Kawasaki Servis. İstanbul Silivri Civarı Yardım.

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
1,442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkese merhaba. İstanbul silivride oturuyorum. 1997 model vn 800 sahibiyim. Alalı 2 ay olmadı. Ehliyetimi daha almadığım için kullanmıyorum. Bu arada motoru bakıma sokmayı düşünüyorum ve piston segman değiştirmek istiyorum. Tekirdağda kawasaki servisi buldum(MOTOTEK). Bu servis hakkında tecrübesi bilgisi olan yada bu bölgede önerebileceğiniz başka bir yer bilgisi olan varmı. Piston ve segman değiştirmesi tahminen bana ne kadara çıkar. Bir fikir verebilirseniz memnun olurum. Herkese iyi günler.
 
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
464
Sefaköy'de Beşir Usta üstadtır diye biliyorum size de çok uzak değil zaten. Kolay gelsin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst