izlemişimdir geçen sene kafayı fena takmıştım :cat::queen:

Kafayı takıyoz ama iş almaya gelince zorlanıyoruz be hakan !! YBR de takıldık kaldık baksana :) Altımda velesbit gibi duruyo :mrgreen:
 
Katılım
21 Haz 2009
Mesajlar
131
Günaydın Kayseri mt hayırlı günler bol kazançlar :king:

happy birtday to me :p ::wish::
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
Günaydın Kayseri mt hayırlı günler bol kazançlar :king:

happy birtday to me :p ::wish::

günaydın şafak günaydın kayseri mt happy birtday to me derken

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:04 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:04 AM ----------

daha önce tanışmak üzere olduğum bi tane var demiştimya dün gittim tanıştım senin için ama biraz tehlikeli gibi :p burdan ulaşabilirsin http://www.motosiklet.net/forum/members/unlumotor-62585.html

anlamadım tehlikeli olan nee

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:07 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:04 AM ----------

onu bulamayanlarda var şükretmek gerek..

zaten insanlar elindeki imkanlara şükretmezler şimdi ferhat abiye bi africa versen sonra 660r der onu verirsin tdm der derde der
 
Katılım
21 Haz 2009
Mesajlar
131
günaydın şafak günaydın kayseri mt happy birtday to me derken

abi tevellütümden bu yana 19 yıl dolmuş. doğum günüm olduğu için mutlumu olmalıyım yavaş yavaş eskimeye başlıyorum hüzünlenmelimiyim acaba :mrgreen:

anlamadım tehlikeli olan nee

pas :p

zaten insanlar elindeki imkanlara şükretmezler şimdi ferhat abiye bi africa versen sonra 660r der onu verirsin tdm der derde der

ferhat abiyede yakışır ama hee africa :)
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
abi tevellütümden bu yana 19 yıl dolmuş. doğum günüm olduğu için mutlumu olmalıyım yavaş yavaş eskimeye başlıyorum hüzünlenmelimiyim acaba :mrgreen:



pas :p



ferhat abiyede yakışır ama hee 660r :)

doğum günün kutlu olsun sağlıkla huzurla nice senelere

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:21 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:21 AM ----------

pas derken şafak
 
Katılım
21 Haz 2009
Mesajlar
131
doğum günün kutlu olsun sağlıkla huzurla nice senelere

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:21 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:21 AM ----------

pas derken şafak

teşekkür ederim.
Sonumuz nolacaksa böyle abi senin bu derken ?? olayına bi çözüm bulunmalı kronikleşmiş :)
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
kronikleşmiş derken:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:34 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:30 AM ----------

eski resimlere bakıyordum ferhat abinin bi resmi dikkatimi çekti abi bayağı klas çıkmışın ya

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:34 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:34 AM ----------

işte o resim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:36 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:34 AM ----------

 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
o resimdeki siyah mct kimin yaa bir yerden tanıdık geliyor ama

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:43 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:37 AM ----------

buda ben kask takmamışım ama neyse

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:46 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:43 AM ----------

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst