kawasaki z 750 koruma demiri çalşması

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
tüm motosiklet.net ailesne saygı sevgi ve selalarımı sunuyorum,umarım hepiniz iyisinzdir akadaşlar.

bu aralar yoğunluğumdan dolayı buraya giremez oldum , nefes aldığımı sizlere iletmek istedim :) kawasaki z 750 için seri anlamda üretimini yaptığım koruma demiri üretim ve ar-ge sini tamamlayarak, bu modele dünyada ilk olarak üretim yapmış olmanın mutluluğunu sizlerle paylaşmak istedim ve ortaya oldukça sağlam,depo,granajlar,menetler,gidon ayrıca sürücü can güvenliğinide tam anlamıyla yerine getirecek modelin tasarım ve üretmni tamamlamış bulunmaktayım.

detaylı resim atacak zamanım yok ama konu içeriğini anlatan videoyla konuyu sonlandırmadan önce cümlemize kazasız sürüşler temenilerimi sunuyrum esen kalın.

yorum yazan tüm gönül dostlarına şimdiden teşekürler....


tüm marka ve model motosiletlere koruma demiri tasarım ve üretimini yapabiecek kapasiteye gelindiğininde altını çizmek istiyorum :)






















http://www.youtube.com/watch?v=1oc7DTscq1s






























 
Son düzenleme:
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
koruma demiri tamamda...:rendeer:
o far hiç olmuşmu o motora kanka??:pr::pl:



valla işin o kısmı tamamen zevk ve renk katagorsine girdği için yorum yapamayacağım ama kafa granajlı hali ile daha konforlu oldğunu söyleyebilirim, bence bu haliyle çok hızlı gidilmez rüzgar atar adamı üstüden :)
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
879
Merakımdan soruyorum,

Örneğin FZ6'da yana yatma sensörü var. Motor devrilince diag mode'da çıkıyor. Kayıt altına alıyor yani.
Kawa'da da olmasın sakın :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Merakımdan soruyorum,

Örneğin FZ6'da yana yatma sensörü var. Motor devrilince diag mode'da çıkıyor. Kayıt altına alıyor yani.
Kawa'da da olmasın sakın :)



FZ 6 Yı bilmiyorum bldiğim şey şu an üzerinde çalıştığım suzuki inazumadan sonra fz 6 ya koruma demiri tasarımı yapmak:)yatmaları sensör kaydedebilir ama motoru yan atmasnı engeleyeilrmi orası tartışılır :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:22 ----------

Bu camianın yüzkakısınız. Helal olsun..:cat:

eyvallah teşekkürler...:) kazsız sürüşler inşallah:)
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
879
FZ 6 Yı bilmiyorum bldiğim şey şu an üzerinde çalıştığım suzuki inazumadan sonra fz 6 ya koruma demiri tasarımı yapmak:)yatmaları sensör kaydedebilir ama motoru yan atmasnı engeleyeilrmi orası tartışılır :)

Hem tasarımlarınız hem de üretim kaliteniz çok iyi duruyor :) Elinize sağlık. İnsanın kendi emeği ile tasarlayıp üretmesi, maddi kazançtan öte çok büyük bir manevi haz olsa gerek.
Benim sorumun sebebi, arkadaşın motoru boşu başuna yana yatmış gibi görünmesin servise girdiğinde demek içindi, yanlış anlamadınız umarım :cat:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Hem tasarımlarınız hem de üretim kaliteniz çok iyi duruyor :) Elinize sağlık. İnsanın kendi emeği ile tasarlayıp üretmesi, maddi kazançtan öte çok büyük bir manevi haz olsa gerek.
Benim sorumun sebebi, arkadaşın motoru boşu başuna yana yatmış gibi görünmesin servise girdiğinde demek içindi, yanlış anlamadınız umarım :cat:



yanlış anaşılma yok :) evet anladım durumu :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst