Kawasaki Kawasaki Versys Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
337
Selam versys kullanıcıları 2015 versy kullanan arkadaşlar aranızda Nc 750x kullanan varmı acaba,çünkü nc750x Motorumu satıp 2015versys almayı düşünüyorum. Nc ye göre + ve - lerini öğrenmek istiyorum.
Bu arada Nc ilan numaram 213460400 bakmak isteyen olursa

Neden değiştirmek istiyorsunuz.
Nc750x de güzel motor. Arada vergi farkı ile yıllık 4 depo benzin doluyor diye biliyorum. Versys 69 beygir.
 
Katılım
17 Haz 2015
Mesajlar
1
Arkadaşlar bir buçuk yıldır versys kullanıyorum. Benim motorumun egzozunun ucundaki krom metal düştü. Nerden bulabileceğimi bilmiyorum. Yardımcı olacak arkadaşa çok dua edecem...
 
Katılım
4 Mar 2015
Mesajlar
11
arkadaslar merhaba,
mart ayında aldığım ve sadece 470km de olan 2015 ABS li Versysimi tekrar naked motora dönmek için satışa çıkardım. Gerçekten kullanımı çok rahat, herşeyiyle 10 numara bir motosiklet ancak enduro tarzına a hiç alışamadım. sadece hafta sonları keyif için kullanıyorum, uzun yol da pek olmayınca kararım bu şekilde oldu.
Tüm versys kullanıcılarına kazasız sürüşler dilerim.

http://www.sahibinden.com/216902290
 
Katılım
13 May 2009
Mesajlar
39
Honda dan sıkıldım 10yıldır hep Honda sürdüm değişiklik yapmak istiyorum :)) Yamaha Kawa Suzuki Bmw olabilir
 
Katılım
30 Tem 2010
Mesajlar
414
https://www.facebook.com/cemogaraj/videos/839505109497067" data-width="651">
 
Katılım
23 Kas 2013
Mesajlar
37
Arkdaşlar merhaba, versys almayı düşünüyorum ama yazıların tamamını okudum genel olarak herkes memnun olmayan varsa da haklı olarak toz kondurmak istemiyor olabilir:) ama benim kafama takılan şu 2000-4000 devir civarında silkeleme yapıyormuş(okuduklarımdan söylüyorum tamamen) bu ciddi bi durum mu yoksa zamanla düzeliyor ya da minimuma indi motora da alışınca ımmm bağdat bağdat mı oluyor:)?
 
Katılım
23 Kas 2013
Mesajlar
37
orta sehpa yok TAKILAMAZ ..ORINAL DEGIL
UFAK EGSOZ...ENDURA YAPCAP BEN BUNUNLA NAHHHH.... YAPARSIZ

TİTREŞİM 2000 4000 ARASINDA HEP VAR onun için şehir içi uygun değil

180 km hız dan sonra yok.... :wiinkk: denedim BENIM 2014 MODEL V STROM YEDİ ...200 KM HIZ ZINGGGGGGGG DİYE YANINDA GEÇTİM :flower:

Kesin suzuki bayisinden biri bu vstrom satışlarını arttırmaya çalışıyo :queen: önceki yorumlarınıda okudum boş muhabbetlerini kendine sakla!!! gelipte kimsenin ne sayfasını ne vaktini meşgul etme... vstrom mükemmel versys berbat çöplük tamam yol al şimdi terbiyesizliğin alemi yok
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
531
Ybr....ben 25 evvel ybr cikmadan

Cgl ye biniyordum

HEY YAVRUM HEY......SAMET ZAMET ZAHMET NEY SEN
 
Katılım
23 Kas 2013
Mesajlar
37
Ybr....ben 25 evvel ybr cikmadan

Cgl ye biniyordum

HEY YAVRUM HEY......SAMET ZAMET ZAHMET NEY SEN

Kapasitesizlikte sınır tanımıyosun.. oraya her bindiğimiz kullandığımız motoru yazmıyoruz, şuan sahip olduğumuz motoru yazıyoruz ne amaçla kullanıldığından haberin mi var... Vstrom Vstrom dünyada bi tek o motor var ki ehe ehe Vstromki ehe ehe... eğitim al sen eğitim...
 
Katılım
17 Tem 2015
Mesajlar
2
Hellas dünyanın en iyi motoru senin sahip olduğun motor artık daha fazla versys kullanıcılarını rahatsız etme. burda kımsenın senın yorumlarına ve kötülemelerine ihtiyacı olduğunu sanmıyorum.
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
337
Kardeş kafa sallama çok konuşuldu. Rodajdan sonra bitiyor. Sonra akıyor zateb motor.
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
2,248
Versysdeki en büyük tereddüt sebebim.. vibrasyon-kafa sallama.. hadi hayirlisi
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
124
Arkadaşlar aranızda ikinci nesil (2010-2014) Versys'e uygun Givi ya da Kappa uzun tur camı satan veya satanı tanıyan varmı? MRA Vario cam ile takas da yaparım istenirse.
 
Katılım
28 Ara 2014
Mesajlar
520
arkadaşlar merhaba,
yakın zamanda şu anki motorumu satıp yıllardır istediğim demir atın günümüz versiyonu olan enduro bir motor alacağım,

Bunun için V-strom dl 650 ile versys arasında kararsız kaldım,

genellikle asfalt ve stablize yollar kullanacağım, tarla yolları dahil.
Genellikle tek kişi ve ekipmansız yol yapacağım çorlu-istanbul, çorlu-çanakkale vs.

Boyum 1.86 kilo 90,
2013 ve üstü vstrom mu yoksa yeni kasa versys mi diye bir de size sormak isterim

Teşekkürler..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst