- Katılım
- 23 Şub 2009
- Mesajlar
- 135
ama şaka maka bi yana şöbiyet süperdi:cat:abimin ellerine sağlık:cherry:
afiyet olsunmurat abi benden önce senin askerlik var:queen::queen::queen::flower:
hayırlı teskereler fatih.darısı basına inşallah hayırlısıyla yapıp gelirsin bak benimki bitti bile inş. hafta sonu orada olurum atarsa çarşı......
tuncay ve ferhat ilk buluşmayı bi gözönüne getirin şimdi motorları sıra sıra görünce burada yerimde duramıyorum.bide benim ejderin sesini özledim yav.
Fotoğraflar çok güzel olmuş gelemedim ama gelmiş gibi oldum... Hayırlı Uğurlu Tez elden tezkereler Fatih kardeşim... mekan Beşteperler miydi ?