Kawasaki Kawasaki ZZR 1100 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
ben 200 cc makine kullanıyorum . bir haftalık motorcu iken 929 a bindim .0 kendine güven olsun hayabusa bile vız gelir yeter ki , heyecan yapma kafanı kullan . Motora hakim olabileceğine inan . Ben 929 honda ya bindiğimde babam bile sen salaksın başına masraf açacaksın dedi . Ve giderken arkamdan ağzı açık bakan ilk kişi oldu .

yakıtı çok ve masraflı motor en ufak arıza 150 tl , kim ne dese desin bir takım lastik 1000 tl
 
Katılım
4 Tem 2010
Mesajlar
3
slm arkadaşlar ben zzr1100 kavazaki motor aldım 93 model sente ayarları hakkında bilgisi olan varmı yardımcı olursanınz sevinirim
 
Katılım
18 Ağu 2010
Mesajlar
1
fiyatı ne kadar?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:33 ----------

ninja 250 nin?
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
gidişine ve yakıtına saygı duyuyorum.200-300 arasın 50km,100-120 arası 300km,150-170 arası 100 km.alırken kafamdaki tek soru işareti gidişliydi,çok şükür sıkıntısız,sonrasında böyle gidiyorsa fena yakacak diye düşündüm bir kawasaki olarak ama beni şaşırttı

toplam 450 km de 130TL benzin.




 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
941
makine varya yakıyo eski makinelere ve mekaniklere hastalığım var İnitial beni biliyorsun 98 xx vardı sattım köpek gibi pişmanım ah kafam ahhhh :)
:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst