[Kayseri - MT]

Katılım
23 Haz 2009
Mesajlar
3
Merhaba arkadaslar,
ben bu siteye yeni üye oldum,kendim kayseriliyim, ama yurt disinda yasiyorum,kismet olursa temmuzun ortasinda kayserideyim,bir motor almayi düsünüyorum,kayseriyi fazla tanimiyorum,bana motor alimi konusunda yardimci olabilecek birisi olursa sevinirim.bana e-mail yoluyla ulasabilirsiniz adresim [email protected]
 
Katılım
10 Tem 2008
Mesajlar
332
şafak hoşgeldin kardeş hafta sonu toplanırsak burayı takip et tanışmış oluruz ben murat
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
şafak hoş geldin kalıcı olman dileğiyle

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:01 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:00 AM ----------

Merhaba arkadaslar,
ben bu siteye yeni üye oldum,kendim kayseriliyim, ama yurt disinda yasiyorum,kismet olursa temmuzun ortasinda kayserideyim,bir motor almayi düsünüyorum,kayseriyi fazla tanimiyorum,bana motor alimi konusunda yardimci olabilecek birisi olursa sevinirim.bana e-mail yoluyla ulasabilirsiniz adresim [email protected]

hoş geldiniz tanıdığım iyi bir motosikletci var
 
Katılım
21 Haz 2009
Mesajlar
131
hoşbulduk teşekkür ederim..
hiç motosiklete artçı olarak dahi binmemiş, bineni bile çok nadir görmüş biri olarak heveslendik bakalım.. kalıcıyım galiba :)
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
175
hoşbulduk teşekkür ederim..
hiç motosiklete artçı olarak dahi binmemiş, bineni bile çok nadir görmüş biri olarak heveslendik bakalım.. kalıcıyım galiba :)

buluşursak sana haber ederim şafak sonunda bu işi herkes anasının karnında öğrenmiş değil sende yavaş yavaş sökersin:)
 
Katılım
23 Haz 2009
Mesajlar
3
merhaba

Bu mesajim Ünlümotor icindir.
yinede baska arkadaslarin yardiminida kabul ederim.

Merhaba hemsom,
öncelikle bi mesajin sayesinde tanismis olduk,
ben kayseriye gelince haliyle internet sorunum olacaktir,seninle nasil irtibata gecebiliriz,simdiden yardimin icin tesekkürler

hoş geldiniz tanıdığım iyi bir motosikletci var[/QUOTE]
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
Bu mesajim Ünlümotor icindir.
yinede baska arkadaslarin yardiminida kabul ederim.

Merhaba hemsom,
öncelikle bi mesajin sayesinde tanismis olduk,
ben kayseriye gelince haliyle internet sorunum olacaktir,seninle nasil irtibata gecebiliriz,simdiden yardimin icin tesekkürler

hoş geldiniz tanıdığım iyi bir motosikletci var
[/QUOTE]

dilediğin zaman ulaşabilirsin ismim mehmet tel:05385821815
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba arkadaslar,
ben bu siteye yeni üye oldum,kendim kayseriliyim, ama yurt disinda yasiyorum,kismet olursa temmuzun ortasinda kayserideyim,bir motor almayi düsünüyorum,kayseriyi fazla tanimiyorum,bana motor alimi konusunda yardimci olabilecek birisi olursa sevinirim.bana e-mail yoluyla ulasabilirsiniz adresim [email protected]

KURSUNCU
Hoşgeldin öncelikle,Aramızdan mehmet arkadaşımız motosiklet bayi...ben ne desem boş,kendisi sana gelince yardımcı olur selametle:rendeer:
 

m.s

Katılım
1 Ara 2008
Mesajlar
788
Merhaba arkadaslar,
ben bu siteye yeni üye oldum,kendim kayseriliyim, ama yurt disinda yasiyorum,kismet olursa temmuzun ortasinda kayserideyim,bir motor almayi düsünüyorum,kayseriyi fazla tanimiyorum,bana motor alimi konusunda yardimci olabilecek birisi olursa sevinirim.bana e-mail yoluyla ulasabilirsiniz adresim [email protected]

Hoşgeldin arkadaşım...
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Bende İslam aleminin ve kayserili kardeşlerimin Regaip kandilini kutlar Hayırlara vesile olmasını Yüce yaratandan dilerim.:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst