Kawasakilerin Efendileri , ER6N Kardeşliği

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ankara mt nin er6n renk cümbüşü :)

sağ baştan say , emr motoru , r3n motoru , scorp motoru

dsc00795em2.jpg


dsc00797bv3.jpg


şekil durmuşuz :)

dsc00798qr2.jpg


üç er6n birlikte sürmek keyifliydi :) er5de bizden sayalım ayırmayalım olmazsa :p :)

nazar değmesin :)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
İstersen bide ayırsaydın.......Eh alacağın olsun...Bak ben sana napıyom....

Geyiklere bi bak....:p


Daha saymadan acizsin...Kafan iyimi lem...

Soldan sağa

Scorp- RN3-Emre nin motoru....:p
 
Son düzenleme:

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Daha saymadan acizsin...Kafan iyimi lem...

Soldan sağa

Scorp- RN3-Emre nin motoru....:p

abi sağ baştan say dedim :cherry: sana kola bile içirmemek lazım :p :cherry:

NAzar değmesin,alayı leopar gibi duruyo kerataların:cherry:

çelimsiz leopar bizimkiler ama iyi kaçıyolar :cat:

scorp un motoru 34 plaka. Ankaralı saymayız onu :p

Bizden o bizden :cherry:

:p 06 gky plakası hazır da alamadı henüz garibim :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
abi sağ baştan say dedim :cherry: sana kola bile içirmemek lazım :p :cherry:



çelimsiz leopar bizimkiler ama iyi kaçıyolar :cat:



:p 06 gky plakası hazır da alamadı henüz garibim :)

Hadi hadi değiştirmişin sen sırayı.......:p:p:p
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olsun abi :p ben sağdan demişim bi kere ( benimki ile skorpun yerini yanlış yazmışım :) ) , sen soldan demişsin :p :cherry:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hem ben er-6 yı protesto ediyom..O nebiçim motur ööle....Böcük gibim....:p:p

Ben er-8 alıcam.....yaşasın er kardeşliği diicem....:p
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benimkinin ismi börtü zaten :) ben koydum :cherry:
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
50
scorp kaça patlar bilmiyorum ama, iyi olur dediğin plakayı alırsan, değer bence
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
50
komut bekleyen savaşcılar gibi duruyorlar, yeni farkettim :)
maşallah...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bidahaki toplantıya sinek ilacı ile gelecem...........:p
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende 06 REN 22 plaka buldum da almadım tekrar uğraşmayayım diye :)

bir sonraki motora kısmet :)

yalnız üçümüzün de birbirimizin motorlarında gözü var :p ben siyah seviyorum , emre turuncu , gökay gri :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
bende 06 REN 22 plaka buldum da almadım tekrar uğraşmayayım diye :)

bir sonraki motora kısmet :)

yalnız üçümüzün de birbirimizin motorlarında gözü var :p ben siyah seviyorum , emre turuncu , gökay gri :)


Zopalıksınız olum....Bulmuşlarda bunuyolar der atalarımız....:pr::pr::pr:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
O motor boyalı mı yoksa resimlerde kırmızı mı çıkmış birazcık :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst