kawasaki ninja 250r yada hyosun 250

Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
318
hahah :D banada öyle gelmişti....hala geliyor ama bende gt250r arıyorum ...
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
bence kesinlikle kavasaki... ikinci eli az çünkü 2008de piyasaya çıktı ve alanlar apaçilik için deil bir ömür kullanmak için aldı.... iki marka ve modeli de kullanan arakdaslarım var ama hyo kullananlar kesnlikle ve kesinlikle yanından gecmezler... eğer biraz daha fazla verebilirim dersen kavasaki al yoksada sıfır klometre st kanuni yani hyosung al... hyosungda 2. ele yanaşma eğer motoru geçmişini bilmiyorsan...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst