kawazaki vn900 hakında

Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
baştan söyleyeyim topik kirliligini sevmem ama başka bi topikte buldum fakat çok az bilgi ve bayada eski bi topik oldugu için bu topigi açtım..vn 900 klasik hakında görüşler kullanan arkadaşlar varsa bilgilerine başvurmak isterim..servis olayına hiç girmiyim zaten servis kawazakide(eski bi en 500 kulanıcısı olarak) sorundur herkez bilir o servisi kimseyi karalamayayım anlatılacak çok şey var ama ayıp olur burdan karalamak..kısacası honda teknolajisinden dahamı iyidir yada bi kullanıcı olarak bu motorun artıları nedir herkeze teşekkürler şimdiden
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw arkadaş kimse yokmu
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
kawasaki türkiyede bulaşılmaması gereken bir marka ama ben dikenine katlanırım deniyorsa çok harika motordur elbette:cat:

kullanıcılarından bilgi gelir inş.
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ewet ama işte servisi katmıyorum onlar allahlık.ben sadece kullanıcılardan artılarını eksilerini..bilmek istedim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst