Kawasaki ZX14

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ilginç :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abi öküz bir zencidir onun sahibi :D
 
Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
2,946
bu motor görüntü amaçlı yapılmış, motor üzerindeki bu kadar yükleme (turbo vs.) sonucunda ön tekerde tek disk fren var 300 km üzerine çok rahat çıkabilen bu makina nasıl duracak acaba:silent: yapılan modifiyenin hakkını veremedikten sonra ne anlamı var bu derece makina doldurmanın:farao:
para var huzur var adamlarda

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:17 ----------

üzerindeki kamera ve monitör sistemi benim CBF 150 de de var :mrgreen:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Güzel makina abi sağolasın, iyi doldurmuşlar:queen: tam amerikan işi..

Yakında lcd monitor bence hayabusa sınıfındaki makinalarda standart olucak.. 1000 cc ler gibi gram hesabı yok bunlarda nasıl olsa. 1 kilo koymaz:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst