[Kayseri - MT]

Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
175
tabii abi yaa tadı damağımda kaldı:p
bu arada tuncay abi fotoğrafları hala neden atmadı:bounce:
 
Katılım
9 Nis 2009
Mesajlar
84
sagol kanka menü güzeldi darısı düğününe

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:55 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:54 PM ----------

tuncay kardeş resimler nerede kaldı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:57 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:55 PM ----------

arkadaşlar birde kozaklıya cumartesi gitsek pazar akşamı geri dönsek bir hafta sonu ayarlıyalım nasıl olur
 
Katılım
9 Nis 2009
Mesajlar
84
slm yegen

afiyet olsunmurat abi benden önce senin askerlik var:queen::queen::queen::flower:

paşa kolay inşallah alışkınız biz baba evinden 15 yaşından belli uzaktık arasıra ugrarız amasyaya hatta yarin sabah karadeniz gezimiz var sen istersen şimdiden git

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:16 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:50 PM ----------

hadi tuncayım nerelerde kaldın
 
Katılım
23 Şub 2009
Mesajlar
135
tuncay abi nerde kaldın yhaaaa::angry2::::ranntign::rantinp:::evil::::lolabove::cekic::::pcgum::::144::::158::
 
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
98
Fatih sen şöbiyeti filan bırak artık yürüyüş kararı sayılacak sağ sol alıştırmaları yap :)
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
çatladınız deme :)
ya arkdaşlar kusura bakmayın akşam bizime vde net yoktu o yüzden atamadım. sabah ta erkende arkdaşlara sözm vardı pikniğe gittik.
valla ne deseniz haklısınız...

bu arada akşam süperdi hepinize çok teşekkür ederim.
kesenize bereket.
en kötü günümüz böyle olsun...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:17 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:16 PM ----------

3bbeaf2d.jpg

476f475e.jpg

8dd1549c.jpg

42f4d17b.jpg

dc4af294.jpg

f36a3489.jpg

b8da8703.jpg

2ebec467.jpg

5ec9ba78.jpg

bb2f00e6.jpg

53f1455d.jpg

955eed89.jpg

3e253096.jpg

a686c515.jpg

0b9d323c.jpg

623eaf83.jpg

a6291351.jpg

f3b8b99f.jpg

721ecab1.jpg

43bad306.jpg

033f8cad.jpg

99ad549a.jpg

2d9967e0.jpg

6f62029b.jpg

5fd4ba6b.jpg

b9e99e4a.jpg

32c819fb.jpg

28beca92.jpg

d5126775.jpg

cc2a554c.jpg

ec94df7e.jpg

8fbc2fd4.jpg

b74107dc.jpg

d5d39ee3.jpg

a2ef231e.jpg

5c734850.jpg

0e4fa1d4.jpg

3566ad62.jpg

6c0fe88d.jpg

f01e93f7.jpg

4a4f4be0.jpg

f4912d34.jpg

5b2d9662.jpg

822fd7b2.jpg

7a38dae7.jpg

85a6cddd.jpg

c04be733.jpg

d29cc47b.jpg

e250b7cb.jpg

290232cd.jpg

939df246.jpg

e70136ec.jpg

a4dc793b.jpg

a127e632.jpg

2dee8ca6.jpg

12119d1e.jpg

e4e687f0.jpg

40e05b68.jpg

c7dc7d5f.jpg

5c0e1d81.jpg

03189b8f.jpg

429a562e.jpg

34ba4437.jpg

4c14a13f.jpg

cf0c9287.jpg

2fc980e8.jpg

4d772090.jpg

bae45a06.jpg

823e4375.jpg

7d034afe.jpg

d782791f.jpg

d8266100.jpg

39ebb58f.jpg

54ccfcba.jpg

cf2c0fb1.jpg

4a496466.jpg

316f7952.jpg

d41eda81.jpg

a0e6dcf0.jpg
 
Katılım
9 Nis 2009
Mesajlar
84
tuncayım sagol be paşa sende olmasan naparız biz kendine iyi bak oradaki arkadaşlarımada selam olsun

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:34 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:33 PM ----------

ya arkadaşlar facebook ta bir grup oluştursak ne dersiniz
 
Katılım
23 Şub 2009
Mesajlar
135
arkadaşlar katılan arkadaşlarıma abilerime teşekkür ediyorum hepinizin yüreğine sağlık
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fatih'cim hayırlı teskereler diliyorum sana :rendeer:
 
Katılım
12 Kas 2008
Mesajlar
66
harbiden harika bi akşamdı emeği geçen herkese canı yürekten teşekkürü bir borç bilirim :)
fatih abime de hayırlı teskereler diliyorum :)
 
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
98
Fotoğraflar çok güzel olmuş gelemedim ama gelmiş gibi oldum... Hayırlı Uğurlu Tez elden tezkereler Fatih kardeşim... mekan Beşteperler miydi ?
 
Katılım
10 Tem 2008
Mesajlar
332
hayırlı teskereler fatih.darısı basına inşallah hayırlısıyla yapıp gelirsin bak benimki bitti bile inş. hafta sonu orada olurum atarsa çarşı......
tuncay ve ferhat ilk buluşmayı bi gözönüne getirin şimdi motorları sıra sıra görünce burada yerimde duramıyorum.bide benim ejderin sesini özledim yav.
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
hayırlı teskereler fatih.darısı basına inşallah hayırlısıyla yapıp gelirsin bak benimki bitti bile inş. hafta sonu orada olurum atarsa çarşı......
tuncay ve ferhat ilk buluşmayı bi gözönüne getirin şimdi motorları sıra sıra görünce burada yerimde duramıyorum.bide benim ejderin sesini özledim yav.

abi seni terminalden biz alcaz saat ve tarihi bildirirsen senin ejderi ve bizim demir atlarla cebime ararsan saat ve tarih için

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:09 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:08 PM ----------

Fotoğraflar çok güzel olmuş gelemedim ama gelmiş gibi oldum... Hayırlı Uğurlu Tez elden tezkereler Fatih kardeşim... mekan Beşteperler miydi ?

ewet abi beş tepeler ve talas şahin tepesi
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
o0oo murat abi özledik seni. ne zaman geliyorsun? seni karşılamaya gelelim :)
evet hatırlıyorum sadece 2 tane motor vardı :) şimdi ise onlarca var. eminim yaza çok daha fazla motorla geziler düzenleriz..
kapımız herkese açık
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst