bence kesinlikle kavasaki... ikinci eli az çünkü 2008de piyasaya çıktı ve alanlar apaçilik için deil bir ömür kullanmak için aldı.... iki marka ve modeli de kullanan arakdaslarım var ama hyo kullananlar kesnlikle ve kesinlikle yanından gecmezler... eğer biraz daha fazla verebilirim dersen kavasaki al yoksada sıfır klometre st kanuni yani hyosung al... hyosungda 2. ele yanaşma eğer motoru geçmişini bilmiyorsan...