2015 model ZX-R 636 aldım bu sitede kullanıcıları pek yok sanırım konu aktif değil kullanıcılar varsa gelinde canlanalım :cherry:
http://i.hizliresim.com/l17AoB.jpg
2015 model ZX-R 636 aldım bu sitede kullanıcıları pek yok sanırım konu aktif değil kullanıcılar varsa gelinde canlanalım :cherry:
http://i.hizliresim.com/l17AoB.jpg
Şuanda şuanda sıfır motorlar arasında 636 alınabilir durumda neden fazla kullanıcısı yok R6 dan kat kat güzel makine.
Çok sağolasın hocam, ben direk kullanıcıdan aldım, sadece motor serviste duruyodu o kadar, bakımlarını falan yaptırmış satacağım diye almamış orada bırakmış alacak olan orada görsün baksın diye ama sen internetten mototriple Savaş bey diye araştır yardımcı olurlar sanırım, ilgili iyi insanlara benziyorlardı...hayırlı olsun mehmet, bu satıcıda başka motor bulunuyor mu ? yoksa bireysel kullanıcı mı ? bende belki bişiler bakarım o yüzden sordum,istersen özelden cvp dönebilirsin.
Sonunda 10 gün kadar önce aradağım motoru istanbul'da buldum 5.000 km'de 2015 model 30.yıl versiyonu abs'li modeli, motorun aksesuar olarak tek eksiği performans egsoz yok üzerinde onun dışında sıfır Prelli diablo Corsa lastik, yurtdışından gelme brembo disk, çelik fren horumu, puig ön cam, radyatör koruma, koruma takozu ve kaldırma takozları mevcuttu, motorun garajda sağ tarafa küçük bir yatması olmuş depoda serçe parmağı ucu kadar bir boya var ve kuyruk sticker'ı değişmiş o kadar İstanbul'da mototriple diye bir servis var internetten araştırdım baya güvenilir sağlam insanlarmış motorda orada duruyodu, satıcının söylediklerinin aynısını söyledi ve 38.000 tl'ye el sıkıştık, istanbul'dan binerek geldim o da ayrı bir maceraydı, yolda birine uğrayıp akşama kalınca resmen bi taraflarım dondu :queen: satıcı neden sattığını söyledi ama hep içimde bir şüphe vardı neyse ilk işim Antalya'da tanıdığım çok sağlam race motorlarla ilgilenen bir motorcuya götürdüm aynı zamanda kawa servisliğide yapıyor aldığım rakama inanamadı o da ben gibi biraz şüpheyle yaklaştı o yüzden motorun altıda dahil her yerini nokta nolta inceledi çalıştırdı alt motorun durumuna baktı "valla hayırlı olsun adamlar ne dediyse hepsi doğru motorda söylenen dışında nokta hata yok alt motorda debriyaj tasıda dahil daha tık ses gelmiyo" dedi şasi numarasından da kontrol etti km vs herşey orjinal bakımları zamanında yapılmış deyince derin bir oh çektim, tek bir şey kafama takıldı öndeki brembo diskte boşluk var sanırım bu bütün abs'li motorlarda var en azından benim gördüklerimde vardı, yani üstten elle elle tutunca sallanıyor o da Alanya gibi yolları arnavut kaldırımından yapılma yerlerde yavaş giderken tıkırtı yapıyor sizde de böylemi orjinal diskini sormadım açıkcası ama olmadı arayıp isteyeceğim, motorun ilk önizlemesinide nacizene bir acemi kullanıcı olarak sonra ki mesajlarımda paylaşırım, bu ara da resim henüz yok en kısa zamanda kısmetse çeker atarım...
Çok şükür sonunda hayırlı olsun çok sevindim:thumleft:Sonunda 10 gün kadar önce aradağım motoru istanbul'da buldum 5.000 km'de 2015 model 30.yıl versiyonu abs'li modeli, motorun aksesuar olarak tek eksiği performans egsoz yok üzerinde onun dışında sıfır Prelli diablo Corsa lastik, yurtdışından gelme brembo disk, çelik fren horumu, puig ön cam, radyatör koruma, koruma takozu ve kaldırma takozları mevcuttu, motorun garajda sağ tarafa küçük bir yatması olmuş depoda serçe parmağı ucu kadar bir boya var ve kuyruk sticker'ı değişmiş o kadar İstanbul'da mototriple diye bir servis var internetten araştırdım baya güvenilir sağlam insanlarmış motorda orada duruyodu, satıcının söylediklerinin aynısını söyledi ve 38.000 tl'ye el sıkıştık, istanbul'dan binerek geldim o da ayrı bir maceraydı, yolda birine uğrayıp akşama kalınca resmen bi taraflarım dondu :queen: satıcı neden sattığını söyledi ama hep içimde bir şüphe vardı neyse ilk işim Antalya'da tanıdığım çok sağlam race motorlarla ilgilenen bir motorcuya götürdüm aynı zamanda kawa servisliğide yapıyor aldığım rakama inanamadı o da ben gibi biraz şüpheyle yaklaştı o yüzden motorun altıda dahil her yerini nokta nolta inceledi çalıştırdı alt motorun durumuna baktı "valla hayırlı olsun adamlar ne dediyse hepsi doğru motorda söylenen dışında nokta hata yok alt motorda debriyaj tasıda dahil daha tık ses gelmiyo" dedi şasi numarasından da kontrol etti km vs herşey orjinal bakımları zamanında yapılmış deyince derin bir oh çektim, tek bir şey kafama takıldı öndeki brembo diskte boşluk var sanırım bu bütün abs'li motorlarda var en azından benim gördüklerimde vardı, yani üstten elle elle tutunca sallanıyor o da Alanya gibi yolları arnavut kaldırımından yapılma yerlerde yavaş giderken tıkırtı yapıyor sizde de böylemi orjinal diskini sormadım açıkcası ama olmadı arayıp isteyeceğim, motorun ilk önizlemesinide nacizene bir acemi kullanıcı olarak sonra ki mesajlarımda paylaşırım, bu ara da resim henüz yok en kısa zamanda kısmetse çeker atarım...
Çok iyi şeyler yazılmış hakkında. Bana da çok yakınmış yarın gidip çaylarını iciyim. Eyww mehmet
hayırlı olsun :rendeer: kazasız belasız
:queen: :queen: En çok güldüğüm yorum bu oldu, inan bana çevremdeki herkez aynısını söylüyo benden çok onlar sevindi, artık ne kadar bıktırdıysam adamları motorda motor diye :queen:Çok şükür sonunda hayırlı olsun çok sevindim:thumleft:
Sonunda 10 gün kadar önce aradağım motoru istanbul'da buldum 5.000 km'de 2015 model 30.yıl versiyonu abs'li modeli, motorun aksesuar olarak tek eksiği performans egsoz yok üzerinde onun dışında sıfır Prelli diablo Corsa lastik, yurtdışından gelme brembo disk, çelik fren horumu, puig ön cam, radyatör koruma, koruma takozu ve kaldırma takozları mevcuttu.
Maalesef geçen bir kaza yaptım. Kafa dalgınken kullandım. Ufak tefek hasarlar var.
Bu kaza anı:
https://www.youtube.com/watch?v=oZ1e4ZyZVDA
evet konu canlansın biraz, sanırım hiç zx6 kullanıcısı yok forumda![]()