Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 6 Mar 2011
- Mesajlar
- 1,442
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkese merhaba. İstanbul silivride oturuyorum. 1997 model vn 800 sahibiyim. Alalı 2 ay olmadı. Ehliyetimi daha almadığım için kullanmıyorum. Bu arada motoru bakıma sokmayı düşünüyorum ve piston segman değiştirmek istiyorum. Tekirdağda kawasaki servisi buldum(MOTOTEK). Bu servis hakkında tecrübesi bilgisi olan yada bu bölgede önerebileceğiniz başka bir yer bilgisi olan varmı. Piston ve segman değiştirmesi tahminen bana ne kadara çıkar. Bir fikir verebilirseniz memnun olurum. Herkese iyi günler.