[Kayseri - MT]

Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Kayseri motosiklet camiasına selamlar... :rendeer:

hoşgeydin dostum.:rendeer:
kendini tanıtsan daha iyi olur :cat:
kalıcı ce katılımcı olman dileği ile

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:55 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:48 PM ----------

ferhat abi ne zaman vereyim kartı sana???
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
valla kimseden ses seda yok abi. herker bi yerlere gitmiş.
bu arada ne oldu bizim fotolar?
 
Katılım
10 Tem 2008
Mesajlar
332
fotografları hepsini toplucamı attın bunlar tek tek saatler sürer
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
evet. hepsini topluca. abi en iyisi sen fotoları. .rar dosyasına at. sonra o .rar dostasını benim maile yolla. sonra ben ordan alır upload ederim fotoları. siteye koyarım. olur mu?
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
ABCD0001.jpg

ABCD0002.jpg

ABCD00021.jpg

ABCD00022.jpg

ABCD00023.jpg

ABCD00024.jpg

ABCD00025.jpg

ABCD00026.jpg

ABCD00027.jpg

ABCD00028.jpg

ABCD00029.jpg

ABCD0003.jpg

ABCD0004.jpg

ABCD0005.jpg

ABCD0006.jpg

ABCD0007.jpg

ABCD0008.jpg

ABCD0009.jpg

ABCD0010.jpg

ABCD0011.jpg

ABCD0012.jpg

ABCD0013.jpg

ABCD0014.jpg

ABCD0015.jpg

ABCD0016.jpg

ABCD0017.jpg

ABCD0018.jpg

ABCD0019.jpg

ABCD0020.jpg

ABCD0030.jpg
 
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
98
Her kare güzel olmuş gerçekten ama bir kare var ki benim çok hoşuma gitti Mehmet o ceket ney öyle manyak klas olmuşsun Kenan Sofuoğlu gibi...
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Murat güzel kareler yakalamışsın :cat: teşekkürler :rendeer:
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
murat abi bu gün aradık seni telefonun meşguldü. bi türlü ulaşamıyoruz sana ya.
sonu 83 le biteni mi kullanıyon yoksa sonu 31 le biteni mi?
 
Katılım
12 Kas 2008
Mesajlar
66
antalyadan selamlar millet. bensiz felan ama 10 numara gezi olmuş valla ,pozlar, şekiller manzara ,ortam ,insanlar hepsi harika :) dibim düştü valla şaka maka. antalyada işler pek yolunda gitmedi, galiba bugün memleketime dönücem tekrar. zaten walla hepinizi çok özledim tabi mct'mide özledim :)
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
175
vay selçuk abi bizde seni çok özledik en yakın zamanda seni ve mct ni aramızda görmek isteriz:)
 
Katılım
25 Şub 2008
Mesajlar
114
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar geziler süper olmuş,tekerinize sağlık,durmak yok gaza devam :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst