- Katılım
- 2 Haz 2007
- Mesajlar
- 5,075
ben 200 cc makine kullanıyorum . bir haftalık motorcu iken 929 a bindim .0 kendine güven olsun hayabusa bile vız gelir yeter ki , heyecan yapma kafanı kullan . Motora hakim olabileceğine inan . Ben 929 honda ya bindiğimde babam bile sen salaksın başına masraf açacaksın dedi . Ve giderken arkamdan ağzı açık bakan ilk kişi oldu .
yakıtı çok ve masraflı motor en ufak arıza 150 tl , kim ne dese desin bir takım lastik 1000 tl
yakıtı çok ve masraflı motor en ufak arıza 150 tl , kim ne dese desin bir takım lastik 1000 tl



